![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind heel het gezever maar niets, het is een normale maatregel die het gezond verstand niet anders kan dan goedkeuren. Kom je in een land, en wil je gehólpen worden, leer dan tenminste de taal van je gastheer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat in deze topic over de verplichting om Nederlands te spreken om om een sociale woning te krijgen. Het aanvragen van een sociale woning betekent dat ge hier wilt blijven wonen. Dat ge dan een mondje Nederlands spreekt is nogal normaal, tenzij ge vindt dat men een aantal tolken moet aanstellen om de babelse verwarring in de wijk te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Doen ze dan toch nog iets goed in België!
Happy New Year 2005 Groeten. Bart.L |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() IK zou zo zeggen dat het de normaalste zaak van de wereld is, jammer dat ze het nu maar pas inzien, tja politiek correct zijn staat niet altijd gelijk met gezond verstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() hallo:men zou willen dat ten minste één gezinlid voldoende nederlands zou kennen omdat als er zich bv.een noodsituatie (gas,brand enz )zou voordoen in een sociale woning dat men dan de mensen zou kunnen waarschuwen.ik denk dat men nog niet ver genoeg gaat,laat ons zeggen dat een kind van een gezin nederlands kent maar op school zit en er gebeurt iets gaat men dan wachten tot het kind van school komt om de ouders te verwitten in het nederlands als deze geen letter nederlands verstaan ? dus alle gezinsleden moeten nederlands kennen om een sociale wonnig te kunnen bekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beklaagde : Mijn huis ? Is toch nog van mij ?
Rechter : NEEN ! Dat is van iedereen ! Gij hebt hier niets te zeggen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees enkel argumenten die te maken hebben met veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
is deze maatregel daarom géén uitgesprokne, vooruiitstrevende maatregel die een langdurig of 'eeuwig' probleem (lange of permenante nederlandsonkundigheid) aanpakt door iets wat enkel op korte termijn wat last veroorzaakt voor diegenenen die nu TE LUI waren om te doen wat de meeste andere allochtonen, mensen in soortgelijke omstandigheden dus, wél deden, nl. nederlands leren? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |