![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel staat achter Theo Francken
Citaat:
Daarstraks zag ik er nog eentje lopen op de autostrade (neger) die naar wie weet waar aan het stappen was. Dan denk je, die camera's werken die? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt gewoon geen idee wat het is door het leven gaan als een minority anders zou je zulke nonsens niet uitkramen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel is geen goed voorbeeld (tenzij we de Mensenrechten willen terugdraaien).
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de EU moet zorgen dat ze zelf in staat voor haar grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze maken wel een onderscheid tussen joodse mensen en 'andere mensen'.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb u al verteld dat ik een geadopteerde Koreaanse heel goed ken, (trouwens ook een paar Vietnamese bootvluchtelingen die in onze gemeente wonen en volledig geïntegreerd zijn) en die hebben die problemen niet. Dus geen nonsens, maar volledig aan jezelf te wijten, kijk in eigen boezem als je eerlijk genoeg kan zijn.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 7 juni 2018 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die 3 zijn waarschijnlijk al even white-washed als jij. Ik heb by the way weet van hele groepen overseas Asians die helemaal niet zo blij zijn met hoe de gemiddelde blanke racist hen behandelt in het dagelijkse leven. Maar ja, dewarejacob heeft natuurlijk de waarheid in pacht, hij/zij zal het als blanke uiteraard allemaal beter weten. Please dream on. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gaat niet alleen over vluchtelingen uit Syrië. Half Afrika maakt zijn valies en zit op het goede moment te wachten! Hoeveel toegestroomde vreemdelingen + geboortes + gezinshereniging lopen of zitten er al in ons landje? Doe er nog de zogezegde "Nieuwe Belgen" ook maar bij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand terugsturen naar landen waar ze zouden kunnen gefolterd worden? Zeer aanvaardbaar en menselijk maar... die zone beslaat de helft van de wereldbol zeker? Dus beter iets anders er op vinden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chinees lijkt me nu niet direct een scheldwoord? Misschien moet je eens terugroepen: "Belg" of zoiets en dan in elkaars armen vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vijf of tien procent van diegenen die hier rondlopen tussen al die andere die de "vluchteling" proberen uit te hangen?
Laatst gewijzigd door andev : 7 juni 2018 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken wel meer dan 3 mensen van Aziatische oorsprong, (hier) en geen daarvan zijn racistische leeglopers die zich geviseerd voelen... Maar, dat zal 'toeval' zijn zeker?
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken heeft blijkbaar de volle laag gekregen in de kamer omwille van zijn uitspraken.
|
![]() |
![]() |