Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2018, 17:02   #781
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Er is een klein probleem met die "onderlinge verbanden" van jou. Je denkt helemaal niet analytisch, maar associatief. Je sleurt er van alles bij dat wel met de zaak te maken heeft, maar eigenlijk buiten de kern van het discussiepunt valt.

Daarom ook dat jullie voortdurend met elkaar botsen. Analytisch denken is nu eenmaal van een hogere orde dan associatief denken en duidelijk te hoog gegrepen voor jou. Het tragische is dat je dat zelf helemaal niet doorhebt. Je bent er ook veel te verwaand voor.
Ik denk dat ik dit even naast me neer leg, u mag die mening hebben, maar daarom heeft u zeker geen gelijk. Intelligente vrouwen worden door bepaalde mannen nogal snel verwaand gevonden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2018, 17:04   #782
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Er is een klein probleem met die "onderlinge verbanden" van jou. Je denkt helemaal niet analytisch, maar associatief. Je sleurt er van alles bij dat wel met de zaak te maken heeft, maar eigenlijk buiten de kern van het discussiepunt valt.

Daarom ook dat jullie voortdurend met elkaar botsen. Analytisch denken is nu eenmaal van een hogere orde dan associatief denken en duidelijk te hoog gegrepen voor jou. Het tragische is dat je dat zelf helemaal niet doorhebt. Je bent er ook veel te verwaand voor.
Gewoon een beetje ja knikken al slapend en alice gelijk geven. Anders maakt ze van je leven een levende hel.

Hare vent zal wel een echte uncle.tom zijn. Maar ja het is beter zo, laat ze maar de vermoorde onschuld spelen anders geraak je er toch niet vanaf. Feminisme, massa-immigratie en politiek correct denken zijn top. Zijn we daar ook vanaf.
Oud 6 februari 2018, 17:12   #783
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kan ook wel kloppen..maar je haakt eerder af, omdat je een vierkant hoofd krijgt van de wijze waarop hij discussie voert.
Hij voert geen discussie, en antwoord nooit op een vraag. Hij krabbelt een beetje rond de pot om geen ongelijk toe te geven. Want Hij heeft nooit ongelijk.!?!?
Oud 6 februari 2018, 19:10   #784
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Hij voert geen discussie, en antwoord nooit op een vraag. Hij krabbelt een beetje rond de pot om geen ongelijk toe te geven. Want Hij heeft nooit ongelijk.!?!?
Ach ach. Hij wil alice tot zijn bezit maken en als een vrouw je bezit is ben je niet meer geïnteresseerd. Zij wil Jan onder de plak leggen en daarna is ze niet meer geïnteresseerd omdat Jan niet mannelijk genoeg meer is.

Maar qua argumenten staat Jan ver boven alice. Het zijn maar wat gefrustreerde tantrums dat alice produceert. Moeilijk doen om moeilijk te doen. Als je moeilijk gaat doen om moeilijk te doen heb je er gelegen bij mij...
Oud 7 februari 2018, 10:13   #785
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik denk dat dit de spreidstand is van alle fundamentele gelovigen, omdat niet wat redelijk is maar allerlei voorschriften in hun denken centraal staat.
Dat maakt de discussie er niet eenvoudiger op.
Oud 7 februari 2018, 10:21   #786
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dit de spreidstand is van alle fundamentele gelovigen, omdat niet wat redelijk is maar allerlei voorschriften in hun denken centraal staat.
Dat maakt de discussie er niet eenvoudiger op.
Het probleem ligt bij u. Soms hebt ge 100% gelijk en JvdB 100% ongelijk, en toch kunt ge de discussie niet winnen, en speelt JvdB met gemak met uw voeten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2018, 10:43   #787
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het probleem ligt bij u. Soms hebt ge 100% gelijk en JvdB 100% ongelijk, en toch kunt ge de discussie niet winnen, en speelt JvdB met gemak met uw voeten.
Wacht even Geert, wat bedoel je juist? Dit is een discussieforum en voor mij gewoon ontspanning, ik hoef geen discussie te winnen hoor, maar beslis zelf of en hoe lang ik ergens op reageer.

Ik amuseer me wel met Jan en zijn argumenten, maar zie niet in waarom er " een probleem bij mij zou liggen?"
Denk eerder dat het probleem er voor Jan is, mondige medeforummers en al zeker wanneer het vrouwen zijn werken voor fundamentalisten als een lap op een rode stier!
Maar zolang er niet wordt voorgesteld om die duivel uit te drijven blijft het amusant
Oud 7 februari 2018, 10:53   #788
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wacht even Geert, wat bedoel je juist? Dit is een discussieforum en voor mij gewoon ontspanning, ik hoef geen discussie te winnen hoor, maar beslis zelf of en hoe lang ik ergens op reageer.

Ik amuseer me wel met Jan en zijn argumenten, maar zie niet in waarom er " een probleem bij mij zou liggen?"
Denk eerder dat het probleem er voor Jan is, mondige medeforummers en al zeker wanneer het vrouwen zijn werken voor fundamentalisten als een lap op een rode stier!
Maar zolang er niet wordt voorgesteld om die duivel uit te drijven blijft het amusant
Jan, dat is altijd een beetje lachen. Volgens de Jan moet iedereen gewoon vrij op straat zijn religieuze kledij kunnen dragen.
En als ik dan zeg dat ik volgens mijne godsdienst op straat een mijter van 3 meter hoog moet dragen en mijn vrouw netkousen , hoge hakken en jarretels .
Dan zegt de Jan : moet kunnen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2018, 10:55   #789
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Jan, dat is altijd een beetje lachen. Volgens de Jan moet iedereen gewoon vrij op straat zijn religieuze kledij kunnen dragen.
En als ik dan zeg dat ik volgens mijne godsdienst op straat een mijter van 3 meter hoog moet dragen en mijn vrouw netkousen , hoge hakken en jarretels .
We gaan u dan wel meteen herkennen op straat Peri.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2018, 10:58   #790
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
is dat niet lastig aan bruggen of luifels van winkels enzo?

ps die mijter van 3m ... het lijkt toch een beetje op compenseren hoor, Peri, heb je een probleem? ... kan de apotheker het niet oplossen met pilletjes?

Laatst gewijzigd door Anna List : 7 februari 2018 om 10:59.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2018, 10:59   #791
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verheug me er op door u in een winkel geholpen te worden
Oud 7 februari 2018, 10:59   #792
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We gaan u dan wel meteen herkennen op straat Peri.
Die met dat vergiet op haar hoofd dat ben ik !
Oud 7 februari 2018, 11:01   #793
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

ps die mijter van 3m ... het lijkt toch een beetje op compenseren hoor, Peri, heb je een probleem? ... kan de apotheker het niet oplossen met pilletjes?
Dan moeten die luifels en bruggen omhoog, respect voor de gelovigen en die vrijheid moeten we garanderen!
Uiteraard krijg je dan een apart zwemuurtje...
Oud 7 februari 2018, 11:05   #794
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

zwijg stil , die tirolerbroek , die moet ik ook putteke winter dragen . Niet gemakkelijk, maar ja, ge moet er wat voor over hebben.
Oud 7 februari 2018, 11:15   #795
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Die met dat vergiet op haar hoofd dat ben ik !
wanneer gaan we nog eens een spaghettietje eten?
Oud 7 februari 2018, 11:16   #796
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
zwijg stil , die tirolerbroek , die moet ik ook putteke winter dragen . Niet gemakkelijk, maar ja, ge moet er wat voor over hebben.
zo lang ge maar niet begint te jodelen in volle actie!
Oud 7 februari 2018, 11:24   #797
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zo lang ge maar niet begint te jodelen in volle actie!
Lap zeg, ge zijt mij hier al aan het discrimineren. Natuurlijk moet ik jodelen, naast Alice met het vergiet op hare kop.
Oud 7 februari 2018, 11:26   #798
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Lap zeg, ge zijt mij hier al aan het discrimineren. Natuurlijk moet ik jodelen, naast Alice met het vergiet op hare kop.
nu kan ik niet meer volgen hoor, is Alice nu 'die van ullie' of heeft Alice een affaire met die van ullie?
Oud 7 februari 2018, 12:02   #799
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nu kan ik niet meer volgen hoor, is Alice nu 'die van ullie' of heeft Alice een affaire met die van ullie?
Bij beide godsdiensten is jodelen verplicht. Op straffe van excommunicatie.
Oud 7 februari 2018, 12:24   #800
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wanneer gaan we nog eens een spaghettietje eten?
Ik moet ze toch niet afzetten dat vergiet want das tegen mijn geloof!
Zolang ik dit op heb, weet je toch wel dat ik een " goede" ben die je moet respecteren dus taferelen zoals in de twee dalmatiers van Disney mogen niet!( spaghetti - intimiteiten aan tafel)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be