![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat volstaat, en anders is het aan jou om het tegendeel te bewijzen. En niet omgekeerd. Er zijn heel wat internationale cases waarvan we allemaal weten dat er vrijspraak was, maar het is quasi onmogelijk om vanuit het buitenland aan documenten over het vonnis te geraken en je gebruikt dit gewoon om je leugens over JB te rechtvaardigen. Je zou onze eigen kranten nog tegenspreken. De verwijzing naar je privéleven diende gewoon om duidelijk te maken dat jij hier niet voor het heilige boontje moet spelen. Je bent getrouwd met iemand die ruim 30 jaar jonger is en niet de ambitie heeft om nog te werken of onze taal te leren. Je bent in principe de Donald Trump van de lage landen. Allemaal prima maar hou je morele lessen over JB dus voor jezelf. Leeftijdsverschil, zelfs een immens verschil in inkomen hoeft helemaal geen issue te zijn. Maar als iemand de ambitie niet heeft om hier te integreren via taallessen, en om ooit nog te werken, dan weten we allemaal hoe de vork aan de steel zit. Je bent niet meer dan een sugar daddy, en als je straks het leven laat (wat ik niet hoop) is het al helemaal win for life Anna Nicole Smith trouwde ook met deze stokoude miljardair. Hij had dezelfde standpunten als jij ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 3 april 2018 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat is dan nog een celebrity die heel het land kent. Je vraagt naar iets dat niet online staat om je eigen leugens kracht bij te zetten. Geen mens die het niet doorziet
![]() |
![]() |
#1646 |
Gouverneur
|
![]() Dat moet ik allemaal niet weten, maar bon, u antwoord niet op mijn vraag, dat hoeft al niet meer, ik weet voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat jij en Panda vervallen in persoonlijke aanvallen (zwakke intellectuele capaciteiten of bij Panda ordinair racisme) zodra jullie met de neus op de feiten worden gedrukt, dat weten we intussen allemaal. Je bent een sugar daddy. Deal with it
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 3 april 2018 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tomm is een zeer goede vriend hij kan hem gemakkelijk een fotootje vragen van het arrest en het hier plaatsen. Tomm is van alles zéér goed op de hoogte. Gij hebt slapende honden wakker gemaakt, nu wil ik the beef zien.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 april 2018 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Plaats er ook even een foto van je erfenisregeling bij, want ik geloof niet dat je sugar baby daarbij niks krijgt. Jouw situatie doet me trouwens heel erg denken aan de broer van mijn grootmoeder die in de jaren 60 migreerde en ver buiten de EU een zaak oprichtte die vandaag de dag vele miljoenen waard is. Zijn zoon kreeg alles. Had een paar jaar eerder zijn geliefde vrouw verloren in een ongeval, en er sprong een zwerm vrouwen op hem. Sommigen oprecht, anderen omdat ze zich heel bewust waren van zijn vermogen. Er is altijd scepticisme bij relaties met mensen met geld. Toen bleek dat zijn nieuwe vriendin geen enkele ambitie had om zelf nog te werken heeft hij ingezien dat hij een gold digger aan de haak had geslagen. Hij heeft haar dan ook aan de deur gezet. Om een of andere reden vind jij het allemaal prima
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 3 april 2018 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht eerst op de volledige uitspraak van de Boliviaanse rechtbank. Geen foto's van uw pseudo lief. Op welke site hebt ge die foto geplukt. Ik vrees dat ge u daar alleen maar kunt op aftrekken. Opletten dat het sperma niet tussen uw toetsen geraakt of we gaan hier uw onderbouwde bijdrages missen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou ze waar ze zijn, niemand heeft nood aan overschot uit failed states en al zeker niet uit een strontland als Bolivia. Het enige dat er uit die landen naar hier komt is cocaine en prostituees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is het wachten op de copy het vonnis van hun "goede vriend". Een blonde bimbo, die er absoluut niet Zuid Amerikaans uitziet, van de één of andere site waar hij zich op aftrekt interesseert me niet. Laat staan dat dit mama's kindje bekwaam is een leven op te bouwen daar. Onze chocolatier heeft het geprobeerd maar dat ging niet zoals gepland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een goed draaiende eigen zaak hebt, of een topjob bij diplomatie of een groot westers bedrijf, of je hebt geld genoeg, zijn dit erg leuke landen om te wonen. Zoniet dreigt armoede en miserie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 april 2018 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve nu en dan eens een dronken exploot, neem ik gewoon het lokale transport, logeer in zeer bescheiden hotelletjes, en probeer ik me te conformeren en zo weinig mogelijk op te vallen. Laatst gewijzigd door tomm : 3 april 2018 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven als een politie auto met zwaailichten en loeiende sirenes aan volle snelheid de weg vrijmaakt en politiemannen springen om zelfs bij rood licht het verkeer te stoppen een orgasme geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, ik ben een eeuwige "inquiet". Ik ben altijd kwaad op mezelf omdat ik denk dat ik het beter had kunnen doen. Dan heb ik ik een vlaag van tiens ben ik nu geslaagd? Maar dat is alleen van korte duur. In bed wordt ik zwetend wakker dat ik het niet goed doe, dat ik faal.
|
![]() |
![]() |