![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal hiernavolgend nog even de moeite doen om een scheefzeiker van antwoord te dienen. En dan stop ik. Het spelletje heeft lang genoeg geduurd. Nu ga je toch ophouden ? Beloofd is beloofd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 februari 2018 om 04:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij niet helemaal.Of het moet zijn dat U vindt dat Benidorm of Tenerife ook is gekoloniseerd ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 februari 2018 om 04:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als U het zuiver op getallen speelt misschien wel.
De Islam is de tweede grootste religie ter wereld en is aardig op weg om de grootste te worden. https://turksemedia.nl/islam-op-weg-...eligie-wereld/ Of er nog gemeenten zijn in België waar geen moslims wonen denk ik niet http://community.dewereldmorgen.be/b...2011-2013-2015 |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu net Brussel. Voor ieder wat wils. U kan er in een bruisende allochtonen wijk gaan wonen net als dat u er in een groene villabuurt kan wonen waar u nooit een kat op straat zal zien. U kan er in een buurt gaan wonen waar nooit iemand u zal kennen net als er buurten zijn waar iedereen iedereen kent. Er zijn buurten waar u amper de straat zal kunnen oversteken maar ook buurten waar nooit een auto langskomt Maar het verbaast me dat jij dat niet zou weten ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 februari 2018 om 04:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, dat dat ik toch.
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() en nijdig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, ketjes en sinjoren hebben allen genen zoals hoort voor Spaanse Brabanders versie 2.0
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 februari 2018 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ironie is wel het feit dat de 7de eeuwse tapijtkoppers"onze" 21ste eeuwse spullen met plezier gebruiken om elkaar en "ons" af te maken in zo groot mogelijke getalen.
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn er dus minstens 9 van de 19. Over Evere, Jette, Sint-Agatha-Berchem en Koekelberg hoor ik ook wel eens, en steeds vaker, 'klachten' (en die komen niet noodzakelijk van 'witmans', hé!). Het dient tot niks uw kop in het zand te steken, en het dient tot niks alléén maar 'moord en brand' te zien. Er zijn véél problemen in Brussel, maar er is ook potentieel om daar iets aan te verhelpen. Het lijkt me vooral dat de politieke wil ontbreekt. Ik vraag me af waarom.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de 'inboorlingen' er niks aan verdienen (er eerder voor opdraaien)? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel méér landen dan alleen maar België, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U komt twee keer na elkaar af met een 'schoon prentje'. Toon ook eens iets anders: een 'braderie' bijvoorbeeld, of een bushalte, een slapende clochard, een sportief evenement, een buurtwinkeltje, ... 't kan me niet schelen wat, zolang het maar niet uit een toeristische gids komt. Wij willen toch een 'eerlijk' beeld van Brussel schetsen, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo iets? :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() onze hoofdstad lijkt nu toch bijzonder populair bij schimmige consultants.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |