![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() Soort zoekt soort, daarom komt het uitschot altijd bij het uitschot terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoor hoor
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den N-va die uit pure wanhoop door het uitblijven van de beloofde veranderingen de "migrant" als zondebok heeft gevonden om te verbergen dat ze er niks van terecht brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoor wel maar ik zie niet vanwaar het geluid komt. Ik hoor wel in de verte een paar toeters maar niks refrein! ![]() Gaan die migranten er iets van terecht brengen? Een paar misschien wel maar de algemene regel wordt wel bevestigd door de uitzonderingen. En die maken wel furore. Alle lijsten snakken naar migranten. Ze moeten zelfs nooit meer gaan werken. Kreten van de brulapen volstaan om duidelijk te maken waar ze voor staan. En foert. Ik ben er mee weg. Voor vandaag al genoeg kots gegeten! Laatst gewijzigd door werkman : 28 januari 2018 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Joak! Het is erg hee? Maar jij verdedigt toch steeds die groepen. Zo blijf je wel op de hoogte natuurlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In samenlevingen zonder SZ moet je die risico's op de private markt zien te verzekeren. Als ik u was zou ik de gangbare premies eens nakijken en nadenken welk model beter is. Of ben je een ideologische ultraliberaal?
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.valuepenguin.com/average...alth-insurance |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies, en uiteindelijk zullen we - het Vlaamse uitschot - een meerderheid zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je de psychologie van Bart De Grote Leider niet helemaal begrijpt. Als hij tegen de Vlaamse beweging zegt dat ze best kan verdwijnen, tegen wie denk je dan dat hij in werkelijkheid bezig is?
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
|
![]() Citaat:
Het privé-systeem (hoe je het ook wil noemen) NAAST het door jou gegeerde SZ-systeem. Iedereen gelukkig.
![]() |
![]() |
#580 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan best betalen voor verzekeringen voor dezelfde risico's als waar de huidige SZ me zou moeten tegen beschermen. Ik kan moeilijk privé-wegen gaan aanleggen, om maar één voorbeeld te noemen. Maar nu je het zegt. Een lagere vlaktaks zou écht wel mogen.
![]() |