![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "hoger opgeleiden" kiezen dus voor meer islamisering. Proficiat.
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
????SAMEN???? ????KUMBAYA????! ????WE ZIJN ALLEN GELIJK???? ????BEHALVE MOSLIMS, DIE ZIJN BETER???? En Mieke Vogels wil de belastingen omhoog doen omdat ze nog niet hoog genoeg zijn. ![]() Nergens ter wereld betaal je meer belastingen en dan hier, en wilt deze megalomane trut dat nog wat verder naar de kloten helpen door de bevolking harder uit te persen als een citroen. En dat nota bene deze zelfde kuthoer drollenpijpster een oprotpremie kreeg 432 000 (!!) euro, dat vergeten we gewoon eventjes!! Ze deugt nergens voor. Ze hoor thuis in een vogelnest tussen de andere eksters. Dat een groot deel van de belastingen worden verkwanst aan onzin gaan we dan ook maar zo laten. De kraan staat open, terwijl de stop van het bad niet inzit. De oplossing volgens Groen: De kraan harder openzetten zodat er meer water in het bad loopt dan dat eruit loopt De oplossing volgens liberalen: De stop insteken
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooruit zullen ze gaan in bepaalde steden/gemeenten, maar overdrijf het ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() hoger opgeleiden zoals Dirk Draulans ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt entwadde over die scholen... Want veel mensen zijn van nature uit onnozelaars, maar dat de scholen onnozelaars produceren aan de lopende band, misschien moet dat maar eens in vraag gesteld worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
ik voelde gisteren ook plaatsvervangende schaamte, toen ik hem bezig hoorde. En dat is dan de huis-bioloog vd VRT ![]()
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij heeft hij nog nooit opgebeld voor zo'n seksfeestje.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Phara was volgens mij oprecht te gechockeerd om m echt keihard onderuit te halen ... ze was beter kwaad opgestapt bij zijn degoutant betoog. ik zou niet blijven zitten naast zo iemand.
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 februari 2018 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, wat heeft hij gezegd. Trouwens is DD een lid van Groen? Ik betwijfel dat sterk.
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 februari 2018 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 20 februari 2018 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() neen, ondertussen weet heel de wereld al wel dat het niet om hoeren gaat maar ook over veelvuldig kindermisbruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijzen Anna, bewijzen. We hebben al genoeg Roze Balletten gehad en bij Strauss-Kahn bleek er ook niks mis met zijn sexfeestjes.
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs nog een goeie gelezen: interview met Bert Anciaux (jaja ![]() Reporter belde hem op en zei dat ze de volgende dag iets over hem gingen publiceren. Anciaux legde hem uit dat het in feite niet juist was. Waarop reporter zei: och zit dat zo...maar we gaan dat artikel toch publiceren, we zetten dat achteraf wel recht ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=q8uNOjVghoU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||