![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ea6a/#comments De twee IS-weduwen en hun kinderen werden in 2013 al een keer geëvacueerd uit Syrië. Dat kostte de Staatsveiligheid en Buitenlandse Zaken heel wat moeite. Nadat de twee vrouwen in Anterpen waren bevallen, vertrokken zij terug met hun kinderen naar Syrië. Dit jaar werenden ze in maart nog bij verstek veroordeeld tot vijf jaar cel en 6.000 euro boete omdat ze naar Syrië vertrokken waren. ... Child Focus sluit zich aan bij de dagvaarding van de grootouders. Ik vind dit persoonlijk een oneigenlijk gebruik van juridische middelen. Het is doel ( repatriëring kinderen) justifieert niet de middelen ( Belgische staat in gebreke stellen bij dagvaarding van het niet uitvoeren van een bij verstek uitgesproken vonnis. Child Focus neemt hier het standpunt in: - de biologische moeders zijn criminelen en dienen naar het gevang te gaan - de grootouders krijgen tegen de wil van de biologische moeders inspraak over het wel en wee van de kinderen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 mei 2018 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben een Child focus nodig (maar dan liefst met een naam die ook iedereen in Vlaanderen verstaat) om verloren gelopen en soortgelijke kinderen op te sporen.
Niet om politiek activisme mee te bedrijven. Ik durf er op te wedden dat als (als) een krant/nieuwsmedium/... eens zou checken wie daar allemaal de plak zwaait met een partijpolitieke lidkaart op zak, we het "nog beter" zouden begrijpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft CF gedaan om de kinderen uit de handen van hun ouders te halen toen ze nog voor IS streden ? Bijv. die, die hier in België is komen bevallen en haar baby direct weer meenam naar Syrië. Waar waren de Child focusers toen ?
Ah ja, en die moeders die nu vinden dat alleen een goede schoolopleiding voor hun kinderen primeert. Ha, wat voor school kregen ze zoal bij IS ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 28 mei 2018 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamic State schooled children as soldiers – how can their ‘education’ be undone? Zware school denk ik en wat zouden de examens omvatten? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is toch maar normaal dat België voor zijn regime change assets zorgt ook al mislukte de operatie en gebeurde de stimulering en ondersteuning van dit kanonnenvlees op aanvraag van de VS.
Ik betwijfel ook of bij child focus de belangen van het kind primeren. Laatst gewijzigd door Bach : 28 mei 2018 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Zou dit geen hoax zijn? Of zelfs een poging tot cyberaanval vanuit IS hoek? De website van childfocus geeft certificaatalarmen en retournering naar een soort quiz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je controleren of zij wel goed West-Europees kakken en pissen, liefst inde pauper, of net wanneer de pauper ververst wordt? Of kijken hoe ze aan mama's tepel zuigen? Misschien is er zelfs een beschaafde manier om te bleiten, eigen aan onze normen en waarden? Bespaar mij uw onzin.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kinderen hebben geen schuld aan de stompzinnigheid van hun moeders. Ik kan er nog inkomen dat heel jonge kinderen kunnen terugkeren, maar de moeders hebben hun laatste kans al een hele tijd geleden verbeurd. Ik hoop dan ook dat ze in Syrië kunnen worden berecht voor de misdaden die ze ginder hebben begaan en dat ze zeker nooit meer kunnen terugkeren naar het door hen zo gehate België. En wat Child Focus betreft, dacht ik dat die dienden om te helpen bij het opsporen van vermiste kinderen, niet om politieke druk te steken op de regering.
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 29 mei 2018 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die klein mannekes nog kunnen dienen om nieuwe verblijfsvergunningen mee te bekomen. Hint: hang ze aan een balkonneke, of kleef ze vast aan de achterkant van een minibuske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb totaal geen last van mijn bloeddruk, die is helemaal ok.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indrukwekkend!
En over die twee kindjes in deze zaak? Heb jij daar ook foto's van?
![]() |
#34 | |
|
![]() Die kunnen we ze toch snel en onbureaucratisch geven. Snel-Belgwet enzo...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben een tijdje geleden kunnen vaststellen dat er in Brussel zo geweldig veel franstalige Gutmenschen wonen die zich, gesteund door ultra linkse advocaatjes, ontfermen over illegale transfer-migranten. Wel, eventueel kan er aan datzelfde clubje ook voorgesteld worden om de kinderen van die in Syrië vertoevende "verwarde moeders" uit Borgerhout er ook maar bij te nemen. Maar misschien is er dan wel een communautair probleem. Want "ces petits gosses sont des flamands n'est-ce-pas?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten de rijke landen proberen de miserie aldaar wat te leningen op één of andere manier? Tuurlijk! Maar niet met ze naar hier te halen. Als er nu nog mensen zijn die niet snappen en zien wat er aan het gebeuren is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, ze hebben net dezelfde rechten als jij.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is die niet afgeschaft?
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Sinds child focus zal je geen 'stastsbedreigende' schandalen a la Dutroux meer tegen komen. Wistle blowers van kindermisbruik zoeken beter een andere weg indien mogelijk. Tenzij het om klein grut gaat. Mijn indruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zei Rutte we gaan dat niet doen , we hebben geen consulaat in Irak en we gaan niemand zijn leven in gevaar brengen om vergissingen van ouders recht te gaan zetten, er zijn ergens limieten. Als ze tot in Turkije raken, dan ligt de zaak anders. Dat is ook het standpunt van onze regering naar het schijnt en niet alleen bij ons maar ook in de rest van West-Europa. Maar goed, als je je geroepen voelt ga ze dan zelf ophalen hé. ![]() Of vind je misscien dat er gewoon iemand moet aangeduid worden om die klus met gevaar van eigen leven dan maar te volbrengen? ![]() |
|
![]() |
![]() |