![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah, je hebt tijd om eraan te wennen, hoor.
Een paar tientallen miljoenen jaren waarschijnlijk. ![]()
![]() |
#17363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het circus draait door : Marta Rovira, de topvrouw van ERC gaat op de vlucht voor justitie. https://politica.elpais.com/politica...43_116883.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17365 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17366 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na een nieuwe ernstige provocatie vanuit Madrid vandaag, met de arrestatie van Jordi Turull, is het heel duidelijk wat het Catalaanse parlement moet doen.
Benoem Carles Puigdemont van op afstand en roep eenzijdig de gewapende opstand uit ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17367 | |
|
![]() Citaat:
- Momo la Crevette - Le Pot'entiel - L'Accent Catalan - Ciao - Le Basta |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een rechterke, gesteund door zijn politieke partijtje, zijn hand aan het overspelen is.
Martelaren creëren is niet zo vaak een goed overdachte strategie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17369 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
drink maar toch noch en jupiler ![]() zeveraar
![]() |
![]() |
#17370 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17371 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een reisbureau opgericht voor vluchtende Catalaanse separatisten.
Het heet Donkey Gone.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 24 maart 2018 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Jordi's zijn stilaan op zeker?
![]() |
#17373 |
|
![]() "Inquisition Tours" was al bezet, zeker?
![]() |
#17374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een kleine populariteits inzinking gedurende korte tijd is Cata Carles terug populair bij 't gerecht van de Spanjollen. Ze willen hem weer kost en inwoon geven.
-'t Zijn lappen mijmert De Witte nu.-
![]() |
#17376 | |
|
![]() Citaat:
Rare jongens, die Spaanse "rechters".
![]() |
![]() |
#17377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#17378 |
|
![]() Allez, en nu vragen ze weer uitlevering aan Finland om Puigdemont uit te leveren.
Nadat ze al bot vingen bij Zwitserland, dat vond dat het om politieke vervolging ging. En hier lukte het ook al niet. Komt ervan als de rechters zich met politiek bezighouden. En nu dus 5 verantwoordelijken opgepakt, met beschuldigingen die bij het haar gegrepen zijn. Jaja, ze zijn zo gevaarlijk, en ze zouden het kunnen opnieuw doen, beweert die rechter. Nochtans hebben ze hun parlementszetel al opgegeven. Maar ja, ze zouden wel eens kunnen meewerken aan nieuwe daden, ook buiten het parlement. Hoe heet dat ook alweer? Een intentieproces! Veroordeeld worden omdat je iets zou kunnen doen. Op die manier kan men de helft van Catalonië opsluiten, want er zijn er heel wat die zouden kunnen meewerken. En nog iets dat zwaar absurd is : voorheen waren deze mensen opgesloten, maar onder borg weer vrijgelaten. Omdat één van hen deze inquisitie en schijnjustitie niet wilde ondergaan en naar het democratische Zwitserland gevlucht is, moeten ze allemaal opgesloten worden zonder borg. Dat is dus de zoveelste drogreden van die rechter. Als ik gestraft word omdat een van mijn vrienden iets doen, dan heb je een soort collectieve straf, ik word dus niet meer beoordeeld als mens, maar op het feit dat ik in mijn vriendenkring iemand heb die iets wel of niet doet. Het is een soort vorm van racisme : "die separatisten zijn allemaal gelijk"... En het is nog een drogreden te meer, want de rechter had evengoed kunnen zeggen : "u komt weer vrij, maar u kunt het land niet verlaten, u dient uw paspoort in te leveren." Dan hadden die ook niet kunnen wegvluchten uit Spanje, maar werden ze toch niet onschuldig opgesloten. Ik ga verder met mijn boycot van Spaanse producten. Die olijfolie uit Portugal bevalt mij wel. En die tomaten hoeven ook geen Spaanse te zijn.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 maart 2018 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17380 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paspoort intrekken vermijdt niet dat ze zich verplaatsen binnen Schengen
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 24 maart 2018 om 10:34. |
||
![]() |
![]() |