![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die werkgelegenheid bestond al. Ze verhuist van Kobbegem naar Antwerpen. Waar niks op tegen is, maar een verwezenlijking voor de werkgelegenheid in Antwerpen zou ik het niet noemen.
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal Bart De Wever met zijn vette pree een zorg wezen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 april 2018 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan iemand nu tegelijkertijd volksvertegenwoordiger zijn, voorzitter (voor het leven??) van de grootste Vlaamse partij, en burgemeester van de grootste stad in Vlaanderen? Niet voor niets dat Antwerpen zo slecht wordt bestuurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zal dan wel tot uiting komen op 14 october a.s.
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het aderverkalking of kan je echt niet beter ???
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien alle twee.
Kan hé, ik weet het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, het is hier al een oude draad.
![]() Toen ik de tittel las dacht ik dat hij ging vlees leveren aan het leger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn neef die 10jaar ouder is dan ik, heeft het als dienstplichtige nog kunnen zien hoe VDB vlees-conserven en groenten-conserven verkocht aan het leger, toen die Minister van Defensie was in de jaren zeventig. Na een tijdje werd zelfs geen moeite meer gedaan om de naam ("Dacor") op de conservendozen te verstoppen. VDB's firma (Dacor) was gelegen aan de Sergeant De Bruynestraat in Anderlecht (vlakbij het slachthuis). Toen was corruptie blijkbaar heel gewoon. Een grotere gangster dan VDB is er in de Bel. politiek niet geweest, denk ik.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 april 2018 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gangster met het hart op de juiste plaats. Zo'n venten maken ze niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen is trouwens nog nooit zo goed bestuurd geweest sinds WO2.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlees zeg je toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 april 2018 om 12:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de 'vette pree' van De Wever gesproken... Indien ik me niet vergis verdient Bart De Wever geen euro meer door volksvertegenwoordiger te zijn.
|
![]() |
![]() |