![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mocht u iets afweten van de streng protestantse gemeenschappen in Nederland, dan had u geweten dat de gij-vorm daar springlevend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat klopt. Ik keur de collaboratie niet af. Binnen de historische context en de manifeste onwil van de staat België om aan bepaalde verzuchtingen tegemoet te komen, is de collaboratie niet alleen heel begrijpelijk maar tot op zekere hoogte ook volledig te verantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 april 2018 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u daar maar geen zorgen om.
De Franstaligen trekken zich niets aan van die Vlaamse brol.
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst een onafhankelijk Vlaanderen zonder Brussel.
Zoals Ierland zonder Ulster onafhankelijk werd. Nadien komt Brussel zelf smeken om bij een onafhankelijk Vlaanderen te komen , zoals Ulster nu al smeekt om toch maar geen harde grens te krijgen na de Brexit en de facto dus bij Ierland ingelijfd zal worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer veel Vlaamse piotten die als overtuigde Belgische patriotten naar het IJzerfront trokken ,kwamen na 4 jaar discriminatie achter de IJzer als overtuigde Vlaamsgezinden terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dit is maar zeer de vraag. Jacob van Maerlant gebruikt reeds de 'ghy' in zijn 'History van Troyes'. Van Maerlant werd geboren in Brugge en woonde in Damme. ‘History van Troyes’, een episch gedicht dat Van Maerlant schreef vóór 1270 ... Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 april 2018 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Vlaamse overheid heeft enkel de vlag met rode nagels en tong erkend. Je bent dus verplicht die vlag uit te hangen. Tenminste als je overheidssubsidie wil krijgen. Als die erkende vlag niet op de aangeduide plaats hangt heet nv-a geen recht op subsidie omdat ze niet aan de voorwaarden voldoen. Zo simpel is dat. Het kan natuurlijk altijd dat die van de nv-a denken dat ze boven de wet staan, en wetten van de Vlaams overheid aan hun laars mogen lappen. Dat zegt dan veel over het democratische gehalte van die kliek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tsjevenstandpunt
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste paragraaf van jouw boodschap eindigt weer eens in een aanval van razernij en onmacht. Een goede raad: wees een beetje consequent en schrijf voortaan uitsluitend in het Vloms. Dat zal wel een probleem geven, namelijk welk Vlaams? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel aan het ritme veeg ik mijn hemdslip. Ik ben geen dichter. Maar als er toch iets moet gezegd worden is voor mij inhoud altijd belangrijker dan met vlaggetjes zwaaien of nieuwjaarsbrieven voorlezen voor oma en opa. ![]() En aan waardeloze bekvechterij over prullaria heb ik absoluut geen boodschap. Trouwens aan banierdragers heb ik een hekel. Die zijn er altijd bij voor de foto na het gevecht om de vrede te tekenen. Met een smile tot achter hun oren terwijl op het slagveld de gewonde soldaten kermen om een druppel water. Dat vlaggengedoe is absoluut niet nodig. Een mooie dame valt ook niet op omdat ze een horloge draagt. Capito? Laatst gewijzigd door werkman : 14 april 2018 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog staan mekkeren over "hoogverraad" is je reinste bullshit. Die Vlaamse proffen hadden honderd procent gelijk. Dat de Belgische regering achteraf daarover schuimbekte was puur uit frustratie omdat ze wel degelijk besefte dat ze door de creatie van de zogenaamde Von Bissingen-universiteit in haar francofiel ondergoed werd gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 april 2018 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus ieder buurtfeest op Vlaamse bodem waar men een rode haan uithangt heeft ook geen recht op subsidie? Genoteerd! Die vlag is dan zeker een provocatie. Ze mag dus verscheurd en of in brand gestoken worden? En de politie moet dan weg blijven. Een volk opruien is zeker strafbaar! Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren alvorens er heibel ontstaat. Opgelet. Over die rode kraaier opgehangen in Wallonië spreek ik mij niet uit. Het is zelfs een mooie haan. Hopelijk ziet hij niet rood van koleire! ![]() Mannekes, mannekes toch! Hebben jullie nu echt niks te vertellen over politiek zelf? Begin bijvoorbeeld maar eens te zeggen waarom je lid van een partij bent? Heeft ze betere voorstellen of programmapunten? Wat heeft uw overtuiging bewerkstelligd in haar programma? En toon liefst aan dat je overtuiging er belangloos kwam. Ik merk hier niks daaromtrent op dit forum. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 14 april 2018 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u met dat zinnetje afkomt, weten we hoe laat het is: u blaast de aftocht.
Ik citeer: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |