![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
,ben ik ook voor een onafhankelijk Wallonië en als we U mogen geloven zal dat een succes worden met de jonge Waalse bevolking. En als U dan toch absoluut een schaal vergroting wil, dat de Walen dan samen met Frankrijk gaan, dat geeft U 60 miljoen extra landgenoten ipv van 6 miljoen Vlamingen. Een 10 X maal grotere schaal vergroting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert de strandkruier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enkel Nederlands op de verpakking op de Jumbo artikelen in Nederland , waar blijft Uw Franse etikettering? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 april 2018 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ? wachten we niet meer tot de schotten en de catalanen ons de weg gaan tonen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rare jongens, die nationalisten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Folderaanbieding bij de jumbo. 'Lait' is dat Nederlands? BTW toen ik jaren geleden tijdens mijn verlof regelmatig in Zuid-Frankrijk in de plaatselijke Carrefour winkelde, kon ik op vele producten ook een Nederlandstalige uitleg lezen. Laatst gewijzigd door pajoske : 5 april 2018 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
https://www.ah.nl/producten/product/...ink-biologisch Ge ziet het daar al staan: "sans sucres ajoutés" en "noisette riz." De achterkant kan ik niet laten zien maar daar staat nog veel meer op. Ik heb er zonet nog van gedronken! Het is een drink van de firma "Wessanen" en die is beursgenoteerd bij Euronext Amsterdam. Voil?*!! Norbert de strandkruier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aldus, jaar in jaar uit, decennium na decennium, eeuw na eeuw…: "Ik zoek al 40 jaar naar voorbeelden van de solidariteit van het zuiden met het noorden. Ik heb er nooit gevonden. [...] Noch in de negentiende, noch in de twintigste eeuw stroomde er een Waals belastingoverschot naar Vlaanderen. [...] De kostprijs van het bestuur in Wallonië is bijna 50% hoger dan in Vlaanderen. Dat is nog hoger dan in Brussel, waar de meerkosten 35% bedragen. [...] Laat de transfers passeren via de Europese Unie en na enkele jaren zal men daar vaststellen dat het de spuigaten uitloopt. De EU zal eisen dat Wallonië zijn bestedingen normaliseert. Vanaf 1830 hebben de Vlamingen de Belgische rekeningen buitenmatig betaald, onder meer voor de bruggen, spoorwegen en kanalen van Wallonië. Dat deden ze zelfs in de dramatische jaren 1840-1860, toen arm Vlaanderen op zijn dieptepunt zat en er op het Vlaamse platteland hongerdoden vielen". https://lvb.net/item/442 Je zou je moeten diep schamen voor je onwelriekende uitspraak, Strandluier. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uiteraard zullen ze dan (bij de meeste bedrijven toch) zich duidelijk moeten kunnen uitdrukken in het Nederlands, net zoals dat in bv de haven van A’pen en Zeebrugge een grondvoorwaarde is, om daar aan de slag te kunnen gaan. C’est normal, quoi ? Citaat:
Economisch bekeken, de laatste halve eeuw lijkt erop alsof het daar permanent vól met sukkelaars en corrupte partijbonzen zit, derhalve zijn de Vlaamse miljarden die in de Waalse faalstaat verdwijnen verloren miljarden. Tijd dat het Waalse volk haar eigen verantwoordelijkheid opneemt, dat zal alvast hun levenskwaliteit en eigenwaarde opkrikken, alsook het nodige respect oogsten bij de vaste handelspartners. Uwe sukkelaar van dienst.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 april 2018 om 16:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
https://www.ah.nl/producten/product/...-lichte-siroop Ik heb er deze avond van gegeten. En als ge aan de zijkant van zo'n blik kijkt dan ziet ge dat alle etikettering in 3 talen is: Frans, Nederlands en Duits. Frans is zelfs de eerste taal want die is ook te zien boven het Duitse opschrift aan de andere zijde van het blik. En weet ge van waar dat blik lichees komt? Van Engeland (Middlesex)! Norbert de strandkruier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is rascisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke taal (/talen) staan er volgens u op etiketten in pakweg Finland? Malta? IJsland? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 april 2018 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Strandkruier;8683369]Kijk maar eens naar dit product hier:
https://www.ah.nl/producten/product/...ink-biologisch Ge ziet het daar al staan: "sans sucres ajoutés" en "noisette riz." De achterkant kan ik niet laten zien maar daar staat nog veel meer op. Ik heb er zonet nog van gedronken! Het is een drink van de firma "Wessanen" en die is beursgenoteerd bij Euronext Amsterdam. Voil?*!! Norbert de strandkruier[/QUOTE En weer geen Franse tekst op dit product in Nederland , Dit zou in België niet kunnen .De extra opdruk in het Frans veroorzaakt extra kosten voor de Vlaamse consument in België ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit al een foto gezien van een Chinees met een Waalse vlag ? Ik nog niet ,de Chinezen weten waar de kwaliteit zit en kiezen massaal voor de Vlaamse Leeuw. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 april 2018 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was zondag bij de start van de Ronde van Vlaanderen. De vlaggemannen stonden er om die vlaggetjes in ieders handen te stoppen.
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ook bij de Chinezen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 april 2018 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |