![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat wat u dan klem zetten noemt aardig lukt, maar eigenlijk is dit ook niet zo moeilijk wanneer geloof en niet rede centraal staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ging uw voorbeeld van uw bakker niet over. Wel over uw bewondering voor de man zijn beginselvastheid om klanten omwille van seksuele geaardheid te weigeren wat u onder " vrijheid" plaatst maar gewoon discriminatie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik het bewonderenswaardig vind dat die bakker zich beginselvast toonde. Nogal wat anders dan die Vlaamse bakker die na een klacht van de eerste de beste allochtone zich haast om de naam te veranderen. Ik loop niet hoog op met zo'n houding, en dan druk ik mij nog zacht uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lukkas gaf trouwens toe dat de woordkeuze niet ideaal was: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin kun je stellen dat dit te vergelijken is met rel over de naam van een gebakje, een homokoppel zijn personen en geen, om het met uw eigen woorden te zeggen, versnapering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom kan men dat boek toch nooit au serieux nemen. Islamgeleerden moeten eindeloos palaveren over een bepaalde vers om ten einde raad er maar een draai aan te geven. Dat boek mag of kan toch nooit een leidraad zijn voor een religie. En dat er mensen zijn die elkaar vermoorden omwille van dat boek. Mein Kampf is er niets tegen. Mensen mogen een geloof hebben. Ikzelf geloof dat, wanneer ik sterf, ik mijn overleden vrienden en familieleden ga terugzien. Dat is voor mij voldoende. Daar hoef ik geen moskeeën of kerken voor te bouwen. Daar hoef ik geen 'speciale' kledij voor te dragen. Daar hoeven geen mensen voor gedood te worden. Daar hoeft niet voor gediscrimineerd te worden: ongelovige of gelovige. Daar hoeft de maatschappij geen rekening mee te houden. Dat is iets innerlijk en dat zou met religie ook zo moeten zijn. U negeert de hele inhoud en gaat jammeren over één woord, daar wil ik niet meer in mee gaan, reageer eens inhoudelijk? Is religie niet vooral iets innerlijk? Zie trouwens niet in waarom iemand niet de mening mag hebben dat dit voor hem zo zou moeten zijn, en dat Lukkas daar zelf met enige ironie op reageert om uw focus om één woord, lijkt u ook al te ontgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivm dat hiernamaals, Alice toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze schermt u met de wettelijke omschrijving, juist die welke ik ongegrond en vrijheidsberovend acht. Gelijkaardig beschouw ik het normaal dat een huiseigenaar mag oordelen wie hij dan al niet in zijn eigen woning laat wonen. Wil hij geen homoseksuelen, dan is het overeenkomstig normaal deze mensen als huurders te weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft gesteld dat Lukkas geen eigen mening mogen hebben. Wel merkte ik op dat zijn pleidooi voor vrijheid botste met zijn laatste zin waarin hij iets dwingend lijkt te definiëren. U schiet er weer eens flink naast. TV-verslaafde heeft dan ook gelijk als hij opmerkt dat u niet analytisch denkt, wat natuurlijk ervoor zorgt dat uw eigen berichten een ongelooflijke wirwar worden van opeengestapelde maar verhakkelde gedachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seksistisch? Wat is er seksistisch aan het aangeven dat u geen inhoudelijk argumentatie kunt geven? Met uw laatste alinea bevestigt u trouwens mijn uitspraak. De analyse gaat volledig aan u voorbij en dus probeert u maar wat etiketten boven te halen om de inhoudelijke leegte te camoufleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op het werk achter het loket van de gemeente in het zwembad enz... 100 den 1000 den, te veel op op te noemen Je kan ook niet in je narrenpak en je zwemvliezen op straat gaan rondlopen en alzo gaan les geven . Nu één keer misschien omdat het carnaval is maar als je dat blijft doen dan zetten ze je vast in een gekkenhuis ; Diepenbeek , Geel, Lovenjoel of wat is dat daar in West-Vlaanderen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Minister-President
|
![]() Bedoel je een beetje zoals er veel religies zijn, elk met hun eigen ongelijk?