![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het net zijn er verschillende teksten te vinden waar men schrijft dat het te vervalsen valt.
Andere teksten zijn dan weer van mening dat het niet mogelijk is om het te 'vervalsen'. Er doen geruchten de ronde dat het zou vervalst kunnen worden dat u onder invloed van medicijnen, alcohol, drugs of bepaalde voeding uw DNA zou kunnen veranderen. Dat is niet waar, onzin. Forensisch DNA-onderzoek Zo een DNA-databank had er al lang moeten zijn. Verplicht zelfs voor al wat ons land binnenkomt gereden/gevaren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat en vereenvoudigde efficiënte administratie zou dat zijn! Zij die denken dat er nog geheimen zijn hebben het goed mis. In hoeveel databanken zou men al niet zitten door medische onderzoek enz. zonder dat men het weet!!! In 1983 had ik kanker …Toen president Clinton voorzitter werd van de national cancer survivorship lanceerden die een charme offensief… ik kreeg hier thuis van uit de VS en schrijven met gelukwensen: Geluk gewenst dat u nog in leven bent! Terwijl ik nooit met hen contact gemaakt had! Conclusie ze wisten ginder dat ik kanker gehad had en >>> dat ik wonderbaarlijk nog in leven was!!! Bleek ook dat men in de VS het DNA van alle IJslanders gebuikt ( omdat die eeuwen en geïsoleerd volk geweest zijn) voor medische experimenten… Ik bedoel er zijn >>NU<< veel data die bijgehouden worden zonder dat er wetten voor bestaan omdat niemand het weet! Dus lijkt het beter dat dan officieel ook van iedereen van bij de geboorte DNA bekend is en dat op die basis wetten en afspraken gemaakt worden om die gegevens wettelijk te beschermen. Wie wil dat dit niet bekend gemaakt word? Zij die wat te verbergen hebben! Waarom moet steeds de criminele minderheid bescherm worden?????
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 maart 2018 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Iedereen heeft 50% van zijn genen gemeen met zijn vader en met zijn moeder; en 25% met ieder van zijn grootvaders en grootmoeders, en GEMIDDELD 50% met zijn volle broers en zussen." https://www.startpagina.nl/v/wetensc...enschappelijk/ De Schoof zat er dus dik néffe.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een gegeven, het is Belgisch dus zal men het misbruiken en corrumperen.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Onvoorstelbaar wat voor slavenvolk hier rondloopt die niet alleen al hun vrijheden willen opgeven, maar die er dan ook nog eens een pijpbeurt er voor over hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgezien daarvan vind ik het ook een aanfluiting van mijn privacy.
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet je schuldig voelen...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De brave burgers moeten ze gerust laten.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() lol. IEdereen heeft iets te verbergen. Zelfs epicuristen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() dit
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ge zegt zelf 'onbekende dader' dus het niet uitgesloten dat dat een niet bekende kompaan of huurmoordenaar of wat dan nog is. Moest het nu een bekend iemand zijn die men onmiddellijk kan oppakken dan zou dat een 'voordeel' zijn Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Duc; je mag nu vertellen wat je wil en je mag ook verdienen wat je wil maar uw gebruikte woordenschat geeft mij de indruk dat je iemand van laag allooi bent. Deftige mensen verdedigen hun stelling niet op die manier. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Jij kent blijkbaar geen rijke mensen. Wij beslissen wanneer we deftig willen zijn, en wanneer niet. The times they are changin'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Men kan er vergif op nemen dat op het moment dat de RFID-chip wordt ingevoerd er hier op dit forum ook weer een paar uitbundig gaan staan springen.
Veel goedkoper dan al die DNA-analyses, en het geeft globaal genomen een grotere pakkans aangezien niet op elke plaats delict DNA te vinden is. Eerst wat ontvangers op invalswegen - het ontvangstbereik is een paar meter -, dan straathoeken, tot er een fijnmazig netwerk ontstaat - bv. in elke straatlamp één. Net zoals nu blijft ook dan blijft de aloude kwestie op die B. Franklin reeds beantwoordde van tel: „Zij die een fundamentele vrijheid opgeven voor meer tijdelijke veiligheid verdienen noch vrijheid noch veiligheid.” Het zou naïef zijn te denken dat we nooit meer onder gezag komen van machthebbers die bestaande mogelijkheden niet gaan misbruiken - voor zover dat al niet het geval is. Maar wie dat zegt is paranoïde. ![]() Geen idee hoever dit klopt.. https://www.theregister.co.uk/2006/03/20/rfid_in_tooth/ https://www.ninefornews.nl/1-op-de-3...met-rfid-chip/
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 2 maart 2018 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben mee met De Schoof-zijn-kloten en Anna-haar-titjes wat dit onderwerp betreft.
Aan alle anderen wens ik een DNA haar in hun zuur geworden soep. Nah.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en die link die hoeft niet in dezelfde databank, voor de mensen met zilverpapier op hun hoofd mag dat zelfs een papieren lijst zijn in de kluis van de PG... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 maart 2018 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In films en series staat DNA-onderzoek al op punt. In werkelijkheid staat men nog zo ver niet.
https://www.scientias.nl/dna-onderzo...00-waterdicht/ https://www.pbs.org/wgbh/frontline/a...dna-testing-2/
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |