![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien een geluk dat ze niet konden tegenspartelen, wie weet hoe ze daar uit gekomen zouden hebben... Die jongens staan niet bekend voor hun zachtzinnige aanpak van assertieve jongedames.
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u als zogezegde vrouw met zulke uitspraken afkomt, awel, er is plek voor u in zandbakkiestan. Misschien een idee om een hele hoop van uw zelfverklaarde problemen af te geraken. Doe een Boerka aan, en ga bij de iman -in verreweggistan- vragen naar een echtgenoot. Maar verkloot het hier in Blegië niet verder.
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In België wordt de helft van de aanklachten wegens groepsverkrachting GESEPONEERD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiersé, worden de witte niet gestraft :
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...bank~a795c187/ En nog motten op zijn bakkes in de rechtbank der bovenop. In 't Oilsjters : WEL BESTEDJ !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij zult wel landen (... of één land) kennen die hun multicultoestand positief vinden zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan het gros van de burgers alhier houden de multicul al lang voor bekeken, van welke partij ze ook zijn of niet zijn! Men vergeet te gemakkelijk dat heel veel mensen niet echt tot één of andere partij behoren. Ze moeten wel ergens een bolletje kleuren nu en dan, doen ze dan maar, al weten velen van hen niet de minste zinnige uitleg te kunnen geven waarom deze of gene partij...
Er zijn wel politiekers die de multicul genegen zijn maar bij hun beweegredenen mogen er dikwijls vraagtekens gezet worden! Te vergelijken met al diegenen die profijt en of een job halen uit de multicultoestanden, die gaan de tak niet afzagen waar ze op zitten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of onze kinderen en kleinkinderen 'ons' daar ooit dankbaar voor gaan zijn, deze gang van zaken, dat lijkt mij een twijfelachtige zaak. ![]() Laten we naast het multiKULfeestje de éénmaking van de EU ook even in twijfel trekken of is dat te ver gezocht? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2018 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee dat zijn niet mijn troetels zoals je elders beweert, alleen ga ik ze niet bashen/stigmatiseren omwille v hun kleurtje. Laatst gewijzigd door bembem : 20 maart 2018 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij had het over vrouwen die prooien zijn, en niets anders. Je bent echt niet dom omdat er zaken je toch overkomen, wanneer iemand drugs in je drank gooit omdat je even een zakdoek in je tas zoekt, of naar het toilet gaat terwijl je vriendin staat te dansen, ben jij als vrouw niet verantwoordelijk, laat staan een domme geit. Jouw uitspraken zijn wat ze zijn, maar ik zie je mening zo fout als het maar zijn kan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Procedures en rechtsvonissen die 10 jaar in beslag nemen. Dan moet je al heel het systeem hervormen zodat het niet alleen draait om wat boetes innen en wat grave praat verkopen voor de verkiezingen. Maar ja mss verandert de N-VA het Belgische systeem wel... het is in ieder geval een andere wind... laat ze nog wat proberen voor een jaar of 10...
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vrij verkeer van personen" bvb... en de "rechten" die aan de ganse wereldpopulatie moeten worden uitgedeeld als ze maar tot hier geraken! Ook al brengen ze ons vooral problemen, kosten en onveiligheid! Alle vreemde moordenaars moeten we bijhouden, want "we kunnen niet heel zeker zijn" dat hun rechten elders zouden kunnen geschonden worden... Nog een paar jaar verder met die nonsens, en het zal er hier lief uit zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft die domme geiten waar ik het over had, tja wat wil je: ik kan zo iemand toch moeilijk slim noemen, i mean: mij zou dat toch niet overkomen, ik let wel op mijn drankje(s) & ga ook niet met de eerste de beste mee, laat staan dat ik er 4 op m'n kamer zou uitnodigen. (Hallo? lol) Is common sense Alice en euh gelieve niet alles wat ik zeg uit z'n verband te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voldoende tv-feuilletons over drugs, gevangenissen, armoede-wijken enz enz enz ... en kijk maar eens naar de kleurtjes! En het is hier niet zoveel anders! Laatst gewijzigd door andev : 20 maart 2018 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo'n 35.000.000 (10%) leeft in de "goot" .