![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 mei 2018 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Het Rafken was echt niet zo een gevoelige die zich zomaar wegpesten liet.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() O nee, ik zie het, het hoogtepunt daarvan was al 2007 (!), ik heb mijn avatar nog.
We kunnen het wel nog een keer naspelen. Wat we nodig hebben is een of twee homo forumers (geen idee wie dat zijn, want in tegenstelling tot jij kan ik iemands geaardheid niet ruiken aan een post over willekeurige politieke onderwerpen) die een foto van een blote man (van de achterkant gezien) als avatar nemen. Daarna hebben we een groep mensen nodig die topics gaan openen over hoe onzedelijk dat is en dat alle homo's terug naar homonië moeten, en dan hebben we een nog grotere groep die allemaal ook een homoavatar inschakelen. Er zat er een tussen van Spongebob en Patrick als ik het me goed herinner, en de mijne was deze: ![]() Maar ik geloof dat ik je vraag ondertussen per ongeluk ook al beantwoord heb. Er zitten hier geen homo's, weinig mensen met een kleurtje en bovendien erg weinig jongleurs of motorrijders omdat jij van iedereen aanneemt dat het blanke heteromannen met normale hobby's en een auto zijn. Misschien moet je dat als experiment eens omdraaien. Stel je bij elke nieuwe forummer voor dat het een 70 jarige lesbische vrouw met Maori roots betreft (die motorrijd en jongleert), tot het tegendeel gezegd wordt. Kijk, is je probleem met dit forum weer opgelost.
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "echte Vlaming", beste Henri, hoeft niet per se "stoer" te zijn. Denk jij nu echt dat wij allemaal behoren tot een troep getatoueerde kaalkoppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sophofilie is seksueel opgewonden raken van studeren of andere intellectuele arbeid. De term is afgeleid van het Griekse "sofia", wijsheid.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 mei 2018 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Fun fact: Er zitten volgens onderzoek bij het Amerikaanse leger zoveel transvrouwen juist omdat ze voordat ze uit de kast komen een manier zoeken om aan zichzelf en de wereld te bewijzen dat ze echte kerels zijn. Echte stoere mannenclubs zijn de perfecte kast om nog niet uit te komen.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() O, ik heb niet gezegd dat Raf geen zeurkous en betweter par exellence was. Het enige wat ik bedoelde is, dat hij een veel te grote wijsneus was om zich weg te laten pesten.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 25 mei 2018 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahum:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burger
|
![]()
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo vrij geweest uw post als weerlegging van de openingspost te gebruiken. BemBem heeft gewoon de behoefte om af en toe een boom op te zetten over echte en vermeende discriminatie etc.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik hoop alleen nu niet “de forumhomo” te worden, of iets in die aard. ![]()
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Homo Sapiens,waarschijnlijk met een vleugje Neanderthaler,en,wie weet,zelfs wat Denisovan ..
telt dat? ![]()