![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Had even niet de moeite om even door dit draadje te scrollen om te weten of volgende dode al is gemeld geweest ?
Iedereen kent het beruchte liedje Zombie nog ? Awel, mevrouw die dit zong is volgens het journaal van gisteren (15/01/2018) ook al RIP !! Fuck, begint goed, dat was tenminste muziek waar ik nog kippenvel van krijg als ik dit liedje eens geregeld opzet !! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 16 januari 2018 om 06:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Post #55 Kristof...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Mindset : 16 januari 2018 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden best goede liedjes. :chear: ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 januari 2018 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() De rijstpap in de hemel is er net nòg beter op geworden. Paul Bocuse, godfather van de nouvelle cuisine, is overleden.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, ze gaan honger lijden in de hemel
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de porties kleiner.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mario Guccio, zanger van Machiavel, gestorven op Sicilië.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jens Okking (78), de ietwat sullige zoon van Fru Drusse in Lars von Trier's 'The Kingdom' (Riget).
http://www.youtube.com/watch?v=UVHyxbZqJPI |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg net het bericht binnen dat de mama van Zuhal Demir deze nacht overleden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar verder...als we zo gaan beginnen...de vader of moeder van deze of diegene is gestorven...dan gaat de server niet meer kunnen volgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wel relevant in het dodendraadje van 2018. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Zu?!
Ja? Zu, Haal de mier! De mier is er nie Nonde Zu
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikke dringend naar Belgenlands Vivoure City moeten vliegen nu: !@#?$!! CUL8R.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Innige Deelneming.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn oprechte deelneming.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jou en je familie.
![]() |