![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal' t gaan? Het ging niet over mij, maar over de uitspraak van Lukkas.waar Jan ineens mijn uitspraak van maakte, daar wees ik op, Wanneer je de moeite niet neemt dat even na te gaan, wat kom je dan doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps....foutje van de firma? |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de hypocrisie tov seksualiteit is absoluut daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 februari 2018 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel geestelijken waren zelf hoerenlopers. Hun gedrag stond dikwijls haaks op hetgeen JC verkondigde. Vooral de politieke kerk was uit op macht en rijkdom. Zij lapten de Christelijke beginselen aan hun laars. Zij gingen over lijken (inquisitie, godsdienstoorlogen) en manipuleerden alles. Hetzelfde zien wij heden ten dage nog steeds bij de islam.
![]() |
#929 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 februari 2018 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde gewoon even je mening weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat de God van de katholieken liever heeft dat de mens afziet van zondig gedrag of oprecht berouw heeft dan dat hij voor Hem knielt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen fijne , gelovige mensen bestonden maar dat was niet omwille van hun " beginselvastheid" in het geloof maar eerder omdat ze mededogen en begrip centraal zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
|
![]() Toch heeft hij gelijk waar het de wederkerigheid betreft. De consument kan vrij beslissen bij wie hij koopt en bij wie niet. Waarom mag de verkoper niet dezelfde vrijheid genieten om te verkopen aan wie hij wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem natuurlijk is dat de verkoper duidelijk moet zeggen dat hij niet aan een bepaald iemand wil verkopen en hem de deur moet wijzen. Want de klant staat al in de winkel. Of hij kan een bordje aan de deur hangen met bijvoorbeeld de woorden: 'interdit aux Nord Africains". Men zal hem direct beschuldigen van discriminatie en racisme. Terwijl een koper de winkel, waar hij weigert iets te kopen, gewoon voorbij stapt. Geen haan die er over kraait, want niemand kan zijn of haar gedachten lezen.
![]() |
![]() |
#935 |
Minister-President
|
![]() Van een besnijdenis daarentegen.
![]() |
#936 |
Minister-President
|
![]() Misschien omdat discriminatie bij wet verboden is?
![]() |
#937 | |
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/binnenland/kl...t-is-ba8d8d72/ http://www.hln.be/nieuws/binnenland/...t-is~a8bb43a1/ Het doopsel vermindert in elk geval de vrijheid van deze juf en deze kleuterjuf. ACHTERLIJK! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
|
![]() Citaat:
Soms denk ik dan, misschien bestaat God wel niet. Zo veel geld laten liggen. Mocht ik God zijn, dan zou ik dat niet laten liggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
|
![]() Citaat:
En voorts is het vrij eenvoudig: als je de club wil vervoegen, moet je aan de regels van de club voldoen. Of ben je nu ook al tegen het vrij onderwijs? |
|
![]() |
![]() |