![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook eens zo'n ding van de VDAB gedaan en euh het ging heel de tijd over beuken, aan paal vijzen van miekes en de voetbal. Dan zitten er altijd nog wel een paar die toch wat meer verstand hebben, maar pakweg de helft is wel van beuken en voetbal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie heeft er nu anno 2018 nog draagbare waardevolle dingen in zijn kot?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben al wel een voorstander van dit topic. Beste forumleden, laat uw fantasie vrije gang gaan! Laatst gewijzigd door Profiteur : 1 maart 2018 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn liefke heeft t zo ni voor klaplopers en profiteurs, maar je mag altijd eens proberen hoor ![]() en on topic, hondendrollen bijeenvegen, er zijn ergere dingen in de wereld hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() Kan mij door mijn slechte rug niet bukken. En ik heb een depressie en tegen de dokter gezegd dat ik met zelfmoord gedachten zit. Waarschijnlijk zal hij dan psychologische ondersteuning aanraden. En we zijn vertrokken. Wie gaat op zo een moment een gebroken man met zwarte gedachten nog verplichten om gratis te gaan klussen? En zeg nu niet dat dit fantasie is want ik heb het zelf meegemaakt. (maar in mijn geval gewoon een voorbeeld)
Maar dit is wel echt gebeurd : een werknemer in mijn afdeling hangt het uit. Constant maar echt constant. Meer ziek dan aanwezig en als hij aanwezig is veegt hij er zijn kloten aan. Op een moment is hij weer eens ziek en komt er een attest van een psychiater. Maar er was al een controle dokter gestuurd. Uiteindelijk krijg ik een e-mail van onze preventie adviseur met de melding om de arme man genoeg tijd te geven om te herstellen. Achteraf bleek dat hij met "zwarte gedachten" zat, fake of echt? Maar niemand wou de verantwoordelijkheid op zich nemen om hem te verplichten te komen werken. Wat als die man dan van een brug of zo zou springen? 1,5 jaar is hij thuis geweest en toen hij terug kwam werken heeft hij ontslag genomen. Hij had genoeg tijd gehad om zijn renovatie van zijn woning af te werken en een andere job te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() Ik ga het ook niet aan de grote klok hangen. Dus weinigen zouden het weten moest ik werkzoekende zijn en van een uitkering genieten. Dus veel respect ga ik niet verliezen.
Maar ik heb al enkele klussen gevonden. Elke week het gras gaan afrijden. En de hagen snoeien,hun auto gaan wassen, de oprit proper maken ... Van mijn schoonouders. En wat werd er nog aangemoedigd? Met bejaarden bezig zijn. Awel ik zal regelmatig met mijn schoonvader een pint gaan drinken. En ik doe mijn schoonmoeder elke week naar de coiffeur en ga haar boodschappen halen. Allemaal dingen die ze op TV als waardevolle klussen hebben aangemoedigd. Zal ik dan een uitkering krijgen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171017_03137675 Voor onze economie, witmans... ... https://www.youtube.com/watch?v=2frf7k9y0eo Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 maart 2018 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de migranten worden terug gastarbeiders.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Als er zo'n onnozele normie afkomt met 'ze doen hier de jobs die de Belgen niet willen doen'...
Onmiddellijk repliceren met deze cijfers: - 80 procent van de leefloners is allochtoon. - 3,6 procent van de asielzoekers die mogen werken werkt. Met andere woorden: ze zijn hier niet om de jobs te doen die de Belgen niet willen doen. Ze zijn hier om de leeflonen te ontvangen die niet naar de Belgen gaan. http://cogitatio.be/artikels/9-op-10...-is-allochtoon https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-job~ad5b5a87/ Zo maak je in elk gesprek met normies brandhout van dat 'we hebben ze nodig'- flutverhaaltje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch de mentaliteit van de boomers. Multikul prediken maar wel zeer racistisch zijn. Wij zitten gewoon opgeschept met dat hippie beleid. En ze gaan nu nog wat staken en van hun tak maken en pensioenen en vakbond en multikul is tof. Dat mei '68 volk. Te hebzuchtig dat volkske.
We moeten dat gebruiken in ons voordeel. Laat ze staken en voor pensioenen zagen tot ze zichzelf kapot staken. En laat ze maar pensioen hebben onder het minimum. Tot ze tot inkeer komen als het al te laat is en heel de maatschappij met zich hebben meegesleurd met al de goodies die uit de hemel zouden vallen. De boomers en sossen zijn eindelijk tegen de muur gevlogen. Dat de multikul is gefaald is geweten maar nu zouden wij er nog voor moeten opdraaien. Dat ze eens gewoon een volledige migratiestop doorvoeren, vakbonden afschaffen, terug wat meer blauw op straat, alle sociale werkers buitengooien, het onderwijs hervormen enz. We zitten vol en willen onze cultuur nog wat beschermen en als je hier nog binnen wilt wordt je vermalen tot groene zeep of terug naar afzender. Ga je eigen cultuur vooruit helpen... en als je eigen cultuur iets voorstelt dan kunnen we zaken uitwisselen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens minder naieve mensen hebben de meeste leefloners gewoon twee inkomens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Volgens nog minder naïve mensen is die allochtone leefloner hier volstrekt niet nodig, ongeacht wat die aan het doen is wanneer er aangebeld wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() |
![]() |
![]() |