![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat ventenlichaam, jongens toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk eerder: Ge wordt wakker naast uw bed en er liggen plots 2 vrouwen in.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Altijd zo cool, mannen die denigrerend spreken over het uiterlijk van (normale) vrouwen.
Kans is groot dat ze een kale kop, bierpens en welriekende geur hebben...zelf dus ook geen adonissen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat niet het type van krantenvolschrijvers die zich opiniemaker noemt?
![]() |
#25 | |
|
![]() Hetzelfde kan ook van toepassing zijn van mannen die kwijlen van bewondering. Dat zijn meestal eveneens kale koppen met bierpensen en welriekende geuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het denigrerend doen over het uiterlijk van normale vrouwen is iets wat in mijn kenissenkring enkel gebezigd wordt door mannen die geen vrouw kunnen vastkrijgen. De eeuwige vrijgezellen aka zielepoten die kompleet oversext zijn, en te bang zijn om naar de hoeren te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ymke heeft wel iets waar de gemiddelde bierzuipende voetbalfan geil van wordt: haar broer is keeper bij de duivels...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige gevallen is het 'fleeceke' de zaligheid zelve.
![]() Het fleeceke is van weinig woorden en juist daarom had ik graag de mening van H. Brusselmans over fleecekes eens te weten proberen te komen. ![]() Misschien de titel voor een nieuw boek? 'Het duistere geheim van mijn fleece dekentje' Citaat:
![]() p.s. Merk ik dat er forumleden zijn die over borsten beginnen. U weet met zen allen dat ik een raar schepsel ben maar mij kan dat nu (zoals ik al eerder schreef) géén bal schelen of een vrouwtje uiers heeft die tot op de grond vallen, het koe-effect zeg maar. ![]() En weer val ik in herhaling als ik schrijf: je valt toch niet voor iemand omdat die grote borsten heeft? Is het uiterlijk dan echt zooooo belangrijk? Als dat een mooi slank pittig vrouwtje is waar je dan nog met op dezelfde golflengte zit, maakt dat dan wat uit?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juli 2018 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik maak mijn opinie zelf. Dagbladvolschrijvers die zichzelf opiniemakers noemen beledigen hun lezers.
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom dan toch gewoon uit de kast.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail is wel dat de meeste lezers het door hebben.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb ik vroeger veel in geslapen. ![]() Best leuk hoor zo een bedkast als je gezelschap bij hebt. Je kan ook opteren voor de alkoof maar dat is zo leuk niet, stel dat er iemand het gordijntje opzij trekt. ![]() Maar ik blijf erbij: Ik vind Imke een leuke verschijning. Anderzijds stel ik mij dan de vraag: wie ben ik eigenlijk om daar een oordeel over te vellen of Imke mooi -of niet mooi is. Ze mag komen bellen punt ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ronde vrouwen zijn "fout" in de huidige tijd.
Ze willen allemaal een hoekige vent met opgeplakte tetten en een sixpack. LOL.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja da's waar Xeno, maar het esthetisch belang van dat borsten-fenomeen moet nu ook niet ontaarden in "big is beautiful" want dan vervallen we in Amerikaanse wansmaak. Het is allemaal een kwestie van lichaamspoporties.
Dat terzijde gelaten vind ik dat Imke meisje wel een lief ding. Ik zie geen reden om dat kind te verketteren. |
![]() |
![]() |