![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laten vallen. Ik herhaal: beide versies duiken op in historische documenten. En dat was eeuwen vooraleer er sprake was van het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is nog niet gedaan met die zever langs beide kanten? Het heeft met fascisme noch met anti-fascisme iets te maken. De oorlog is reeds lang voorbij en er zijn geen overlevenden die nog kunnen collaboreren. Dus Panda beoogt gans andere dingen. Of vindt hij er soms plezier in om nakomelingen van collaboreurs het leven zuur te maken? Zijn drijfveer is gans anders en die is gewoon de Vlamingen uit mekaar drijven met valse voorwendsels. En de slimmen weten waarom dit moet. De dommen natuurlijk niet. Maar ik bezoek dit forum niet om te proberen om dommen slim te maken. Dat ze hun plan trekken. En de geslepen ondermijners van dit forum moeten niet slimmer worden. Zij weten het wel waarom ze zo handelen. Feitelijk is hun drijfveer dezelfde als deze van Panda. Verdeel en heers nietwaar Panda? Vechten voor het vaderland zeker? Komaan he vent. Vechten voor zoiets doet niemand nog. Vechten voor eigen profijtjes wel. Ik heb verdomd nooit anderen gekend en ik loop hier op deze aardkloot al langer rond dan vele anderen en ik heb ook de job gehad waar ik beter de kans kreeg om de echte mens te leren kennen. Blijf uit zijn broekzak want anders wordt het een roofdier. Zeker als er geld in zit dat onterecht werd verworven ten koste van allen in dit vaderland. Dat zijn de feiten. Aan verdere sprookjes heb ik geen behoefte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn hem kwijt, onze Panda.
Mogelijks heeft hij zich te lang gewenteld in zijn adoratie voor Rajoy en diens kruistocht naar Puigdemont. Onze Panda bevecht nu de windmolens van de Vlaamse strijdvlag ... ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben een vlaamse vlag. Waarom gebruik je ze niet ? Haat je je eigen regio ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat zinvol argument ga je van mij zeker niet krijgen Panda. Voor mij mag je reeds lang eens een zinvol argument geven waarom je gebeurtenissen uit een vroegere oorlog blijft gebruiken om stomme kloten te beïnvloeden? Zijn er niet genoeg recente gebeurtenissen die ons moeten doen nadenken? Pamperen van de Islam bijvoorbeeld? En het huidige geblaat plotseling wanneer sommigen ontdekken dat de Islam met een eigen partij wil opkomen. Waaruit blijkt dat de Allah-aanbidders niet van tel zijn of waren maar wel hun stemmetjes. Maar goed. Als het geen debielen zijn zullen ze dat zelf wel doorhebben nu. Wij hebben in het Westen geen "sharia" nodig. Integendeel zelfs. Dus is het onze wetgeving of.....buiten. Achter een nieuwe sharia moeten we niet zoeken. We hebben de vorige al eeuwen gehad. Dat volstaat. Laatst gewijzigd door werkman : 13 april 2018 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom de vlag van een al lang niet meer bestaand graafschap gebruiken als er een officiële vlag is van het Vlaamse gewest. Dat ons daar eens iemand een geldige reden voor geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En doe je dat door de vlaamse vlag te verloochenen ten voordele van een partijpolitiek gebonden symbool te omarmen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu heb ik er zeker weer een hoop tegen hun schenen gestampt.
Dat was echt niet de......bedoeling hoor. Leef je maar verder uit op andere topics. Of starten we een nieuwe op? Over de kleur van slipjes die deelnemers/sters hier dragen. Valt ook eindeloos iets over te zeggen. Zeker als er zijn die een bruin slipje dragen. Schande! En ter vervollediging het volgende. Ik heb geen enkele partijkaart en verdedig alleen maar mijn eigen realiteit. Spijtig zeker? Daarstraks heb ik nog op dit forum gezegd dat een zelfstandig Vlaanderen mij afschrikt. De zeden zijn hier te ruw en de leugens; achterbaksheid en het steken van dolken in uw rug nog ruwer. En dit tot jolijt van iedereen. Dat is het Vlaanderen waar ik schrik voor kreeg. Voor mij moet er niks meer veranderen. Wat veranderd is heeft tot op heden geen beterschap gebracht. En wat er vroeger was nog minder. Dus! Dat er van komt wat wil. Ik heb er geen boodschap meer aan. Laatst gewijzigd door werkman : 13 april 2018 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip: leer eens iets over de Vlaamse Beweging in de collegestad Roeselare tijdens de 19e eeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hendrik/Henri/Heinrich, het wordt toch tijd dat u eerst de woordjes begrijpt voor u ze samenzet in een zin. Zoek toch eens op wat "koppelverkoop" betekent. Zeker niet "iets gratis erbij krijgen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat betwijfel ik ten sterkste. Waarom wapperen in Noord-Frankrijk alleen zwart-gele leeuwenvlaggen naast de 'bleu-blanc-rouge'?
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hun verklaring was heel eenvoudig, die is goedkoper dan die met rode klauwen en is niet gebonden aan een rijke graaf. Een graaf die niet steeds voor het Vlaamse volk koos, maar vaak uit eigen voordeel de zijde van een onderdrukker van het Vlaamse volk koos. Een graaf die vaak de taal van het Vlaamse volk niet sprak. Het is dus niet te verbazen dat een partij waarvan de voorzitter een geschiedkundige is, voor deze vlag kiest en niet voor het wapenschild van familie waar volksverraders tussen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |