![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag, maar ik ben daar bang van. Meestal is de volgende stap dat ze er dan aan willen likken. De helft van de wereld mag dat, maar hij zit aan de verkeerde kant daarvoor. Ten tweede, ik zal mij outen. Ik moet toegeven dat alcohol mijn problemen niet oplost. Maar gvd, melk doet dat ook niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als jij dat mag ik ook dan maar. Oh maar van wiet kan je al eens goed lachen....je krijgt er honger van..het eten smaakt u als nooit tevoren ..het boost uw libido....je slaapt er goed het verjaagt agressieve gedachten je hebt de ochtend nadien geen last van een kater. Je ziet ontegensprekelijk een pak meer positieve kanten dan Alcohol. En of wodka of jenever een adequate dorstlesser is betwijfel ik. Hier leuke vergelijking: https://www.youtube.com/watch?v=yJJRVleE3_Q Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 april 2018 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt te zien.De frequentie van het gebruik speelt grote rol. In speeksel ? Urine ? Bloed ? Maar wat is de relevantie daarvan ? Kalmeerpillen zelfs 6 wekenaantoonbaar in je urine bij regelmatig gebruik. En heroïne maar een paar dagen
![]() Aantoonbaar zijn en onder invloed zijn is iets heel anders. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...s-aantoonbaar/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 april 2018 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks hypocrisie. Ik heb nooit geschreven dat ik die link zou ontwijken. Ik heb als eerste geschreven dat het ene ontegensprekelijk heeft te maken met het andere.
Wie hier een draad begint over tabak ziet die al vlug veranderen in een draad over mosselen friet |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kater misschien niet . Maar ik had een tante en die herkende je niet meer na 1 wijntje. Na 2 wijntjes was het gegarandeerd feest. Tante Yvonne dronk dan ook nooit buiten op een huwelijk of communie feest.
Veel zo niet alles heeft te maken met gewenning. Geef iemand van 70 die nooit een slaappil heeft genomen een 6 mg pilletje en die wordt 24 uur niet meer wakker. Mensen die dat gewoon zijn eten die pillen bij hun boterham bij manier van spreken en dan kunnen ze soms nog geen oog dicht doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat wiet juist hielp en werd gebruikt om smaakbeleving te herstellen oa bij kanker patiënten. https://www.trouw.nl/home/cannabis-h...kzin~ae0b04ef/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 april 2018 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |