![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Law and Order: als je baas/bazin zegt dat je haar/hem moet neuken dan doe je dat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bent u er een die gaat bewijzen dat zijn baas géén gelijk heeft.... Vertel het eens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 april 2018 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tenzij u voor deze assumptie statuten, richtlijnen, reglementen, verordingen of geruchten in al dan niet serieuze gazetten kunt presenteren, ga ik uw bericht klasseren als irrelevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Dat is er inderdaad ver over en heeft zelf nog weinig met echte politiek te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan alleen maar hopen dat er geen NVA-ers op een kerkhof werken of we steven af op een nieuw schandaal.
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In onze democratie mag een publicatie onder de mantel der persvrijheid erg ver gaan met wat ze schrijft en welke conclusies ze daaruit trekt.
Ook knack.....zelfs knack.... De "verdediging" die dit voormalig kwaliteitsweekblad nu voert omtrent de "zaak",en de relevantie ervan voor de Antwerpse kiesstrijd lijkt wel aan te tonen dat de redactie beseft dat ze in eigen voet geschoten heeft..... Tenslotte wordt de publicatie nu door een van de belangrijkste politici van het land bestempeld als "boulevardblad" en zal,vanaf onmiddelijk,aldus behandeld worden..... Er zijn nu zeker 2 partijen,(maar mogelijk meer),die wat problemen hebben met dit "boulevardblad". Dit betekent dat we,ik zeg maar iets,ook in Knack eerder nieuwtjes zullen mogen tegemoetzien over de deelname van betreffende politicus aan een of andere loopmarathon,maar geen" scoop" meer over belangwekkende politieke onderwerpen wegens het risico,een reeel risico is gebleken ,dat er weer een ketel vuile verf van gemaakt wordt.... "Antwerpen" is ondertussen meer dan belangrijk genoeg voor harde politieke campagnes tussen partijen die het moeilijk met elkaar hebben....dat is het spelk van de democratie,en een van de spelers heeft een gerechtelijke procedure aan zijn been,dat is al zwaarwegend genoeg.... Maar meer Algemeen,de "spoeling" van JOURNALISTEN is ondertussen erg dunnetjes geworden ,onder commerciele- en tijdsdruk vermoedelijk....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 2 april 2018 om 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ik zou zeggen: Ik vind uw secretaresse leuker. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Knack vonden ze het ondertussen nodig om zichzelf te verschonen over het naar buiten brengen van deze affaire. En kijk, het blijkt dat die riooljournalisten naar eigen zeggen regeltjes en richtlijnen volgen:
Citaat:
Daar waar zij alles verbloemen, verzwijgen en verbergen als er berichtgeving over allochtonen is menen zij dat ze alles op straat mogen gooien betreffende het privéleven van politici omdat zij oordelen dat dit politiek relevant zou zijn... Dit soort journaille bevolkt die zogenaamde "kwaliteitspers" in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alexandra Colen ziet er ook gecrispeerd uit , ze zou beter ook wat meer van bil gaan. Panda is precies kandidaat want hij kan er niet over zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar verontwaardigd doen over Knack terwijl Doorbraak er in november al open en bloot over heeft bericht. Is dat dan ook verwerpelijk journaille?
https://doorbraak.be/een-politiek-huwelijk/
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huilie huilie NVA
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet direct fan van de N-VA maar het is de N-VA niet die sjoemelde met facturen van De Lijn, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds Rik Van Cauwelaert weg is bij Knack, is de kwaliteit er zienderogen gedaald. Frans Verleyen zou in de grond zakken van schaamte, indien hij moest zien wat er met "zijn Knack" is gebeurd.
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de nva diva die zich letterlijk liet pakken door de sjoemelaar ![]() Sorry hoor maar het werkt te hard op de lachspieren
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |