![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt heeft wel de verkiezing verloren met de burgermanifesten. Hij wilde er toen zelfs mee stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De financiële plannen voor Gent, van Verafstoot, zijn uitgelekt:
het Gravensteen verkopen en terug huren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Hij zou keizer willen zijn, maar is eigenlijk een drama queen.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef me liever eens jouw schatting van het percentage van partij apparatsjiks die op het congres die intrede in Michel II gaan goedkeuren. Volgens mij gaat de G.L. daar minstens 90% " ja" op halen. (als de stemming geheim is, indien ze niet geheim is gaat minstens 99% "ja" stemmen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke sterke figuur van n-va in gent ? Hun enig talent heeft er de brui aan gegeven (peter dedecker), achterlijke Elke rijgt de mislukkingen aan elkaar vast en is door 'nationaal' al 2 x achteruitgezet, hun meest ervaren gemeenteraadslid is ermee gestopt, ouderdomsdeken Guido Meerschaut dreigde ermee te kappen als ze het durfden om zijn makker Bracke te defenestreren en dan hebben ze maar een volstrekt onbekende madam van de UGent die in het EP haar ding zat te doen geïmporteerd naar Gent om het machtsvacuum te vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik volg toevallig wel de politiek en de economie en ben Gentenaar d' origine ....
Ik volgde Verhofstad ten tijde van Dehaene toen hij in quarantaine van deze laatste zat en zijn burgermanifest orakelde. Toen geloofde ik hem nog, nu reeds lang niet meer en ben zeker geen van zijn of anderen volgzame schaapjes. Wat die kerel reeds allemaal uithaalde en uitkraamde tart elk schaamtegevoel.
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De destijds drie wijzen van de VLD waren zijn voorgangers.
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan "praotses moken en peten tiekenen" om het op zijn Gents te zeggen heb je echter niet veel.
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Zij" misschien? Ik niet en alvast niet met andermans centen.
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Politiek België is één pot nat maar er zijn er die daar extra boven uit steken en die vallen dan natuurlijk op.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal denken ze nog van zichzelf dat ze 'een taaie' zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt hier nog nooit gelijk gekregen, niet voor en zeker niet na de verkiezingen. Altijd kwam je met grote voorspellingen, altijd ging je af gelijk een gieter.
Net zoals toen je de grote comeback van de sossen onder Crombez rond bazuinde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zie ik helaas een SP.A Groen CD&V college verschijnen in Gent.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kris Peeters, de man die niks anders ging worden dan premier en ook zeker geens schepen onder Dewever wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betweterige Pandavingertje ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks de gehate Bracke haalde de N-VA in Gent meer stemmen dan de VLD in 2012, iets wat door u en andere kneuzen hier maar al te graag genegeerd wordt.
![]() |
![]() |