![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn heden ten dage beta's die een relatie aangaan en niks meer te zeggen hebben. Je mag dat ontkennen, iedereen weet dat het klopt. Triestig als ik kerels zoals jij hoor spreken over "ik mag van de madam maar 10k uitgeven aan mijne moto". |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En jullie niet?
Op date verschijn ik in een dure Mercedes, met een horloge van Armani. Ik ga ermee eten. Na enkele dates krijg ik seks, en denken ze zich aan mij te kunnen binden. Een relatie beginnen en financieel leegmelken. Dat is het moment dat ik ze dump. Jullie manipuleren, wel ik ook.
Laatst gewijzigd door Demper : 22 maart 2018 om 22:58. |
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat groffe gebash en gekak op vrouwen is wel leuk omdat sommige vrouwen nog zo dom zijn om het scheldspel mee te doen. "Domme hoer!" enzo... Of ja gelijk een hulplijn bellen en je afschilderen als een creep of psychopaat. Je moet er maar mee leren leven, thuis zijn ze de baas. En als je dat niet wilt aanvaarden kan je beter single blijven en heel het gedoe rond liefde opgeven... Liefde, een vies vuil sprookje ja... rochel... Hehe
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
lol wat een bende hier
allemaal gekwetst door een vrouwtje...of meerderen. Nu kompleet verzuurd. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik dat er wel enkelen zijn die meelezen en in hun diepste gedachte denken .....er is verdomme nog veel van waar ook Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 maart 2018 om 03:35. |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ken je die* van den Hypoliet over zijn drie huwelijken? 't Eerste was voor 't proberen, 't Tweede was perfect, 't Derde was een vergissing. * Hetzelfde verhaal gold trouwens ook voor zijn drie kinderen! ...En ik kan het weten wat ik ben het tweede kind.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 maart 2018 om 03:50. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Banneling
|
-aantrekkelijk
-sportief -zelfstandig -geil -hare saaie vent zo beu als kou pap Laatst gewijzigd door Anna List : 23 maart 2018 om 07:19. |
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wilt u dat we ons hoofd buigen in bewondering voor uw stoere machisme? Op mij zult u lang mogen wachten ...
|
|
|
|
#252 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daarna seks met de dure Mercedes. Ho zeg! Het houdt niet op! Maar alle gekheid op een stokje. U bent een vrouwenhater, Demper, alle vrouwen zijn voor u gelijk, u ziet geen enkele nuance. U hebt oogkleppen op en het leven gaat volledig aan u voorbij!
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja zo is het Marie!! go go go!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb maar 2 vrouwelijke chefs gehad. De éne lang voor de teambuilding-tijd, de andere hield zich met zo'n zaken niet bezig. En geen van 2 was een dramaqueen. De eerste was een gezellig, joviaal moederlijk type. De tweede was erg teruggetrokken, zij deed haar werk heel goed, werkte tot alles in orde was en liet zich door de nieuwsgierige mannen van de afdeling niet afleiden. En de mannen waren nieuwsgierig naar haar want zij was heel knap ... en lesbisch!
|
|
|
|
#257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
maar serieus, demper een mercedes??????
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS dat je je nog met single vrouwen wil inlaten dan ... date met getrouwde exemplaren, dan heb je dat bindingsprobleem niet. |
|
|
|
|