![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#943 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was gewoon nieuwsgierig naar uw visie op het voetbal. Ben jij wat ik een 'anti-supporter' noem, iemand die steeds maar kritiek geeft, nooit iets goeds zie in een ploeg, nooit positieve commentaar geeft, en eigenlijk maar één ding hoopt: dat de ploeg verliest zodat uw Groot gelijk wordt aangetoond en je verder kan bekritizeren. Je kunt niet ontkennen dat er hier zo'n paar rondlopen, ik vroeg mij gewoon af of je daarbij hoort of niet. Want uiteraard zijn er genoeg voorbeelden van kleinere ploegen die het halen tegen favorieten om te kunnen zeggen dat "Panama kan punten afpakken van België, ik zou ze niet onderschatten". Je kunt dat doen voor eender welke wedstrijd. Maar in normale omstandigheden zal dat nooit gebeuren. Dus vertel: welke voetbalargumenten heb je om ervan uit te gaan dat dit zou gebeuren? Omdat Nainggolan niet meedoet? Omdat Panama een geheim wapen heeft? Omdat België niet over meer dan voldoende kwaliteiten beschikt om Panama te kloppen? Mijn vraag is dan ook legitiem: waarom die opmerking?
![]() |
![]() |
#945 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nee ik ben geen anti supporter, maar ik ben ook geen supporter in de zin dat ik alles ga goedpraten en mijn ogen ga sluiten voor wat ik voetbaltechnisch verkeerde beslissingen vind. Ik ga ook pas de term 'gouden generatie' aanvaarden wanneer ze prijzen pakken of resultaten neerzetten tegen teams die er toe doen en niet alleen tegen Janneke en Mieke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ambitie reikt dus niet verder dan vier jaar geleden. Tot zover die "gouden generatie".
![]() |
![]() |
#947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo jammer, gebrek aan ambitie gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Tegen Argentinië was het 1-0. Gewoon Higuain die opportunistisch scoorde. Dat was een gelijkopgaande wedstrijd tegen een gelijkwaardige tegenstander. - Tegen Wales: wat ik altijd al zei. We hebben maar 4 goede verdedigers. Bij die wedstrijd waren er 3 out. Gevolg: compleet de mist in in de verdediging en nix organisatie.
![]() |
![]() |
#949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog verliezen ![]()
![]() |
![]() |
#950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.voetbalnieuws.be/news/297...el-te-pamperen
![]() |
![]() |
#951 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Witsel van vandaag meenemen kan ook alleen door dat gebrek aan ambitie natuurlijk, dit is niet in tegenspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 mei 2018 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, een speler selecteren die het voorbije jaar in een tweederangs-competitie speelde, en waar het niveau nauwelijks dat van Lokeren, STVV of KAS Eupen overschrijdt, getuigt van bitter weinig ambitie.
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tegen België was Argentinië lijkbleek, en dat was voor "onze gouden generatie" blijkbaar nog te sterk.
![]() |
#955 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de CONCACAF Goldcup is niet veel beter, hoor. Ok, je hebt de VS (hoewel, zij hebben zich niet eens kunnen kwalificeren voor het WK) en Mexico. Wie zat er in de groep van Panama: de VS (ok), Martinique en Nicaragua (nogal om te lachen, hé). Om de kwartfinale niet te halen in zo'n groep, moet je het bijna opzettelijk doen. Citaat:
Citaat:
In de laatste tien jaar heeft België twee officiële wedstrijden gespeeld tegen een grootmacht: Argentinië op het WK, en Italië op het EK. De Rode Duivels hebben inderdaad beide wedstrijden verloren. Maar het gaat nog steeds maar over twee(!) wedstrijden, hé. Moeilijk om daar conclusie uit te trekken... En je kan België moeilijk gaan verwijten dat ze niet meer officiële matchen spelen tegen grootheden, hé. Feit is gewoon dat België vandaag een uiterst sterk elftal heeft, en dat maar weinige landen als superieur kunnen beschouwd worden. Daarom dat de critici blijven beweren dat spelen tegen Griekenland of Bosnie hetzelfde is als spelen tegen Janneke en Mieke. Zo is het inderdaad eenvoudig om kritiek te leveren.
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar sta je met uw argumentatie. ![]()
![]() |
![]() |
#957 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van Lukaku had er evengoed in kunnen zijn. En voor de rest was dat een evenwichtige match.
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Nainggolan was niet alleen geselecteerd, hij speelde ook.