![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
lol zeilen met diesel
Losers. (Ja ik kan zeilen) |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 11:09. |
|
|
|
|
|
|
#164 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://respromasks.com/2012/06/19/why-wear-a-mask/ Meer verstoken ? ![]() ![]() Dat komt ervan... Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 12:13. |
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Parlementslid
|
Het gaan nog mooie tijden worden. Mensen gaan opeens nergens meer met hun diesel terecht kunnen. Verkopen is als we de visionaire doemdenkers mogen geloven bijna weg geven. Resultaat is dat mensen die het al moeilijk hebben en geen centen hebben voor een nieuwe milieuvriendelijke wagen nog verder in de armoede gaan belanden. Sommigen gaan zelfs niet meer op hun werk geraken. Toch prachtig zo een wetgeving bepaald door de groen rakkers
Laat ze maar lullen en doen. Hier blijft de diesel tot dat mijn vrouw stopt met werken. Het zal ongeveer dezelfde periode zijn als dat de wagen versleten zal zijn. Ik blijf wel trouw aan mijn goedkope benzine wagens. Die worden nu opeens terug populair. Vandaag is met een benzine wagen rijden = aan het milieu denken. Een dieselrijder daarentegen is opgejaagd wild. En ondertussen blijven de politici maar rond de pot draaien en spreken ze stoere taal. Wie kijkt er nog naar soaps? Heel de politiek is de beste soap, een mix van drama, komiek en fictie |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
Ja, mensen gaan in de armoede belanden omdat ze een afgeschreven auto niet meer kwijt kunnen.
In Houthalen op de parking van de GB naar de automarkt gaan en hem aan een turk verkopen, handje contantje. Ze nemen alles. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Parlementslid
|
Er zijn genoeg gezinnen die met een oude dieselwagen rijden en ook al is die afgeschreven en niets meer waard voor die mensen maakt die wagen het verschil tussen op hun werk geraken en eten kunnen kopen of in armoede belanden en honger hebben. En zo zijn er veel meer dan we denken.
Laatst gewijzigd door Profiteur : 1 maart 2018 om 14:57. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Parlementsvoorzitter
|
't ging over zeiljachten... of gaat u op zeil alleen met een 49-voet jacht aanmeren in een jachthaven ?
Uiteraard zorgt die diesel ook voor verwarming en elektriciteit aan boord - er is al snel een voorraad van een verschillende 100'en liter aan boord. En geen benzine ? Iets met afgesloten ruimtes en explosieveiligheid... |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 15:36. |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze mogen hun dieseltje blijven verder rijden tot die niet meer door de keuring geraakt, of nog snel oldtimer laten keuren (30 jaar nu). Who cares? Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn nu nieuwere schepen op de markt die zonnepanelen, electromotoren, hydrogenerators en batterijen combineren. De combinatie electromotor, batterij en hydrogenerator kosten zelfs over het algemeen evenveel als een dieselmotor. Feit blijft dat jachten een lange levensduur hebben, en de transitie veel trager zal verlopen hierdoor. Je doet je 1 miljoen euro jacht niet weg na 5 jaar, gelijk je van leasewagen wisselt.... |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Stel je vervuilende dieselwagen is 29 jaar oud. Oeps in geen enkele LEZ meer. Verbannen in elke stad. Maar je mag er wel mee gaan werken. Ondanks je op veel plaatsen er niet meer mee mag rijden betaal je wel nog steeds de volle pot verkeersbelasting. Joepie de wagen wordt 30 jaar. Dus inschrijven als oldtimer en alles mag weer. Maar je mag er wel geen woon-werkverkeer mee doen. Voordeel is wel dat je amper verkeersbelasting en verzekering betaald. Is de politiek het te doen uit milieu overwegingen of om de centen? Waar zit de politieke verborgen agenda? Maar tja de plaat blijft hangen, groen = poen. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1) Zuipen veel meer. 2) Gevoelig voor pannes. 3) Wisselstukken peperduur en niet meer courant. 4) Comfort is niet echt meer up to date. Ik zeg niet dat het geen mooie wagens zijn om op zondag mee een ritje te maken, maar voor pendelen wil je modern comfort. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Kijk je even naar de jeugd dan is het vandaag "in" om met een oude VW Golf, Sirocco of Jetta op O-platen rond te rijden. Meestal nog plat gelegd zodat het laatste comfort helemaal is verdwenen. En die rijden er ook dagdagelijks mee. Zelfs naar school of naar hun werk. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niets hypocriet aan
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 16:10. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#178 |
|
Parlementslid
|
Veel blablabla maar duidelijk van twee walletjes aan het eten. Alles moet milieuvriendelijk en liefst een E-wagen van Tesla maar zelf zwaar zondigen. Spijtig want dat maakt al uw pogingen om anderen te overtuigen nutteloos. Volgens mij ben je iemand die bij elk gesprek gelijk moet halen. Al moet je het gesprek omleiden zodat het in jouw richting gaat. Helaas maakt dit weinig vrienden en moet het zich dan maar beperken tot wat internetgepraat. Nog zo'n mensen gekend en zijn meestal eenzame en verbitterde mensen. Ik merk dat hier al. Spijtig, heel spijtig
|
|
|
|
|
|
#179 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik moet mijn gelijk nergens halen, het is nu eenmaal zo. Je moogt me altijd zeggen wat ik verkeerd schreef, ik kan me vergissen. Ik leer graag bij, integendeel tot jou die altijd dezelfde kemels blijft herhalen. LEZ Antwerpen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 16:23. |
|||
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zou de verborgen agenda zijn van de oldtimerpolitiek? Alle daarheen: https://www.erclassics.nl/oldtimer-te-koop/ Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2018 om 16:36. |
|
|
|
|