![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
twee worsten liggen in een pan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chinees voor schoonmoeder : Tang
Chinees voor condoom : vangkwak |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het gehele achterwerk in het chinees : Wang snee wang een chinese scheet : Wang snee wang PANG een chinese scheet van een schoonmoeder: wang snee wang pang tang een lul in het chinees: lang hang een beha in het chinees: titi titi hang hang een erectie in het chinees: lang stang een erectie met condoom: lang stang vang kwak Laatst gewijzigd door doornroosje : 5 november 2004 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Op een middelbare school hangt onder sommige kapstokken een bordje met de tekst: "Alleen voor leraren."
Een paar dagen later heeft iemand er onder geschreven: "Je mag je jas er ook aan ophangen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ne goeien tip voor de Feesten!!!
Rond sluitingstijd staat een agent bij een café te wachten, om te zien of hij nog wat mensen kan betrappen die met een slok of twee teveel op achter het stuur willen kruipen. Het café loopt leeg en in trosjes begeven de tooghangers zich naar buiten. Op een gegeven moment strompelt er een vent zo zat als een kanon de kroeg uit, struikelt over de drempel, schopt de kat, hangt enige tijd aan een paal, zwalkt een dik kwartier rond over de parkeerplaats, probeert zijn sleutel op 5 verschillende auto's uit, vindt uiteindelijk zijn eigen auto en is nog zeker 10 minuten in de weer om zijn sleutel in het slot te krijgen. Alle overige bezopen bezoekers zijn ondertussen al redelijk zigzaggend vertrokken maar deze ene kerel is zodanig teut dat de agent enkel oog heeft voor deze dronkelap. Eindelijk lukt het hem om in de auto te komen. Als hij uiteindelijk al startend, hortend en stotend met de auto wil wegrijden, laat de agent de bestuurder stoppen om een blaastest te ondergaan. Na meerdere pogingen en een paar nieuwe batterijen geeft het apparaat nog steeds 0,0 promille aan. De agent vraagt stomverbaasd aan de man hoe dat in hemelsnaam mogelijk is, waarop de man antwoordt: "Vanavond ben ik BRAM." Agent: "BRAM??????" Man: "Bewust Rijdend Afleidings Manoeuvre ." |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() 3 iets oudere vriendinnen zijn op koopjesjacht,en na hun dagje samen uit belanden ze in een cafe.
Het gesprek gaat over koetjes en kalfjes,en over hun kinderen. laatst kwam ik op de kamer van mijn dochter,en ik ruimde wat op en ik vond een pakje sigaretten,ze is pas 16 en ik wist niet dat ze rookte. ja, zegt de tweede,ik kwam ook op mijn dochter haar kamer,en bij het opmaken van haar bed vond ik een fles cognac,ik ben er ook van geschrokken ik wist niet dat ze dronk. de derde dame die duidelijk van limburgse oorsprong was mengt zich in het gesprek en zegt: oep de kamer van mijne doochter heb ich een doosje condooms gevonden,ich bin er ook van geschrokken ik wis ni da ze ne piet had! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() >?¿?Eend met Whisky ¿?¿
> > > >Ingrediënten voor 2 personen: > > > >1 middelgrote eend > >2 grote flessen whisky > >spekreepjes, olijfolie, peper en zout > > > >De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout. > >De oven 10 min. voorverwarmen op 180 graden. > >Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. > >De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven. > >De eend op een vuurvaste schotel leggen en tweede glas whisky >inschenken. > >Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven leggen. Na 20 >min. de oven op 200 graden zetten en twee glaven vullen met whisky. De >glaven opdrinken en de scherven ven het eerste glav oplaapen. Nog een >half glav insjenke en opdlinke. > >Na een halff uul de hoven opedoen en deent sjekkn. > >Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povekant van de linkerand >toen. > >Deent oplaape en met nen nantdoek de blantwondezalf van deent veege. > >Deent nognns oplape en dove opedoen. > >De twiedde fles biski pedoen en overeinzette, opstaan van de floer en >vettspek ondrde kas vege. > >Nogis opstaan van de floer entochma blijve sitte. > >De bles op de grondzette, uide bles drinke wande glave sijn ofopof >kabot. > >Denove aftette, dooge sluite en omfalle. > > > >Sloppel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() Een kerel loopt op krukken de kerk in. Voor het wijwater stopt hij, en doet met zijn handen wat water over zijn linkerbeen en daarna over zijn rechterbeen. Hij blijft even stil staan en gooit opeens zijn krukken weg. Een koorknaap heeft het hele tafereel gade geslagen, en rent zo snel hij kan naar de priester om te vertellen wat hij heeft gezien. De priester luistert met open mond naar het verhaal van de koorknaap en zegt: 'Mijn zoon, wat jij net gezien hebt, is een waarachtig wonder. Vertel me snel waar deze man nu is!' Zegt die koorknaap: 'Plat op zijn rug vlakbij het wijwater!'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() Een kerel loopt op krukken de kerk in. Voor het wijwater stopt hij, en doet met zijn handen wat water over zijn linkerbeen en daarna over zijn rechterbeen. Hij blijft even stil staan en gooit opeens zijn krukken weg. Een koorknaap heeft het hele tafereel gade geslagen, en rent zo snel hij kan naar de priester om te vertellen wat hij heeft gezien. De priester luistert met open mond naar het verhaal van de koorknaap en zegt: 'Mijn zoon, wat jij net gezien hebt, is een waarachtig wonder. Vertel me snel waar deze man nu is!' Zegt die koorknaap: 'Plat op zijn rug vlakbij het wijwater!'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Twee oudere mannen, de Frans en de Jef zitten op een bank te kletsen over de goeie oude tijd.
"Awel " zegt Jef , " ik ben nu 80 en ik voel niks anders dan pijn en ongemak. Ik weet wat ouder worden is. Hoe voelt gij u?" "Ik voel me zoals een pasgeboren baby!", antwoordt de Frans. "Allez gij, voelt gij u werkelijk zoals ne baby?" "Yep", antwoordt Frans , "geen haar, geen tanden en ik denk dat ik just in mijn broek gescheten heb!" Laatst gewijzigd door Dinosaurus : 4 januari 2005 om 17:04. |
![]() |
![]() |