![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kort na de afzwakking van de drooglegging in de Verenigde Staten, die verkoop van bier met een alcoholpercentage tot 3,2% toestond, kwam op 11 april 1933 de eerste boot met Heineken bier aan in Hoboken, New Jersey, waarmee Heineken de eerste bierimporteur na de drooglegging werd.[8][9][10] Sindsdien is Heineken het succesvolste geïmporteerde biermerk. Speciaal voor de Amerikaanse markt wordt Heineken Dark gebrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken zelfs mensen die al eens een jointje roken én graag alcohol drinken. En die geen van beide geneugten iets voor losers vinden.
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cocaine tot daaraantoe...da's ook meer aanvaard bij succesvolle mensen. Laatst gewijzigd door Anna List : 4 januari 2018 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() en ik ken zelfs een aantal mensen die geen drank of drugs doen en beiden iets voor losers vinden.
Laatst gewijzigd door Anna List : 4 januari 2018 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waauw, bijna twee pagina's argumenten die voornamelijk steunen op de woorden "cool", "losers" en "sukkels"...
Is dat de alcohol van de feestdagen die nog wat nawerkt ofzo?
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik dacht dat we gewoon anekdotische voorbeelden aan t geven waren (over hoeveel en welke soort vrienden en kennissen we hebben), niet echt aan t argumenteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lijst met succesvolle mensen die blowen is oneindig. Uiteraard klopt het dat cannabis niet direct de te verkiezen drug is om te gebruiken alvorens een vergadering voor te zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken er deel op en via de kunstacademie die wel een interessant leven leiden. Als het echter gaat om zoveel mogelijk brol in een zo groot mogelijk kot te duwen, nee, dan misschien niet. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 januari 2018 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moment en de gemoedstoestand hebben ook een grote invloed van hoe de substantie valt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 januari 2018 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alice gaf dat vb. ook al! Alsof dat de creme de la creme is van onze beschaving!? Ik heb juist NUL respect voor advocaten. Het parlement zit er vol van namelijk. en ze komen te pas en te onpas op tv om de grootste onzin te vertellen. Als ik een advokaat nodig heb, dan hoop ik er 1 te hebben die géén cannabis gebruikt, ik wil er 1 hebben die WAKKER is in de rechtzaal. Gij wilt er 1 hebben die u stoned staat te verdedigen? .... advocaat ... ![]() En ingenieurs zijn nerds, die weten niet eens wat een joint is. Nog schitterende voorbeelden? Ge moogt cannabis vergelijken met alcohol, koffie suiker appelmoes en streekkazen, het doet niets af van het feit dat het slecht is voor de gezondheid, en dat ge er beter af blijft. Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 januari 2018 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hem erom indien ze mensen die sporadisch een jointje roken als losers beschouwen of niet. Men zou hoogstens verslaafden als losers kunnen beschouwen maar dit geldt voor elke vorm van verslaving(alcohol, gokken, ...). In dit kader was Jimmy Hendrix pas echt een loser.
Citaat:
Citaat:
Het alternatief is alles te verbieden wat slecht is en alles te verplichten wat goed is voor de gezondheid, maar dit lijkt me ook geen goed idee. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen zullen het wellicht cool noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige goede advocaat is Eier Likeur.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 6 januari 2018 om 11:44. |
![]() |
![]() |