![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien maar ze zullen daar toch niet nog 3 jaar aan één stuk dergelijke politiek moeten voeren want dan is het met zekerheid koekenbak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vroeger was het beter?
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#784 |
Minister-President
|
![]() ja
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heel de school was ervan op de hoogte. Zij brachten zelfs hun respectievelijke vriend/vriendin mee bij "na-schoolse" activiteiten. In het centrum van Brussel waren toen trouwens twee heel bekende homo-café's, waar ik al eens iets ging drinken. Nooit weet gehad van problemen, toen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#787 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb nog nooit in mijn leven iets intollerant tov holebi's geschreven of gezegd. excuses zijn hier eigenlijk wel op zijn plaats wat mij betreft. Laatst gewijzigd door Anna List : 15 maart 2018 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die buurten zijn vandaag overal. dat bestaat niet meer 'die buurten' ... als je in Brasschaat of Ekeren zelfs niet meer hand in hand over straat kan, waar dan nog wel mss?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor hand in hand lopen of zelfs maar voor een 'eigen' kledingstijl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
't Is toch een frappant te zien hoe extreem rechts zich soms nu opwerpt als de beschermengel van de holebi's, tegen de onverdraagzame moslims. Dat is wel eens anders geweest... En ik ben niet linkiewinkie; ik ben beledigd. Excuses zijn hier eigenlijk wel op zijn plaats wat mij betreft. ![]()
![]() |
![]() |
#791 |
Minister-President
|
![]() Vraagt ge mij nu echt naar voorbeelden van extreem rechts geweld tegen holebi's?
Ik wil het gewoon effe scherpstellen.
![]() |
#792 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allé, ik word al een psychiatrisch geval genoemd. More name calling please. Echt, maakt veeeeeel indruk
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Anderlecht, Molenbeek, Koekelberg, Schaarbeek.......waren al problemen toen ik er woonde, bijna twintig jaar geleden. En t'is er alleen maar erger op geworden.
![]() |
![]() |
#796 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de toestand vandaag is ronduit dramatisch en algemeen, niet beperkt tot 'plaatselijke toestanden'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar je mag steeds met wat vb-den komen aandraven, hoor, benieuwd of je aan dezelfde impact komt als hieronder. Citaat:
“Meer dan de helft van de moslims in ons midden zijn voor het strafbaar maken van homoseksualiteit bleek nog uit de controversiële reportage 'What British Muslims Really Think' deze week. 52% van de moslims zegt bijvoorbeeld dat homoseksualiteit verboden en strafbaar zou moeten zijn. Dertig procent wil er zich niet over uitspreken. Slechts 18% van de moslims zegt echt achter tolerantie tegenover homoseksualiteit te staan. Nochtans blijkt keer op keer, uit elke enquête of studie die in de wereld daarnaar gedaan wordt dat de moslimgemeenschap wel degelijk minder tolerant is dan andere geledingen in de maatschappij en zelfs doorgaans compleet geen begrip heeft voor homoseksuelen. De praktijk bevestigt dat ook. Er gaat geen dag voorbij zonder dat er een homoseksueel vermoord wordt in een land waar moslims de meerderheid uitmaken. In Iran hangen ze jonge, homoseksuele tieners op aan kranen, lekker demonstratief, wekelijks. In Irak worden elk jaar nog een paar honderd homo’s gestenigd. Islamitische Staat gooit homo’s van hoge gebouwen.” En om je kadukke mening nog wat stof te geven: “Een poll van Gallup in Duitsland, Frankrijk en de UK bij telkens 500 moslims kwam tot de conclusie dat “Muslims have zero tolerance towards homosexual acts” en “None of the 500 British Muslims interviewed believed that homosexual acts were morally acceptable.” http://newsmonkey.be/article/65907 In hartje Europa... Scherpgesteld genoeg om jou ‘perspectief’ daarover in reepjes te fileren ?
![]() |
![]() |
#799 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, proportioneel meer homohaat vanwege moslims dan vanwege extreem rechts. Nu toch, en in ons land. Ik spreek niet over Oost-Europa of zo. Enneuh, laat heel erg duidelijk zijn dat ik dat afkeur he. (Hoe zijn we eigenlijk op dit punt gekomen?!) Citaat:
![]() |
![]() |
#800 |
Minister-President
|
![]() Is't nog altijd een waardeloze studie, Anna List?...
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=777