Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 januari 2005, 23:43   #1
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard Duitse Antifa Pro-Israël????

Onze Antifa-vrienden bekennen eindelijk kleur:

klik hier: http://de.indymedia.org/2004/10/95414.shtml
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2005, 00:48   #2
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Antifa pro-Israël?????
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2005, 01:06   #3
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
R. HeydrichOnze Antifa-vrienden bekennen eindelijk kleur:

Dit is een veel te veralgemenende uitspraak. Mocht u de moeite gedaan hebben u te informeren zou u merken dat de 'antifa-beweging' in Duitsland sterk versnipperd is, maar grosso modo op te delmen is in twee meningen betreffende Israël. Enerzijds is er de houding zoals die in België de toon aangeeft: nl. sympathie met het Palestijnse volk dat als volk in zijn nationalistische rechten op het grondgebied wordt miskend.
Anderzijds zijn er de zgn 'anti-deutsche'. Deze zijn eerst en vooral gekant tégen een Duitsland in zijn huidige vorm. Wat ze precies in de plaats willen weet ik niet zo goed, en ik denk dat ze het zelf ook niet zo goed weten (alleszins geen nieuwe opsplitsing in oost en west!). Voorts steunen ze Israël, daar zij sympathie hebben voor het Joodse volk dat eeuwenlang werd onderdukt in europa, en recht heeft op een eigen grondgebied. (de eigen duitse geschiedenis, en een schuldgevoel zijn hier niet vreemd aan vermoed ik).
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2005, 14:20   #4
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Onze Antifa-vrienden bekennen eindelijk kleur:

zelf indien het zo is . So what ?
Maar ik betwijfel het ten zeerste de Antifa-krachten opteren en dit al een hele tijd voor een coalitie met fundis en terroristen . Dit zag je ook in België waar ze samen met AEL en dergelijke de volgende slogan scandeerden "Hamas, Jihad , Hezbollah) . Deze vaak ziekelijke coalitie tss extreemlinks en fundis uit zich ook op internationaal vlak in ondermeer de algemene vergadering . Om onverklaarbare reden kiezen deze beiden elkaar voor hun strijd tegen het Westen en Israël .
Oud 5 januari 2005, 21:24   #5
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
zelf indien het zo is . So what ?
Maar ik betwijfel het ten zeerste de Antifa-krachten opteren en dit al een hele tijd voor een coalitie met fundis en terroristen . Dit zag je ook in België waar ze samen met AEL en dergelijke de volgende slogan scandeerden "Hamas, Jihad , Hezbollah) . Deze vaak ziekelijke coalitie tss extreemlinks en fundis uit zich ook op internationaal vlak in ondermeer de algemene vergadering . Om onverklaarbare reden kiezen deze beiden elkaar voor hun strijd tegen het Westen en Israël .
Achja, u bent duidelijk niet vertrouwd met de antifa in Duitsland en denkt dat de situatie in België zomaar te generaliseren valt voor de hele antifa in Europa...U doet maar, kheb het gevoel dat je mij hoedanook toch niet zal geloven.

Waar ik wel altijd verbaasd over sta is dat de zgn nationalisten van het VB heel vaak hun steun geven aan de staat Israël. Mocht u echt overtuigd nationalist zijn, dan zou u de Palestijnse zaak steunen, daar zij nationalistische grondrechten hebben op het territorium.
Oud 5 januari 2005, 21:34   #6
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Achja, u bent duidelijk niet vertrouwd met de antifa in Duitsland en denkt dat de situatie in België zomaar te generaliseren valt voor de hele antifa in Europa...U doet maar, kheb het gevoel dat je mij hoedanook toch niet zal geloven.

Waar ik wel altijd verbaasd over sta is dat de zgn nationalisten van het VB heel vaak hun steun geven aan de staat Israël. Mocht u echt overtuigd nationalist zijn, dan zou u de Palestijnse zaak steunen, daar zij nationalistische grondrechten hebben op het territorium.
Dit komt door de invloeden van zionistische verraders als Jorisberg, het Anglo-saxisch liberaaltje Beliën en zijn wederhelft, de preutse non Alexandra.
Oud 5 januari 2005, 21:59   #7
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
't Is inderdaad een feit dat het VB opvallend fanatiek pro-Israël is. Dat gaat zo ver dat een jaar of twee terug, in een aantal gemeentebesturen, door VB-ers een voorstel werd ingediend om de subsidies voor een bepaald festival in te trekken... omdat tussen de 10-tallen kraampjes enkele kraampjes stonden van organisaties die pleiten voor sancties tegen Israël. Ook nog interessant om te weten trouwens is het feit dat er zelfs een VB-er mee in de redactie zit van het Belgisch-Israëlitisch Weekblad, een blaadje van de joodse gemeenschap nogal bekend voor zijn fanatiek pro-Israëlische standpunten.

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 5 januari 2005 om 22:01.
Oud 6 januari 2005, 10:07   #8
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Maakt het mij een slecht VLAAMS nationalist omdat ik destaat Israël steun in zijn strijd tegen het terrorisme ? Maakt het het Vlaams Belang tot slechte partij omdat ze Israël steunen ?
Ben je misschien vergeten dat Staatssecretaris Q een bezoek heeft gebracht aan wijlen Sjeik Yassin leider van een Terreurbeweging of steunt de belgische regering openlijk het terrorisme .

Trouwens over nationale inspiratie om de palestijnse zaak te steunen . Tot laat de jaren 60 sprak men niet over palestijnen deze mensen waren burgers van het Koninkrijk Jordanië en zullen dat blijven . Palestina bestaat dus al aan de overkant van de Jordaan
Oud 6 januari 2005, 10:09   #9
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
't Is inderdaad een feit dat het VB opvallend fanatiek pro-Israël is. Dat gaat zo ver dat een jaar of twee terug, in een aantal gemeentebesturen, door VB-ers een voorstel werd ingediend om de subsidies voor een bepaald festival in te trekken... omdat tussen de 10-tallen kraampjes enkele kraampjes stonden van organisaties die pleiten voor sancties tegen Israël. Ook nog interessant om te weten trouwens is het feit dat er zelfs een VB-er mee in de redactie zit van het Belgisch-Israëlitisch Weekblad, een blaadje van de joodse gemeenschap nogal bekend voor zijn fanatiek pro-Israëlische standpunten.
en terecht waarom zou de overheid een organisatie moeten geld geven als die organisatie mensen steunt die oproepen om Staten te boycotten en daardoor Israëlische en Palestijnse banen op de tocht zet?
Oud 6 januari 2005, 18:19   #10
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
en terecht waarom zou de overheid een organisatie moeten geld geven als die organisatie mensen steunt die oproepen om Staten te boycotten en daardoor Israëlische en Palestijnse banen op de tocht zet?
Staten die systematisch het internationaal schenden, een voortdurende bezettingspolitiek voeren en daarbij ook een groot gedeelte van de eigen bevolking onderdrukken verdienen wel degelijk gesanctionneerd en geboycot te worden. Dat geldt ook voor Israël.

Verder zie ik geen enkele reden waarom een organisatie die deze wantoestanden aanklaagt, geen subsidies zou mogen ontvangen. Dat organisaties constructieve kritiek durven geven, kan alleen maar toegejuicht worden.

Wat die Israëlische banen betreft: een land dat een politiek van oorlog voert, weet dat zijn economie daardoor ondermijnd wordt. Niemand verbiedt Israël vanaf vandaag een vredelievende politiek te voeren waardoor sancties overbodig worden. Van die Palestijnse banen zal Israël niet echt wakker liggen want het is Israël zelf die al jaren een wurgpolitiek voert tegen de Palestijnse economie.
Oud 6 januari 2005, 18:26   #11
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Maakt het mij een slecht VLAAMS nationalist omdat ik destaat Israël steun in zijn strijd tegen het terrorisme ? Maakt het het Vlaams Belang tot slechte partij omdat ze Israël steunen ?
Een echte Vlaams nationalist zou maar al te goed moeten weten wat het is om zélf gediscrimineerd te worden. Dat je later als zogezegd Vlaamsnationalist zélf onderdrukkende staten gaat steunen, is een triestige zaak die wel degelijk doet twijfelen aan uw overtuiging.

Tot laat de jaren 60 sprak men niet over palestijnen deze mensen waren burgers van het Koninkrijk Jordanië en zullen dat blijven . Palestina bestaat dus al aan de overkant van de Jordaan
[/quote]Palestijnen leven verspreid over heel de Arabische wereld en niet alleen in Jordanië. Dat een groot deel van de Palestijnen in Jordanië leven is alleen te danken aan Israël dat hen in 1948 en 1967 letterlijk over de grens zette.
Oud 6 januari 2005, 18:29   #12
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus wel vrije meningsuiting voor het Vlaams Belang en niet voor organisaties met een andere overtuiging?
Oud 6 januari 2005, 19:12   #13
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Slecht of goed daar spreek ik mij niet over uit, dat leidt tot zinloze discussies. Wat ik wel meen is dat u vooral een inconsequente nationalist bent.
Oud 6 januari 2005, 19:56   #14
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je misschien vergeten dat Staatssecretaris Q een bezoek heeft gebracht aan wijlen Sjeik Yassin leider van een Terreurbeweging of steunt de belgische regering openlijk het terrorisme .

Trouwens over nationale inspiratie om de palestijnse zaak te steunen . Tot laat de jaren 60 sprak men niet over palestijnen deze mensen waren burgers van het Koninkrijk Jordanië en zullen dat blijven . Palestina bestaat dus al aan de overkant van de Jordaan
De Joden zijn nochtans verantwoordelijk voor de massale immigratie van islamietische gastarbeiders, de ZOG-regering van Clinton steunde destijds de islamietische UCK-rebellen tegen de Orthodoxe Serviërs in ex-Joegoslavië, de havik-jood Wolfowitz is 1 van de grootste voorstanders van de opname van het islamietische Turkije in de Europese Unie. Europa haar toekomst is Europees en niet als vazalstaat van de JewSA en de illegale piratenstaat Pisraël.
Oud 6 januari 2005, 20:00   #15
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
De boycot tegen een repressie-staat als Pisraël die er een virulent Anti-arabisme en anti-europeanisme erop na houdt is wat mij betreft méér dan gerechtvaardigd
Oud 6 januari 2005, 20:07   #16
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

zeg heidrig, ben je in je leven ergens een jood tegengekomen die betere punten had op 't examen? of heeft er ene ooit jouw lief geneukt, die daarna liet weten dat hij beter was dan jij in bed?

Laatst gewijzigd door Antoon : 6 januari 2005 om 20:07.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 20:11   #17
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
zeg heidrig, ben je in je leven ergens een jood tegengekomen die betere punten had op 't examen? of heeft er ene ooit jouw lief geneukt, die daarna liet weten dat hij beter was dan jij in bed?
Simpel ziel ...

Kan daar nu echt niks aan gedaan worden ?? Het niveau zakt met de seconde op dit forum met een individu als Antoon ...
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 20:15   #18
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Simpel ziel ...

Kan daar nu echt niks aan gedaan worden ?? Het niveau zakt met de seconde op dit forum met een individu als Antoon ...
En van jou moet ik dat lezen.

Oud 6 januari 2005, 22:15   #19
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
En van jou moet ik dat lezen.

Ach, ben je nu al opgeklommen tot het "al wat je zegt ben je zelf" - niveau ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 22:36   #20
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Staten die systematisch het internationaal schenden, een voortdurende bezettingspolitiek voeren en daarbij ook een groot gedeelte van de eigen bevolking onderdrukken verdienen wel degelijk gesanctionneerd en geboycot te worden. Dat geldt ook voor Israël..
Internationaal recht daar lach ik eens goed mee , de internationale gemeenschap is gefocust op Israël , ondertussen bezet China Tibet, Marokko de Westelijke Sahara en Indonesia de mollukken. Maar ja die volkeren hebben jammer genoeg de internationale niet aan hun kant

Citaat:
Verder zie ik geen enkele reden waarom een organisatie die deze wantoestanden aanklaagt, geen subsidies zou mogen ontvangen. Dat organisaties constructieve kritiek durven geven, kan alleen maar toegejuicht worden. .
Politiek getinte organisaties zouden zelf helemaal geen steun mogne vangen.
en indien logokes met de israëlische vlag met streep door constructief is , blijf ik in de supermarkt rustig kijken naar "Made in Israël"

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be