Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 april 2018, 16:21   #61
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Alice in de rue d'Aerschot hebben ze ook veelal een kleurtje, maar het ergste vind ik dat BE dit ongestraft toelaat, daarmee bedoel ik de uitbuiting van de meisjes in die vitrines......... Dat is imo veel erger dan dat er gekleurde mannen rondzwerven...........
Ik geloof dat die elk zo'n 2500 € per jaar moeten afdragen aan de gemeente. Dat zijn hoeveel wippen per maand die ze voor de lokale overheid moeten doen ? Ja, wie zijn de uitbuiters ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 16:42   #62
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik geloof dat die elk zo'n 2500 € per jaar moeten afdragen aan de gemeente. Dat zijn hoeveel wippen per maand die ze voor de lokale overheid moeten doen ? Ja, wie zijn de uitbuiters ?
Als ik dat zo allemaal lees zou men beter hier medelijden hebben met de meisjes van plezier dan met deze in de Filipijnen Thailand enzz.....die werken tenminste zuiver voor zichzelf. En bruin mannen zijn daar ook niet direct in de meerderheid.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 april 2018 om 16:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 16:46   #63
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Evenmin hebben mannen er altijd benul van wat hun vrouw uit spookt maar dat is niet het punt van discussie. Wel dat je in de prostitutiebuurt van het Falkonplein veel mannen met een kleurtje opmerkt, dat was het punt.
Uiteraard, de meeste van die vrouwen daar hebben een Marokkaanse macro.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 16:49   #64
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik dat zo allemaal lees zou men beter hier medelijden hebben met de meisjes van plezier dan met deze in de Filipijnen Thailand enzz.....die werken tenminste zuiver voor zichzelf. En bruin mannen zijn daar ook niet direct in de meerderheid.
Zou me helemaal niet verbazen als de sekspopuitbater één dezer dagen een aanslagbiljet krijgt van xxxx € aanslag per pop van de gemeente Meise. Na een snelle hervorming van het gemeentereglement.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 17:03   #65
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik dat zo allemaal lees zou men beter hier medelijden hebben met de meisjes van plezier dan met deze in de Filipijnen Thailand enzz.....die werken tenminste zuiver voor zichzelf.
Dat zou ik toch met een ferme korrel zout nemen, voor zichzelf werken.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 07:32   #66
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Dat zou ik toch met een ferme korrel zout nemen, voor zichzelf werken.
Pooiers zijn er omzeggens onbestaande. De meisjes worden heel zelden gedwongen. Ouders en kinderen worden wel onderhouden met het verdiende geld.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 april 2018 om 07:34.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 10:34   #67
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zou me helemaal niet verbazen als de sekspopuitbater één dezer dagen een aanslagbiljet krijgt van xxxx € aanslag per pop van de gemeente Meise. Na een snelle hervorming van het gemeentereglement.
Ben er gisteren even langs geweest. Zag een van de meisjes en vroeg haar, "amai poepeke, is dat allemaal echt"?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 06:30   #68
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2009
Locatie: Enclave Mechelen
Berichten: 687
Standaard

Niet mijn ding maar als iemand zijn ding wil doen op een pop zie ik daar hoegenaamd geen probleem in.
__________________
Man invented language to satisfy his deep need to complain
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 06:38   #69
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
Niet mijn ding maar als iemand zijn ding wil doen op een pop zie ik daar hoegenaamd geen probleem in.
Eigenlijk zegt heel die historie meer over hoe het tegenwoordig met de vrouwen is gesteld dan met de mannen. Als je al begint een pop te verkiezen boven een vrouw dan stel ik me toch vragen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 09:51   #70
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Eigenlijk zegt heel die historie meer over hoe het tegenwoordig met de vrouwen is gesteld dan met de mannen. Als je al begint een pop te verkiezen boven een vrouw dan stel ik me toch vragen
Hulpmiddelen zijn anders zo oud als de straat, zowel voor mannen als voor vrouwen hoor Fred. Ik denk dat het iets zegt over een persoon, zonder dat je moet veralgemenen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 11:02   #71
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik dat zo allemaal lees zou men beter hier medelijden hebben met de meisjes van plezier dan met deze in de Filipijnen Thailand enzz.....die werken tenminste zuiver voor zichzelf. En bruin mannen zijn daar ook niet direct in de meerderheid.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, ie de mafia die er de plak zwaait. Thailand verschilt van de Filipijnen in dat het minder openlijk bloedbaden hanteert maar de onderwereld is er zeker actief en sterk vertegenwoordigd, zelfs in 2000 waren er her & der uitspattingen van 'internationale gangs' die toen reeds aan een opmars bezig waren, cf oa dit artikel:

http://edition.cnn.com/ASIANOW/asiaw....thailand.html

Dus tja, behalve freelancers (in hoeverre dat dit echt tot de mogelijkheid behoort maar dat terzijde) is het gros van die meisjes onderdeel van (de)georganiseerde misdaad. Een zeer geöliede machine, vergis u niet.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 11:03   #72
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ben er gisteren even langs geweest. Zag een van de meisjes en vroeg haar, "amai poepeke, is dat allemaal echt"?
- lol -
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 12:02   #73
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, ie de mafia die er de plak zwaait. Thailand verschilt van de Filipijnen in dat het minder openlijk bloedbaden hanteert maar de onderwereld is er zeker actief en sterk vertegenwoordigd, zelfs in 2000 waren er her & der uitspattingen van 'internationale gangs' die toen reeds aan een opmars bezig waren, cf oa dit artikel:

http://edition.cnn.com/ASIANOW/asiaw....thailand.html

Dus tja, behalve freelancers (in hoeverre dat dit echt tot de mogelijkheid behoort maar dat terzijde) is het gros van die meisjes onderdeel van (de)georganiseerde misdaad. Een zeer geöliede machine, vergis u niet.

Dat kan ik voor 99 % met zekerheid tegenspreken.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 00:06   #74
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hulpmiddelen zijn anders zo oud als de straat, zowel voor mannen als voor vrouwen hoor Fred. Ik denk dat het iets zegt over een persoon, zonder dat je moet veralgemenen?
...ik heb toch een flauw vermoeden dat het net iets meer is dan een hulpmiddel
Waarom zou je anders zoveel betalen voor een vervanging van een prostituee ( want zo zie ik het toch ergens ) als ge het zou kunnen vergelijken met het eerst beste hulpmiddel/speeltje dat ge online zou kunnen bestellen ?

Wie weet moeten we het antwoord wel zoeken bij een cliënteel dat bestaat uit mannen die noch hun gevoeg thuis vinden noch in de mogelijkheid zitten zich thuis te behelpen daar madame, in bed met een exemplaar van Fifty shades of grey en speeltje in aanslag, een oogje(? oortje) in het zeil houdt wat meneer beneden op de sofa uitspookt nadat de laatste TV-tonen hoorbaar waren
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 14:11   #75
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...ik heb toch een flauw vermoeden dat het net iets meer is dan een hulpmiddel
Waarom zou je anders zoveel betalen voor een vervanging van een prostituee ( want zo zie ik het toch ergens ) als ge het zou kunnen vergelijken met het eerst beste hulpmiddel/speeltje dat ge online zou kunnen bestellen ?

Wie weet moeten we het antwoord wel zoeken bij een cliënteel dat bestaat uit mannen die noch hun gevoeg thuis vinden noch in de mogelijkheid zitten zich thuis te behelpen daar madame, in bed met een exemplaar van Fifty shades of grey en speeltje in aanslag, een oogje(? oortje) in het zeil houdt wat meneer beneden op de sofa uitspookt nadat de laatste TV-tonen hoorbaar waren
T ja, mij lijkt een pop een hulpmiddel, voor mannen is die markt nu eenmaal altijd iets beperkter geweest dan voor vrouwen
We moeten helemaal geen antwoord zoeken, mannen die het graag doen met een pop moeten zelf indien ze willen uitzoeken waarom. Zeggen dat het aan hun vrouw ligt, is nogal kortzichtig. In een relatie ben je wel met twee als het goed zit!

Laatst gewijzigd door alice : 24 april 2018 om 14:12.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 15:18   #76
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
T ja, mij lijkt een pop een hulpmiddel, voor mannen is die markt nu eenmaal altijd iets beperkter geweest dan voor vrouwen
We moeten helemaal geen antwoord zoeken, mannen die het graag doen met een pop moeten zelf indien ze willen uitzoeken waarom. Zeggen dat het aan hun vrouw ligt, is nogal kortzichtig.
er stond "moeten we" ... ge neemt het weer zo persoonlijk, om maar niet te zeggen seksistisch, op

Citaat:
In een relatie ben je wel met twee als het goed zit!
...dat is nu net ergens wat ik wou aankaarten
ALS het goed zit ok dan zit het natuurlijk goed, da's de evidentie zelve
ALS het niet zo goed zit dan zit ge al gauw met zulk een scenario ( okay het was bedoeld als een soort karikatuur ) daar vrouwen die twee zaken blijkbaar niet kunnen scheiden ( tenzij het voor zichzelf is )... ge beaamt het hier ergens zelve en elders ( die andere lopende discussie )

Het waarom ze dat niet kunnen of 'willen' scheiden ligt aan het feit dat ze daar een evolutionair voordeel ov mannen mee hebben verworven.
Ge gaat dat natuurlijk weer gans seksistisch vinden maar er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken die dat beamen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 17:24   #77
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Het doek valt over het bordeel.

De uitbater wil niet afwachten om te zien of de golf van verbanningen op dit forum zich gaat vertalen in een verhoogd bordeelbezoek.

Eerste sekspoppenbordeel van Vlaanderen sluit de deuren en houdt uitverkoop: “De goesting was over”

_______________________

“De goesting was over”, zegt Fabrice Jacobs. Twee jaar nadat hij het eerste sekspoppenbordeel in ons land heeft geopend in het Vlaams-Brabantse Meise, stopt hij er mee. De rondborstige Camila, de zwarte Kyara en de andere bijna levensechte poppen staan nu te koop.

“Ik besef dat het niets voor mij is, zoveel thuis zitten”, zegt uitbater Fabrice Jacobs, die twee jaar geleden zijn woonkamer in het landelijke Meise ombouwde tot bordeel. Geen kot met neonlampen aan de ramen, maar een gesloten huis. En ook geen echte vrouwen.

Het idee voor een sekspoppenbordeel haalde hij uit het buitenland. “Nadat ik mijn vorige zaak verkocht had, was ik klaar voor iets anders. Toen ik in een magazine iets las over het poppenbordeel in Barcelona dacht ik: waarom niet?”

Fabrice Jacobs kocht in totaal acht poppen aan. Die varieerden in grootte, huidskleur, borstomvang, en ook van beroep. Zo zat er een verpleegster tussen, een secretaresse en een stewardess. De eerste poppen die hij in de VS kocht, kostten 2.000 euro per stuk. Gemaakt van TPE-siliconen zodat ze bijna levensecht aanvoelen. Nadien kocht hij ze veel goedkoper in Azië aan.

Een halfuurtje ‘met de poppen spelen’ kostte 50 euro, 80 euro voor een uur en 120 euro voor anderhalf uur plezier.

In interviews - het poppenbordeel kreeg nationale en internationale media-aandacht - beweerde de eigenaar soms meerdere klanten per dag over de vloer te krijgen. Maar nadat de zaak vorig jaar al eens een tijdje dicht was gebleven, gooide hij nu definitief de handdoek.

“De goesting was over. Thuis zitten en wachten tot wanneer de klant weg was, dat is niks voor mij”, zegt hij in een reactie.

En dus staat zijn ‘personeel’, gemaakt in hoogwaardige TPE zodat ze ‘echt’ aanvoelen, te koop. Koopjesjagers moeten ‘slechts’ 850 euro dokken voor de Afrikaanse Kyara, met haar cupmaat A. Stijgt de cupmaat, dan gaat ook de prijs de hoogte in. ‘Levensechte’ Camila, ‘sportief blondje’ Mirella en de ‘volwassen uitziende realistische liefdespop’ Tina bieden u voor de vraagprijs van 1.000 euro telkens een cupmaat D.

Bieden of de modellen bekijken kan op Dolls.be.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 17:27   #78
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Koopjesjagers moeten ‘slechts’ 850 euro dokken voor de Afrikaanse Kyara, met haar cupmaat A. Stijgt de cupmaat, dan gaat ook de prijs de hoogte in. ‘Levensechte’ Camila, ‘sportief blondje’ Mirella en de ‘volwassen uitziende realistische liefdespop’ Tina bieden u voor de vraagprijs van 1.000 euro telkens een cupmaat D.
Die Afrikaanse is dus de goedkoopste. Dat is rasiesties.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 17:38   #79
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die Afrikaanse is dus de goedkoopste. Dat is rasiesties.
Transmigranten hebben het al niet breed. En moeten hun centen houden voor de mensensmokkelaar.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 17:56   #80
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Transmigranten hebben het al niet breed. En moeten hun centen houden voor de mensensmokkelaar.
Als die pop ook nog eens kan drijven op water is het een heuse investering.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be