![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Holderdebolder de molshoop af !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() yep, en de Belgische cultuur is zo ziek dat iemand die als minister moet opstappen wegens financieel gesjoemel hier wel geschikt wordt bevonden om politiek te benoemen als rechter bij het Grondwettelijk Hof nb ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 17 januari 2018 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerps partijbestuur SP.A weigert ontslag Tom Meeuws
Citaat:
Citaat:
Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat het allemaal in scene gezet is. ![]() p.s. Commentaren: De SP.A is uitgeteld en Groen beschadigd Citaat:
Laten we het 'dankbaar' onder de noemer: The show must go on! plaatsen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 januari 2018 om 10:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vrees (verheug mij) dat het niet gaat stoppen. Wees maar zeker dat er nu vrolijk in de (ongetwijfeld) duistere verledens van vele politici gezocht wordt ![]()
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is één van de oorzaken anderzijds zal iemand die effectief wil besturen niet naar de politiek vloeien omdat duidelijk is dat er in de politiek nog amper bestuurd kan worden ... alles zit muurvast vergrendeld. capabele bestuurders gaan vandaag naar multinationals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
anderzijds Samen, Sp-a en Groen reageren respectievelijk zo sukkelachtig dat t ook niet vanuit eigen hoek lijkt te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() Descheemaeker heeft Meeuws wsl met het mes op de keel verplicht tot al dat financieel gesjoemel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Trouwens als de NVA dit werkelijk zou hebben georkestreerd, hebben ze het niet goed gedaan, dan hadden ze beter nog enkele maanden gewacht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu komt er ook een brief aan de oppervlakte waaruit het één en ander duidelijk wordt:
http://newsmonkey.be/article/85412 |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe zie ik daar niet veel bewijs van. Het bewijs zou dan toch eens moeten komen. Sigfried van de N-VA daarentegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2018 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Scheemaecker wist dit reeds lang. Heb eens een googleke gedaan naar de publikaties hierover in 2015. http://aff.skynetblogs.be/archive/20...e-cultuur.html Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hun eigen persoontje maar meer glorie en aanzien krijgt. Meeuwske, na een passage op een kabinet, zo'n vetbetaald postje bij De Lijn, tussen alle sossenvriendjes, achtte zich ongenaakbaar. Siegfried, eens kamervoorzitter, vroeg aan telenet nul komma nul euro nog. Dat stond in kleine lettertjes in de pers. Te kleine lettertjes voor de linkiewinkies. Kleine lettertjes in de Vlaamse onafhankelijke (kuch) pers. Zware beschuldigingen van Crombeen. Belachelijk te stellen dat alleen de Scheer afwist van het gesjoemel en de facturendans van de Meeuws. Heel de raad van bestuur wist dat, en drie kwart van iedereen bij de Lijn die meer dan 4000 euro netto schraapt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de periodieke onthullingen over de "Financiële creativiteit"
van de Gentse en Antwerpse Sossen , wordt het als maar duidelijker dat de as Groen-SPa op springen staat. De vraag is nu niet meer "of ", maar "wanneer" Groen de Rode bondgenoten zal dumpen. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 januari 2018 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook Fornuisgate is eigenlijk niet zo eenduidig als de pers vandaag suggereert vanwaar dit initieel komt ... persoonlijk heb ik eigenlijk een heel andere 'verdachte' voor zulke achterbakse streken, maar dit werd me nog niet bevestigd, maar ik werk eraan, van t weekend nog eens gaan fietsen denk ik. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2018 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |