![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Superrijken verdienen enorm veel geld en moeten dus ook substantieel meer belasting betalen. 'Burgerzin' heet dit. Het is één van de middelen om onze financies terug op orde te krijgen. Zonder dat men hierin moet overdrijven. Maar men is hier te laks in. Men is te 'coulant' tegenover de superrijken. En daarom moet de middengroep steeds maar weer opnieuw financieel bloeden. Met de NVA in de federale regering is dit helaas niet anders. Ik zou zelfs durven zeggen: met de NVA is dit zeker niet anders want zij is de bondgenoot van het grootkapitaal. Dat is een soort traditie bij de Vlaams-nationalisten die nu eenmaal economisch zeer conservatief liberaal zijn. Cfr. de symbolische uitspraak van De Wever: "VOKA is mijn baas!". Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 april 2018 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Hoeveel % van de bevolking onderhoud in werkelijkheid dit sjoemel merk België?
Als men alle begunstigden, vreemden die leven op onze kosten, dubbele nationaliteiten die hun gelden wegsluizen naar hun thuislanden, omgekochte , stad-staat personeel –ambtenaren weglaat die geld krijgen en dan pas belasting betalen op wat ze gekregen hebben van of via opgedrongen solidariteit >> en betaald door het kleine % mensen de werken in de privé, bedrijven en KMO die het sjoemel merk België financieren. Ik ben voor mensen die zelf “willen” en “kiezen” voor en maatschappij waar men zelf persoonlijk verantwoordelijk is voor zen eigen daden. Die spijtig genoeg zij die steeds uitgescholden worden e de mond gesnoerd om hen te kunnen leegzuigen. Dus: Géén eenheidsworsten of kudde publiek die al of niet door drugs of andere pepmiddelen zoals media hersenspoelen andersdenkenden bekritiseren, aanvallen en vooral van hun werkvlijt en streven om vooruit te komen profiteren en hen een voor een financieel proberen leeg te zuigen in groepsverband/bendevorming. Crimineel gedrag die ze dan recht van de meerderheid noemen. Ik ben dus NIET voor bende vorming al noemt men het populistisch partij/vakbond/belangengroep/ ….omgekocht met maffia praktijken en zwijglicht die in die hoedanigheid anders denkenden dictatoriaal uitzuigen uit jalousie of wat ook. Maar vooral om de acht om en nog meer te kunnen leegzuigen. Terwijl ze zelf veel op verlofgaan en tussen door staken om hun omkoop privileges te bevorderen, stelen waar het zit openbaar verkondigt en aangemoedigd word door links!!! In het sjoemel merk België, Kongo van het noorden en zijn vele koehandels is het dan ook niet verwonderlijk dat alle soorten criminelen zich hier komen vestigen om hun ding te doen!. Grote klap voor ISIS: Belgische speurders halen propagandamachine offline. Is het verwonderlijk dat terreurorganisatie ISIS een propaganda/zendstation heeft in Gent? Waar sp.a en Agalev-groen er alles aandoen om van gent een Islam stad te maken, met zelfs de grootste moskee van dit land. Net zoals ze de Roma in bescherming nemen en de huiseigenaars laten stikken/negeren! Links!!!! Bij een internationale actie gehouden in België, Bulgarije, Frankrijk, Nederland, Roemenië, het Verenigd Koninkrijk, Canada en de Verenigde Staten zijn woensdag en donderdag verschillende propagandasites van terreurorganisatie ISIS offline gehaald. Dat hebben Europol en het Federaal Parket vandaag bevestigd. Bij de actie werden al servers in beslag genomen in Bulgarije, Frankrijk, Roemenië, Nederland, Canada en de Verenigde Staten. In België wordt het onderzoek in samenwerking met de federale politie van Gent gevoerd.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat Frankrijk betreft. Als de wet vol achterpoortjes zat, wel dan sluit men deze normaal, en schaft men ze niet af. De achterpoortjes van de kaaimantaks sluit men ook. En dan is er natuurlijk het eeuwenoude probleem. Dat de middenklasse, door het feit dat ze met veel zijn, gedoemd is om op te draaien voor het grootste deel van de belastingen. Wat niet wil zeggen dat er een rechtvaardige belasting moet zijn, door iedereen te betalen. Maar ik geloof nu eenmaal meer in de "lafferkurve" dan dat een superbelasting op het superkapitaal ons gaat redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat dit alles oplossen? Neen. Gaat dit ons dit budgettair helpen? Zeker weten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 april 2018 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om superbelastingen te betalen voor infinite hajis en hun kinderen? Om de staat te spekken die uw allerlaatste rechten en vrijheden aan het afschaffen is? Om uw 'steentje bij te dragen' aan een systeem dat u haat en u wil vernietigen? Om toch geen eigen huis te kunnen betalen ondanks dat ge u te pletter werkt? Om weg te kwijnen tussen een bende achterlijke normies genaamd 'collega's' waar ge niks mee gemeen hebt? Nee, geef mij eens 1 reden die jonge autochtonen zou motiveren om te werken. Dat lukt u gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, mijn mening over verdeling van de rijkdom van rijke mensen. Belast de erfenissen meer. Maar ook daar weer. De vluchtwegen op dat gebied zijn zeer groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Het zou toch zo gemakkelijk zijn, regeren zonder kritische media he. Uwen Fuhrer daar in antwerpen zou dat zo tof vinden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ,meneer,het zullen wel degelijk de kleine jongens zijn die in verhouding het meest zullen moeten betalen... ![]() ![]() En iedere cent op een erfenis is al meermaals belast geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zullen nooit genoeg belastingen kunnen geheven worden, om deze parasietenstaat te onderhouden.
Eén ding is wel zeker, de bankzwendelaars hebben steeds voorrang op betaling: De Staatsschuld stijgt met 507 euro per seconde! http://www.staatsschuldmeter.be/ 12 miljard euro 'rente' per jaar op de staatsschuld - 'uitgeleend door banksters vanuit het niets...- dat in parasitaire zakken terechtkomt, voor dit belgo-gebied alleen al, laat staan op Europees/wereldvlak.... Elke politieke partij is medeplichtig aan deze geïnstitutionaliseerde oplichtingspraktijk. Ik hoop dat de rente snel stijgt.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden mensen dan nog gaan werken om iets bijeen te krijgen waar hun kinderen later een steun in de rug aan hebben....
Vertel het eens,na heel uw leven meer dan de helft van uw loon al hebben te afgedragen aan het vraatzuchtig monster dat staat heet... Kunnen we dan niet beter met zijn allen achterover leunen onder het motto "bekijk het maar"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de grote jongens: vergeet dat maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat er wel een groot verschil is tussen een kritische media, en een media die haar eigen grote gelijk tracht op te dringen. Bij wijlen lijkt ze nog erger dan de katholieke kerk vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat het mij logischer lijkt om erfenissen te belasten, in plaats van arbeid en/of vermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om nieuwe belastingen. Hetgeen bij erfenissen bijkomt, gaat bij arbeid af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zitten in hun programma punten die ik ook niet goedkeur. Jij zit nu op dezelfde lijn als Henri. Ik beschouw dit niet als een compliment. Ik zou je dus aanraden te spreken als het past en nu en dan te zwijgen. Je zal dan je geloofwaardigheid behouden. Niet iedereen vergeet vlug, ook al zou je dat willen. Laatst gewijzigd door robert t : 28 april 2018 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er is keihard bespaard maar het is gewoon allemaal terug uitgegeven. Bij de één gepikt om bij de ander weg te smijten. Diegenen die in persoon het hardste gaan huilen bij de vakbond, de mutualiteit, de dokter of een plaatselijke politieker krijgt zijn arme pollekes vol geduwd. De zwijgende meerderheid wordt kapot belast en kan almaar harder en langer werken.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 28 april 2018 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() T'is straf maar het blijkt inderdaad zo te zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 28 april 2018 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |