Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2018, 16:03   #241
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Ze zeiden enkel eens "Stop", maar fel tegenpruttelen deden ze toch niet"

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...stop~abc6512d/
de journalist dat zoiets klakkeloos overneemt en neerpent zonder enige duiding over de werking van Rohypnol mogen ze van mij ook ne ferme schop onder zijn sjokkedijzen geven.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 16:05   #242
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit hou je toch gewoon niet voor mogelijk! Een vrouw op straat is nu eenmaal..met andere woorden, dames leer met verkrachting maar leven, evengoed met beroving, afgetuigd worden...en ga je uit dan ben je nog een domme geit ook.
Ik heb al wat gedrochten die een mening moeten voorstellen hier gelezen maar dit is echt...totale waanzin.
de les is niet leer ermee leven, de les is blijf binnen zoals het Allah en echtgenoot-eigenaar belieft.
Oud 20 maart 2018, 16:33   #243
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
"Ze zeiden enkel eens "Stop", maar fel tegenpruttelen deden ze toch niet"

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...stop~abc6512d/
Probeer maar eens iets te doen als ge gedrogeerd bent.

Misschien een geluk dat ze niet konden tegenspartelen, wie weet hoe ze daar uit gekomen zouden hebben... Die jongens staan niet bekend voor hun zachtzinnige aanpak van assertieve jongedames.
Oud 20 maart 2018, 16:41   #244
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Een vrouw op straat is nu eenmaal een prooi, net zoals (re-sorry dat ik het zeg) een domme geit in het uitgaansleven er een is.
Neen, waarom zou een vrouw zowiezo een prooi zijn?

Als u als zogezegde vrouw met zulke uitspraken afkomt, awel, er is plek voor u in zandbakkiestan.
Misschien een idee om een hele hoop van uw zelfverklaarde problemen af te geraken. Doe een Boerka aan, en ga bij de iman -in verreweggistan- vragen naar een echtgenoot.

Maar verkloot het hier in Blegië niet verder.
Oud 20 maart 2018, 17:26   #245
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
En welke straf gaan ze krijgen? De kans bestaat zelfs dat ze niet of nauwelijks moeten zitten. Je krijgt in dit land haast meer straf om een konijn dood te schieten buiten het jachtseizoen dan voor dergelijke feiten.
Straf?

In België wordt de helft van de aanklachten wegens groepsverkrachting GESEPONEERD.
Oud 20 maart 2018, 17:46   #246
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Hiersé, worden de witte niet gestraft :
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...bank~a795c187/

En nog motten op zijn bakkes in de rechtbank der bovenop.

In 't Oilsjters : WEL BESTEDJ !!
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 17:58   #247
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar man toch, alles is goed om de multicul te stigmatiseren, nietwaar.
De multikul moet al lang niet meer gestigmatiseerd worden! De multicul is uitgedraaid op een grote gevaarlijke vergissing! En die ons nog duur te staan zal komen op velerlei gebieden!
Maar jij zult wel landen (... of één land) kennen die hun multicultoestand positief vinden zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:07   #248
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
*van een bepaalde pol signatuur bedoel je.
Meer dan het gros van de burgers alhier houden de multicul al lang voor bekeken, van welke partij ze ook zijn of niet zijn! Men vergeet te gemakkelijk dat heel veel mensen niet echt tot één of andere partij behoren. Ze moeten wel ergens een bolletje kleuren nu en dan, doen ze dan maar, al weten velen van hen niet de minste zinnige uitleg te kunnen geven waarom deze of gene partij...
Er zijn wel politiekers die de multicul genegen zijn maar bij hun beweegredenen mogen er dikwijls vraagtekens gezet worden! Te vergelijken met al diegenen die profijt en of een job halen uit de multicultoestanden, die gaan de tak niet afzagen waar ze op zitten!
Oud 20 maart 2018, 18:17   #249
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit hou je toch gewoon niet voor mogelijk! Een vrouw op straat is nu eenmaal..met andere woorden, dames leer met verkrachting maar leven, evengoed met beroving, afgetuigd worden...en ga je uit dan ben je nog een domme geit ook.
Ik heb al wat gedrochten die een mening moeten voorstellen hier gelezen maar dit is echt...totale waanzin.
Alice ik had het over een dakloze vrouw op straat, alsook een domme vrouw die tijdens het uitgaan niet op haar drankje let & zich door mannen met slechte intenties laat doen, mijn uitspraken niet uit hun context trekken pls.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:18   #250
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De multikul moet al lang niet meer gestigmatiseerd worden! De multicul is uitgedraaid op een grote gevaarlijke vergissing! En die ons nog duur te staan zal komen op velerlei gebieden!
Maar jij zult wel landen (... of één land) kennen die hun multicultoestand positief vinden zeker?
De multicul is inderdaad een vreselijk gevaarlijk vergissing geweest met dank aan 'wir shaffen das' merkel en anderen die het nog steeds niet begrepen hebben of het om de één of andere reden niet willen begrijpen.

Of onze kinderen en kleinkinderen 'ons' daar ooit dankbaar voor gaan zijn, deze gang van zaken, dat lijkt mij een twijfelachtige zaak.

Laten we naast het multiKULfeestje de éénmaking van de EU ook even in twijfel trekken of is dat te ver gezocht?

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2018 om 18:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:20   #251
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, waarom zou een vrouw zowiezo een prooi zijn?

Als u als zogezegde vrouw met zulke uitspraken afkomt, awel, er is plek voor u in zandbakkiestan.
Misschien een idee om een hele hoop van uw zelfverklaarde problemen af te geraken. Doe een Boerka aan, en ga bij de iman -in verreweggistan- vragen naar een echtgenoot.

Maar verkloot het hier in Blegië niet verder.
Euh Maddox lees m'n vorige posting eens, ditmaal begrijpend pls.

En nee dat zijn niet mijn troetels zoals je elders beweert, alleen ga ik ze niet bashen/stigmatiseren omwille v hun kleurtje.

Laatst gewijzigd door bembem : 20 maart 2018 om 18:22.
Oud 20 maart 2018, 18:24   #252
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alice ik had het over een dakloze vrouw op straat, alsook een domme vrouw die tijdens het uitgaan niet op haar drankje let & zich door mannen met slechte intenties laat doen, mijn uitspraken niet uit hun context trekken pls.
In de stelling van je waarop ik reageer staat het woord dakloze niet eens.
Jij had het over vrouwen die prooien zijn, en niets anders.
Je bent echt niet dom omdat er zaken je toch overkomen, wanneer iemand drugs in je drank gooit omdat je even een zakdoek in je tas zoekt, of naar het toilet gaat terwijl je vriendin staat te dansen, ben jij als vrouw niet verantwoordelijk, laat staan een domme geit.
Jouw uitspraken zijn wat ze zijn, maar ik zie je mening zo fout als het maar zijn kan
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:25   #253
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zal chaos komen tussen verschillende groepen door de multikul. De chaos vloeit voort uit een bureaucratisch systeem dat België heet. Er zijn bepaalde structuren in dit land dat ervoor zorgen dat mensen hier worden behandeld als slaven ipv beschermd en bediend worden.

Procedures en rechtsvonissen die 10 jaar in beslag nemen. Dan moet je al heel het systeem hervormen zodat het niet alleen draait om wat boetes innen en wat grave praat verkopen voor de verkiezingen.

Maar ja mss verandert de N-VA het Belgische systeem wel... het is in ieder geval een andere wind... laat ze nog wat proberen voor een jaar of 10...
Oud 20 maart 2018, 18:28   #254
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meer dan het gros van de burgers alhier houden de multicul al lang voor bekeken, van welke partij ze ook zijn of niet zijn! Men vergeet te gemakkelijk dat heel veel mensen niet echt tot één of andere partij behoren. Ze moeten wel ergens een bolletje kleuren nu en dan, doen ze dan maar, al weten velen van hen niet de minste zinnige uitleg te kunnen geven waarom deze of gene partij...
Er zijn wel politiekers die de multicul genegen zijn maar bij hun beweegredenen mogen er dikwijls vraagtekens gezet worden! Te vergelijken met al diegenen die profijt en of een job halen uit de multicultoestanden, die gaan de tak niet afzagen waar ze op zitten!
Ach de USA zijn één grote multicul en toch zijn ze de grootste wereldmacht - ondanks hun melting-pot, of liever gezegd 'dankzij' want zonder de kleurtjes zat hun economie in het slop, of wat dacht men: dat die blanken het anders zouden redden, pls dream on
Oud 20 maart 2018, 18:30   #255
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De multicul is inderdaad een vreselijk gevaarlijk vergissing geweest met dank aan 'wir shaffen das' merkel en anderen die het nog steeds niet begrepen hebben of het om de één of andere reden niet willen begrijpen.

Of onze kinderen en kleinkinderen 'ons' daar ooit dankbaar voor gaan zijn, deze gang van zaken, dat lijkt mij een twijfelachtige zaak.

Laten we naast het multiKULfeestje de éénmaking van de EU ook even in twijfel trekken of is dat te ver gezocht?
De EU zoals we die nu kennen mag inderdaad in vraag worden gesteld! Het zijn niet alleen de Engelsen die het beu waren! Maar men blijft de mensen en de landen lijmen met een paar voordelen van die EU, oa op economisch vlak, en men blijft zich van den domme houden over de nadelen en de gevolgen op andere gebieden!
"Vrij verkeer van personen" bvb... en de "rechten" die aan de ganse wereldpopulatie moeten worden uitgedeeld als ze maar tot hier geraken! Ook al brengen ze ons vooral problemen, kosten en onveiligheid!
Alle vreemde moordenaars moeten we bijhouden, want "we kunnen niet heel zeker zijn" dat hun rechten elders zouden kunnen geschonden worden...
Nog een paar jaar verder met die nonsens, en het zal er hier lief uit zien.
Oud 20 maart 2018, 18:34   #256
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach de USA zijn één grote multicul en toch zijn ze de grootste wereldmacht - ondanks hun melting-pot, of liever gezegd 'dankzij' want zonder de kleurtjes zat hun economie in het slop, of wat dacht men: dat die blanken het anders zouden redden, pls dream on
enkel militair ; socio-economisch zijn de USA één grote ramp

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:37   #257
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de stelling van je waarop ik reageer staat het woord dakloze niet eens.
Jij had het over vrouwen die prooien zijn, en niets anders.
Je bent echt niet dom omdat er zaken je toch overkomen, wanneer iemand drugs in je drank gooit omdat je even een zakdoek in je tas zoekt, of naar het toilet gaat terwijl je vriendin staat te dansen, ben jij als vrouw niet verantwoordelijk, laat staan een domme geit.
Jouw uitspraken zijn wat ze zijn, maar ik zie je mening zo fout als het maar zijn kan
Jawel die stelling had ik wel geponeerd, maar tja toen was jij nog niet aanwezig in het debat.

Wat betreft die domme geiten waar ik het over had, tja wat wil je: ik kan zo iemand toch moeilijk slim noemen, i mean: mij zou dat toch niet overkomen, ik let wel op mijn drankje(s) & ga ook niet met de eerste de beste mee, laat staan dat ik er 4 op m'n kamer zou uitnodigen. (Hallo? lol) Is common sense Alice en euh gelieve niet alles wat ik zeg uit z'n verband te trekken.
Oud 20 maart 2018, 18:39   #258
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goedkope prietpraat! De kleurtjes brengen hen ook meer last en miserie dan voordeel. Het is niet omdat ze "niet allemaal zo zijn" dat de waarheid en gevolgen moeten verdoezeld worden! Trump probeert niet zo maar een muur te bouwen en bepaalde inwoners van bepaalde landen buiten te houden! Trump afdoen als een onnozelaar op alle gebied, dat zullen diegenen die van de huidige situatie profiteren wel rondbazuinen! Zelfde als met de NVA alhier!
Voldoende tv-feuilletons over drugs, gevangenissen, armoede-wijken enz enz enz ... en kijk maar eens naar de kleurtjes!
En het is hier niet zoveel anders!

Laatst gewijzigd door andev : 20 maart 2018 om 18:44.
Oud 20 maart 2018, 18:41   #259
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
enkel militair ; socio-economisch zijn de USA één grote ramp
Ze zijn nog altijd beter af met hun melting-pot, dan zonder.
Oud 20 maart 2018, 18:42   #260
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn nog altijd beter af met hun melting-pot, dan zonder.
Ja, zo'n 35.000.000 (10%) leeft in de "goot" .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be