|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
| Bekijk resultaten enquête: Ben je man én feminist? | |||
| Ik ben man en feminist. |     | 6 | 42,86% | 
| Ik ben man en geen feminist. |     | 5 | 35,71% | 
| Ik ben geen man. |     | 1 | 7,14% | 
| Libro for president. |     | 2 | 14,29% | 
| Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  28 maart 2018, 21:06 | #41 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2013 Locatie: Kinshasa aan de Dender 
				 |   Als feminist wil zeggen, gelijke rechten, gelijke plichten, gelijk in alles behalve een paar fysieke details, dan ben ik er eentje. | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:06 | #42 | |
| Banneling Geregistreerd: 11 januari 2004 
				 |   Citaat: 
 Ik hoop dat ik je wereldbeeld nu niet heb in diggelen geslaan. | |
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:08 | #43 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 mei 2007 
				 |   Mijn idee over gelijke rechten komt niet overeen met wat de hedendaagse feministen erover denken. Je hebt dus niets aan diggelen geslagen. 
				__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:09 | #44 | 
| Banneling Geregistreerd: 15 augustus 2014 Locatie: BE 
				 |   | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:14 | #45 | 
| Banneling Geregistreerd: 15 augustus 2014 Locatie: BE 
				 |   | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:19 | #46 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:34 | #47 | 
				 |   Ik erger mij aan zeuren over ongelijke verloning terwijl er objectieve gronden voor zijn. Als man erger ik mij aan uitdrukkingen zoals "toxic masculinity", "male privilege", "mansplaining" of "manspreading". Ik haat het gebrek aan bescherming van vaders die hun kinderen niet meer te zien krijgen omdat de moeder de voogdijregeling niet respecteert. Enz. enz. 
				__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:36 | #48 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 juni 2009 
				 |   Er zijn hier mannen die hun vrouw laten neuken in een gangbang terwijl ze toekijken. | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:38 | #49 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 juni 2009 
				 |   Daarom ook heb ik een probleem met de islam. | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:39 | #50 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 maart 2014 
				 |   Citaat: 
 Als we er van uit gaan dat vrouwen goedkoop zijn, dan zijn de zwakkere mannen het beste om te overleven. De sterkere exemplaren zijn alleen maar goed om 1 keer te neuken en de zwakkere exemplaren zijn goed om kindjes mee te maken omdat ze het best aangepast zijn aan deze maatschappij; ze plooien voor deze sedimentaire en dociele samenleving. Je past niet in het plaatje en dan "headshot"...   
				__________________ "Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope | |
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:44 | #51 | 
				 |   Wat snappen jullie wel? Een waanzinnige man?! 
				__________________ "Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope | 
|   |   | 
|  28 maart 2018, 21:59 | #52 | |
				 |   Citaat: 
 Dat kan je toch niet goedpraten, of is het OK dat uw dochter minder betaald krijgt voor haar vakantiewerk dan uw zoon, terwijl ze langs elkaar staan aan de band, bij wijze van spreken ? | |
|   |   | 
|  28 maart 2018, 22:07 | #53 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 maart 2018 om 22:09. | |
|   |   | 
|  28 maart 2018, 22:12 | #54 | |
				 |   Citaat: 
 Bij de overheid heb je gelukkig die onzin niet. | |
|   |   | 
|  28 maart 2018, 22:19 | #55 | ||
				 |   Citaat: 
 Citaat: 

__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | ||
|   |   | 
|  28 maart 2018, 22:20 | #56 | |
				 |   Citaat: 
 Met vrijheid komt verantwoordelijkheid; jammer genoeg. Anders kon iedere "fool" het wel! Gimme, gimme, gimme! We doen "het" dan nog voor die vrouwen; heel dit maatschappij gebeuren. Anders was het de "jager" maatschappij; waar mannen alles zijn. Ze willen niets; noch verantwoordelijkheid en vrijheid. Dan is het weer alleen kweken en thuis blijven, hé. Ho, ballast; wat doe je ermee?! Overboord gooien?! 
				__________________ "Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope | |
|   |   | 
|  28 maart 2018, 22:34 | #57 | 
				 |   https://www.youtube.com/watch?v=EOnSh3QlpbQ Rammstein - Ich Will  Komaan, ladies! Jullie kunnen toch echt wel beter dan dit?! Die zijn echt tam!!!! Of ja; provocatie werkt alleen bij mannen... Laat maar zo. Anders is het weer fout. Whahahaha! Fuck your feelings... 
				__________________ "Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope | 
|   |   | 
|  29 maart 2018, 06:48 | #58 | 
| Banneling Geregistreerd: 28 september 2004 
				 |   ik ben de DSK of Weinstein van p.be, geen feminisme voor mij, bitch! | 
|   |   | 
|  29 maart 2018, 07:44 | #59 | 
				 |   Gezond verstand zegeviert in Oostenrijk: man krijgt schadevergoeding wegens genderdiscriminatie omwille van gemiste promotie. 
|   |   | 
|  29 maart 2018, 08:37 | #60 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 februari 2014 
				 |   Citaat: 
 Een mannelijke verpleger meer verdiend dan een verpleegster ? Een mannelijke politie agent meer verdiend dan een vrouw agente ? Dat een leraar meer verdiend dan een lerares ? Dat een vrouwelijke bankbediende met zelfde categorie minder verdiend dan een mannelijke ? Dat een vrouwelijke postbode minder verdiend dan een mannelijke ? Dat een vrouwelijke arbeidster zelfde categorie bij pakweg Colruyt minder verdiend dan de mannelijke arbeider ? Dat een vrouwelijke chauffeur bij De Lijn minder verdiend dan haar mannelijke collega's ? Dat een vrouwelijke arbeidster aan de band bij Audi Vorst zelfde categorie minder zou verdienen dan een mannelijke collega ? Dat een vrouwelijke kassierster bij Aldi minder zou verdienen dan een mannelijke kassier ? Toon jij me eens zwart op wit waar een vrouw met dezelfde dienstjaren....dezelfde categorie.....hetzelfde uurrooster minder zou verdienen ? Ik heb het nooit geweten en ik ben niet meer van de jongste. Ik heb veel vakantiewerk gedaan (oa bij Makro) en heb nooit of te nimmer geweten dat de meisjes daar minder loon kregen als de jongens. Alle studenten kregen precies hetzelfde ik herinner me dat dat kleine 20.000 bfr was ( eind jaren 70) Vrouwen verdienen alleen minder als ze werken in een ander regime ....minder uren etc....doen mannen dat gebeurt precies hetzelfde. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2018 om 08:43. | |
|   |   |