![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht dat niet nee, niet van u
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo heb je meer tijd om buiten een sigaretje op te steken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe je ook linker long - rechter long om de week?
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je, niet rokers passen zich aan hè
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rokers zijn heel sociale mensen. Die gaan allemaal iets vroeger dood. Scheelt hem een pak op de pensioenen. Eigenlijk zouden de niet-rokers de rokers een jaarlijkse premie moeten geven uit solidariteit. ![]()
![]() |
![]() |
#169 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Da's te gemakkelijk. Het ging erover dat vele niet-rokers selectief verontwaardigd zijn. Iemand zijn sigaretje is goed genoeg om moord en brand te schreeuwen. Al die andere soorten van vervuiling (die meer vervuilend zijn en die meerdere mensen treffen) laten ze rustig ongemoeid. Omdat het gewoon een eind moeilijker is daar tegen in te gaan. Dan moeten ze zelf hun co2 uitstoot gaan beperken. Auto thuislaten, niet met het vliegtuig op vakantie, huis beter isoleren,... Allemaal veel te veel moeite. De roker aanvallen; da's veel makkelijker en ze moeten er zelf niks voor laten. Dat is al heel deze draad mijn punt en daar heb ik nog niet veel steekhoudende argumenten tegen in weten komen. Citaat:
En als we zo gaan beginnen zijn natuurlijk ook alle diesel-rijders voorstander van het inhaleren van carcinogene (kankerverwekkende voor niet-ingewijden) stoffen. Dat schiet dus niet op.
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was je niet helemaal gestopt?
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw punt is geen punt, asociaal gedrag en milieuvervuiling zijn niet hetzelfde. Dieselrijders, waar ik er een hekel aan heb, zijn niet zo onbeleefd in een restaurant hun diesel wagen te parkeren in vrijloop, omdat hen dat smaakt. Dus wat is een punt waard als het er geen is?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 27 maart 2018 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol...
Doet me denken aan iets anders. Toen er iemand vroeg of ik mee een petitie wou ondertekenen tegen het lawaai van vliegtuigen boven onze gemeente. Ik heb hem geantwoord dat ik dat best wel wou doen. Op voorwaarde dat hij een documentje zou opmaken dat hij dit jaar niet met het vliegtuig op vakantie zou gaan. Ik heb die petitie dus niet hoeven te tekenen. Bovendien was ik ook niet sociaal met 'de inwoners van onze gemeente' ....
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roken? Hoeveel jaar is het geleden dat u nog eens buiten bent geweest? Citaat:
Als mensen echt bezorgd zijn om hun gezondheid zijn er nog tientallen andere zaken die aangepakt moeten worden. Maar omdat die dingen niet op 1 persoon kunnen geprojecteerd worden kiest men maar voor de roker. Die kan probleemloos vies aangekeken worden, men moet er zelf geen dingen voor laten en het is heerlijk wentelen in een groeps-verontwaardigingsgevoel. En het is natuurlijk ideaal om te laten zien 'hoe erg je wel inzit met de algemene volksgezondheid'. En wees eens eerlijk: wie heeft er nog last van rokers tegenwoordig? Want in tegenstelling tot wat jij lijkt te denken mag er in restaurants, café's, werkplekken en openbare gebouwen al lang niet meer gerookt worden. Het is dan ook triestig dat je als argument moet aanhalen dat rokers op restaurant asociaal zijn. Dus ja, wie heeft er nog daadwerkelijk last van? In de open buitenlucht? Last van dat vleugje sigarettenrook maar niet van de uitlaatgassen, de parfums, de industrie-uitstoot, het fijn stof?
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verontwaardigd doen over vanalles en nog wat (want dat staat goed op de sociale media veronderstel ik) maar als er eigenhandig offers gebracht moeten worden; ho maar! Dat gaat dan weer wat te ver. Idem; iedereen is tegen kerncentrales maar een paar windmolens in de buurt? Zijde zot?
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je aangeeft is het roken reeds goed wettelijk geregeld. Niemands betwist dat, behalve jij die in de openingspost aangeeft dat je dat teruggedraaid wil zien. Niemand wil je je sigaret afpakken terwijl je geniet van de diesel uitlaat van een autobus in open lucht. Dus stop gewoon met zeuren, er is geen reden toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Neen.
Ik denk dat dit scenario onwaarschijnlijk is. Alleen heb ik een collega die in de avonduren draait, freest en dingen maakt. De man verdient er bij momenten meer mee dan met zijn hoofdjob. De beste investering die je kan maken. Want van zodra het slecht gaat, wilt men wisselstukken hebben om zaken te repareren....ipv nieuw te kopen. Laatst gewijzigd door Tavek : 27 maart 2018 om 20:03. |
![]() |
![]() |