![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zit dus nog altijd niet goed in dit apenland, maar het gaat tenminste zeer traag maar zeker de goede richting uit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs de liberale ministers in de vorige regeringen van de jaren 1960 tot nu, hebben er nooit één kloot aan willen wijzigen. Integendeel: ze deelden de verkeerde cadeau's gewillig mee uit. Die cadeau's zijn niet de te grote pensioenen, maar wel teveel ambtenaren, in communistische statuten, met hordes vrijgestelde syndicalisten, terwijl ondertussen de ambtenaren moesten werken met potlood en papier, als er al papier was, in plaats van met modernere middelen. Ook de kiezer was in fout: veel te lang op de verkeerde partij gestemd. De straf is duidelijk: de ambtenaar die nu met pensioen is, heeft verworven rechten. En er is geen enkele actuele politieker die van plan is om, behoudens wat solidariteitsbelastingen (die ik dus nog steeds betaal), daar iets aan te veranderen. De toekomst, dat is wat anders. Daar zijn ze behoorlijk aan bezig. Tot groot ongenoegen van de PS.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 januari 2018 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juiste prijs kon ik hier nu toch moeilijk gebruiken he.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() Het leven is ook duurder geworden
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn zijn dat verkapte belastingen, een vestzak/broekzak operatie van uw regering. Droom lekker verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor ga ik niet langer werken in elk geval. Ik ga misschien langer werken, en misschien zelfs langer dan 2051, maar dan omdat ik daar zin in heb. Net zoals ik er ook voor ga zorgen dat ik nog eerder dan 2047 kan stoppen als ik dat wil, zelfs al zou dat mij dan een paar honderd euro kosten per maand. Ik zorg wel dat het niet meer hoeft als ik niet meer wil tegen dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom zijn pensioenen gekoppeld aan de index.
En met het rugzakje zullen ook de privé pensioenen gekoppeld kunnen worden op een manier die gelijkaardig is aan de perequatie (namelijk aan de welvaartsevolutie dan)
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij dat vindt, moet jij maar op jouw voorkeurspartij blijven stemmen. Dat zal nogal eens helpen !
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder taxen en shift. Ik geef wel toe: toveren kunnen wij niet. Dat kunnen alleen de sossen en vakboungders in een regering, en het Blok in de oppositie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de ambtenarenparasieten moeten met onmiddellijke ingang de helft van hun pensioen inleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal ik dan ook met plezier doen. Kiezen tussen de pest en de cholera om toch maar deel te mogen nemen aan het bestuur is geen optie. Dan denken ze zoals bij uw partij dat het volk voor hen kiest. Dat gun ik ze niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn 3 jaar in het buitenland werken zit daar niet in. Ik zal dus hoogst waarschijnlijk in 2047 op pensioen kunnen. Dan dan wat minder zijn maarja ik heb ook nog pensioen van daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |