![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de pleintje waar de jongeren eens tegen een bal kunnen stampen of met een bal kunnen werpen, zijn nu ingenomen door zuipbarakken voor +25ers. De jeugd, ja die moet maar thuis achter de pc kruipen, want voor hen is er nu geen plaats. Dat meer dan 60.000 mensen op rock wechter, staan te jubelen op een plein dat voorzien is om zoveel mensen op te vangen zonder andere te storen, is tof, maar de marktpleinen van de dorpen zijn daar niet op voorzien, zij liggen midden in de bebouwde centra, waar jonge kinderen om 8 uur in bed liggen, waar baby's slapen, waar bejaarden leven en waar mensen met auto's rijden. Marktpleinen zijn dus geen plaatsen om dergelijke samenkomsten te laten plaats hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Brazilië had kunnen vermeden worden. En als het dan toch mocht lukken tegen Brazilië dan wacht waarschijnlijk Frankrijk. Frankrijk. Die zijn nog een klasse sterker dan Brazilië. Frankrijk staat voor mij bovenaan voor de wereldtitel 2018."
Doelmannen:_______________________________________________ Een bijzonder moeilijke match kondigt zich aan. _______________________________________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 juli 2018 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 50/50 kans volgens bookers. Nu ja, Rusland had 8% kans en ze verloren nipt van Kroatië, mede door die dronken Braziliaan die geen woord Russisch kan, doch wel Russische bevelen kan opvolgen. Niet echt een speler die je wil...
Laatst gewijzigd door Weyland : 7 juli 2018 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Je citeert iemand die nog geen match van de Fransozen op dit WK gezien heeft ? Ondanks de spectaculaire score tegen Argentinië was het zelfs daar maar erg matig..
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 8 juli 2018 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De 3 beste ploegen van dit WK zijn/waren België, Brazilië en Frankrijk. De match van dinsdag is eigenlijk de échte finale.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doelman van de Kroaten was ook een komediant type: klasse A+
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 juli 2018 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België heeft de weelde van Rode Duivels met Congolese roots
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 juli 2018 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee of het een echte Nederlander is of een construct.
Ik probeer al meer dan drie jaar denigrerende commentaar op het Nederlands voetbal te vermijden (tenzij geprovoceerd). Peace ![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn gouden tijden voor ons.... Al het commentaar boven de moerdijk is verstomd... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 9 juli 2018 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met Frankrijk is dat ze zoveel ruimte niet gaan geven als de Brazilianen. Tegen Brazilie gaf ik hen een goede kans. Frankrijk is uiteraard niet onmogelijk maar het zal er toch heel anders aan toegaan hoor. Ze mogen niet in de val lopen waarin Brazilie tegen Belgie is gelopen. Met Griezman en de snelheid van Mbappé kunnen ze erg veel schade aanrichten...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkt nu dat Hazard en zijn familie grote supporters van Frankrijk zijn:
https://www.hln.be/sport/voetbal/bel...lgie~a91a2eba/ Ze hebben altijd eerder voor Frankrijk gesupporterd dan voor België... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk vertrekt vanuit een stevige organisatie en kunnen een match doodmaken, maar offensief zijn ze, ondanks Mbappé, vrij zwak wanneer zij het spel moeten maken. En eens Mbappé uitgeschakeld (je moet het eerst kunnen en doen, uiteraard), is Frankrijk ook op de counter tandeloos. Maar als ze als eerste scoren en hun organisatie nog strakker kunnen maken, dan vrees ik ervoor. De enige vraag is: hoe gaan de Belgen spelen? Vanuit eigen, volle kracht of ook eerder vanuit de organisatie en de counter? Ik hoop dat ik mij vergis, maar ik vrees voor een uiterst tactische wedstrijd waarin de eerste die een goal maakt, wint...
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoop (vermoed?) dat het bij Frankrijk ook het geval zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan Frankrijk hun trage tempo opleggen, krijgen we een saaie wedstrijd en kan het wel eens slecht aflopen voor de RD. Maar als De Bruyne, Hazard en Lukaku het tempo bepalen, gaan die van Frankrijk sterretjes zien.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |