![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht wilde VDP zijn zakken vullen met een overhaaste vliegtuig deal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat mochten ze ook maar het minste vermoeden daarvan hebben, dat ze de beschuldiging wel degelijk zouden uiten. Met veel tam tam natuurlijk. (en daar zouden ze dan nog gelijk in hebben ook).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn al die "voor het leven" benoemde (rooie) generaals plots met pensioen ???
![]() |
#87 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Haha, Crombez dacht aan de knoppen te zitten van een atoombom, blijk nu niet eens de kracht van ne versleten vliegemepper te bezitten.
Ze hebben die gast weer goed beet genomen, een 10 tal dagen te vroeg voor een goede 1 april mop ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA zit niet aan alle knoppen...
Laatst gewijzigd door Boduo : 20 maart 2018 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De plaat van de 'rooie' ambtenaar begint ook afgezaagd te geraken, hoor... Mijn departement is zo blauw als het maar kan zijn, al proberen de Tsjeven binnen te dringen.
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....en voor het leven (net als rechters)
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de Theo, nu de Steven, dat zijn daar nogal een clubje leugenaars bij NVA.
Nieuwe Vlaamse Achterbaksen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik ben echt zo gedegouteerd dat ik zelfs geen goesting meer heb om mijne kop er over te breken. Zelfs met vermoedens kun je hier veel miserie krijgen. Zeker als iemand anders beweert dat je die vermoedens ooit gehad hebt; dus dat je er wel voor iets tussen zal zitten als bewezen wordt dat je vermoeden juist was. Jullie kunnen er mee lachen misschien maar als het te heet wordt zal het steeds een Barbertje zijn die moet hangen. Met die omerta wordt iedereen strafbaar. Hij bewijst dus zijn nut. En dat is juist nu de grote leugen naast vele kleintjes die in de Bijbel staan. Er waren elf Judassen en één Barbertje. Maar de meerderheid zal het zelfs op zijn sterfbed nog niet door hebben. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 maart 2018 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch logisch! Loop jij ook naar huis als je telefoon krijgt vanuit Leuven Centraal met de melding dat er bij je ingebroken wordt? Dan denk je toch :"Hopla; weer ene die denkt dat het 1 april is!" Eigenaardig maar ik zit blijkbaar op het forum in een hoerenkot. Overal hangt er een groen lampje. Juist boven mijn venster is het een rood. Logica kan ik er niet achter vinden. Gods wegen zullen weer ondoorgrondelijk zijn. Maar juist die vent betrouw ik voor geen haar. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 maart 2018 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 20 maart 2018 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |