![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Je hebt een post van myself waarin BigF niet wil dat hem de toegang ontzegd wordt tot cannabis omdat er anderen zijn die er niet mee omkunnen. Dat zegt vooral iets over zijn egocentrisch denken (hij wil cannabis blijven gebruiken) maar helemaal niets over hoe hij vindt dat er met anderen moet omgegaan worden. Jij maakt daar dan van dat myself vind dat die anderen maar moeten creperen maar dat is volledig aan de werking van uw brein te danken. En iemand verwijten dat hij geen rekening houdt met de zwakkeren terwijl je er zelf voor pleit die zwakkeren maar in de handen van het criminele milieu te blijven drijven is helemaal van de pot gerukt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 29 juni 2018 om 13:46. |
||
|
|
|
|
|
#522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I begin het te betwijfelen.
Citaat:
|
|
|
|
#523 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge moet het maar doen. Zelf niet mee willen betalen voor losers, ervoor pleiten dat die zich maar tot het criminele milieu moeten blijven wenden maar een ander wel verwijten dat hij zich niets aantrekt van de zwakkeren... Alleen geert krijgt dat voor mekaar.
|
|
|
|
#524 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BigF denk dat het 'ironie' gaat worden. Al maakt 'verkeerd begrepen' ook nog wel een grote kans natuurlijk.
|
|
|
|
#525 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe geen moeite.
Ik gooide hem al eens het belangrijkste principe uit de toxicologie voor de voeten "De giftigheid zit in in de dosis, niet in het product" maar dat was volgens geert onzin...
|
|
|
#526 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch straf dat je niet in elk donker steegje 'achter het station' illegale alcohol aangeboden krijgt eh? Misschien is dat omdat er mensen zijn die liever iets meer betalen voor gegarandeerde kwaliteit? En die liever iets meer betalen in een deftige winkel dan dat ze bij een ranzig figuur uit de onderwereld moeten gaan shoppen? Die stelling kan je op alle producten toepassen. En ja, het illegale circuit zal altijd een deel uitmaken van het geheel. Dat is zo bij alcohol, bij sigaretten, bij sjakossen, bij schoenen. Maar bij gelegaliseerde produkten heeft dat illegale circuit steevast een kleiner marktaandeel dan het legale. Bij cannabis heeft het illegale circuit nu zelfs een marktaandeel van 100%. Zelfs al is er maar 1 blower die zich tot het legale circuit gaat wenden ondervindt het illegale circuit er last van. Juich geert, juich!! ![]() Geen enkele 'ik' in deze post. Mij benieuwen hoe je nu gaat 'argumenteren'.
|
|
|
|
#527 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met welke futuliteiten kom jij nu af?
|
|
|
|
#528 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ik ik, gij klapt over ni anders! Als we Geert zijn redenering volgen, zijn er geen coffeeshops in Nederland, of komt daar geen kat. Nou, de realiteit is anders Laatst gewijzigd door Het Verzet : 29 juni 2018 om 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#529 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En zo zijn nous weeral bijna een pagina verder.
Nagenoeg niets anders de leugens, tegenstrijdigheden, onzin en absurde interpretaties van onze man van de wetenschap weerleggen... Als je hem 1 ding kan toedichten is het wel dat hij een meester is in het ontwijken van een discussie ten gronde. Het is natuurlijk wel enigszins bewonderenswaardig. Tussen alle argumenten en terechtwijzigingen blijven laveren met steeds meer onzin en leugens maar er zo wel in slagen toch maar zeker nergens 1 argument ten gronde moeten posten. Zo blijft BigF al tientallen pagina's in het ongewisse over bewezen negatieve effecten van legalisatie in landen die gelegaliseerd hebben. Eén magere reaktie heeft moi daar tot nu toe over mogen ontvangen en die ging dan over Nederland, een land dat nooit gelegaliseerd heeft. Moi denkt dat we dus ondertussen wel mogen stellen dat hij nergens ook maar 1 negatief effect van legalisatie kan vinden. Hij heeft er dagen de tijd voor gehad maar kan er duidelijk nergens eentje benoemen. Kortom; zijn er negatieve gevolgen aan legalisatie? Volgens geert alvast niet.
|
|
|
#530 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Myself denkt dat 750kg cannabis in 1 keer oproken minder schadelijk is dan doen wat jij hier voorstelt...
|
|
|
#531 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#532 | ||
|
|
Citaat:
Gij hebt het woord 'boeten' gebruikt. Ge ziet het dus als een straf. Een onterechte straf. En dit niet door de anti legalisatie lobby, en niet door BDW, nee! Gij legt de schuld van uw ongemak bij de zwakkeren, die volgens u schuldig zijn aan hun eigen onfortuinlijke situatie. En nu ge kritiek hebt gekregen van nog anderen op deze draad, zit ge te kronkelen en uw woorden terug te trekken, zoals enkel een tv evangelist kan die bij een travestiet prostituee is betrapt. Nu zit ge plots 'in' met die zwakkeren! Gelijk de paus die 'plots' inzit met de slachtoffers van de pedofiele priesters! W-al-ge- lijk. FYI, cannabis probleemgevallen is geen keuze. Het is een toeval. Het heeft niks te maken met 'er goed mee kunnen omgaan'. Sommige mensen hebben een aanleg voor psychoses door cannabis getriggerd. Daar zijt ge mee geboren. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#533 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#534 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#535 | ||
|
|
Goed idee, waar kan ik die vinden?
Citaat:
Citaat:
Heiliger dan de paus! Ik geloof er niets van! |
||
|
|
|
|
|
#536 | |
|
|
Citaat:
Ik wil dat elke blower voor zijn hobby betaalt, ook de kosten. |
|
|
|
|
|
|
#537 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#538 | ||
|
|
Citaat:
nog geen antwoord gaf op mijn vragen over granaatgooiende cokedealers, geen enkele post heeft in deze draad over het topic, en geen enkele post heeft over wat hij wil doen voor de zwakkeren. Citaat:
[ |
||
|
|
|
|
|
#539 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#540 | |||||||
|
|
Citaat:
Dat lijkt me logisch. Citaat:
Of het komt door slechte wil, niet begrijpend te kunnen lezen, gebrek aan intelligentie of een combinatie is moeilijk te zeggen. Citaat:
Citaat:
Dan nog anderen onterecht verwijten die 'zwakkeren' aan hun lot over te laten is wel heel hypocriet. Zowat als een atheïst die zijn kinderen naar een katholieke school stuurt. Citaat:
Niet iedereen die genetisch aanleg zou hebben voor cannabismisbruik zal een probleemgeval zijn wanneer hij daadwerkelijk cannabis gebruikt. Citaat:
Citaat:
Of een kleuter die met de vingers in de oren 'lalalalala' roept. Je eerste aangeleerde discussietechniek is niet noodzakelijk de beste.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 29 juni 2018 om 23:17. |
|||||||
|
|
|