![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schande of ik juich dit toe ?? | |||
Prima |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
NO FUCKING WAY |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
dat 'm z'n cafe in z'nne nol ramt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik blijf daar komen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik ga het een keer testen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
is die gek of wa' ?? |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Hopelijk gaat die falliet !! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
Ik vind zoiets kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
self-service verplicht |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
een boke mee pindakaas & choco & ham & saucisse + kipcurry |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
i don't care |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe jij eigenlijk op een forum als je er niet tegen kan dat anderen er niet dezelfde mening op nahouden als jij ? ![]() Dit is duidelijk geen hobby voor U. Zoek een andere bezigheid.Of zoek een forum enkel en alleen voor gelijkgezinden. En het is hier toegestaan op alles en iedereen zijn kop te kakken mits men dat doet op een beleefde manier. U mag hier gerust op mijn kop kakken. Heeft NVA geen forum ? Dat zijn allemaal papegaaien. Als jij dat plezanter vindt meldt je aan niemand zal U daar tegenspreken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 april 2018 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het hier een verplichting dan om trouw aan Vlaanderen te zweren ? Moet ik hier soms in geef acht voor de Vlaamse vlag staan ?
Zoek U een forum enkel en alleen voor de aanbidders van Vlaanderen en zijn leiders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() Verder veralgemeent u weer eens, nu over de NVA-kiezer, waarvan u besloten hebt dat ik daar bij hoor...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 15 april 2018 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 15 april 2018 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Typische debattechniek van Fred: wanneer hij zich (weer eens) vastrijdt in een discussie, dan start zijn veralgemening. Drie reacties verder weet niemand nog waar het eigenlijk over gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ne goeie
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da' belooft !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een uitzondering maken in zulke gevallen , klantvriendelijkheid doet heel veel !! Citaat:
1 van zulk riep een keer: "Uit uw doppen kijken" , ik heb die toen wel z'n vet gegeven !! Hij beweerde voorrang te hebben , ik ging & ga dus geheel niet opzij !! Als je ziet dat de eventuele klant niet echt zelf kan , inderdaad
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is dit politiek forum misschien alleen voorbehouden aan mensen die Vlaanderen en zijn inwoners bejubelen ![]() Schrijf ik soms geen Nederlands ? Dit is een politiek forum. Afdeling Maatschappij en Samenleving. Ik mag hier zelfs in het Frans of het Engels posten wat sommigen hier ook doen. Mijn vraag naar U is...Wat doe jij eigenlijk op een politiek forum als U geen kritiek verdragen kan ? Waarom zit jij op een politiek forum als U niet verdragen kunt dat anderen niet uw mening zijn toegedaan ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2018 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens doe jij niet anders dan veralgemenen als het over mensen gaat die niet in uw plaatje passen. Zoals daar zijn groenen ...sossen...autochtonen....walen.... Nog geen minuut gezocht in uw schrijfsels en zie hier al de eerste veralgemening Iedereen en alles die problemen veroorzaken verbieden. We beginnen met de sossen en Groen. Dus in uw optiek veroorzaken alle groenen en sossen problemen. Meer veralgemenen als dat is omzeggens onmogelijk. Ik zou wat minder hoog van de toren blazen over veralgemenen mocht ik U zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2018 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() je lijkt te denken dat die gehandicaptenorganisatie die vrijheid nu niet heeft ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ps ik gun die uitbater zijn vrijheid hoor, wat mij betreft zou hij zelfs een bordje op zijn terras mogen hangen dat hij "geen katholieken" toelaat in zijn zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 16 april 2018 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de zoveelste achterlijke, West-Vlaamse strontboer die enkel denkt aan zijn geld op de bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Hij wil enkel klanten die zichzelf bedienen, anders moet hij personeel hebben. |
![]() |
![]() |