![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De volgende belangrijke afspraak tussen de twee grootste wereldleiders en tevens goede vrienden TRUMP en POETIN zal wellicht al plaatsvinden in het najaar.
Tijdens de weelderige herfstkleuren van een indian summer zullen de globalisten en hun bevriende media bibberen van angst omdat ze weten dat ze deze leiders niet in hun binnenzak hebben zitten. Ze zullen de meest groffe beledigingen uit hun journalistieke pen schudden om uiting te geven aan hun blinde haat. Maar het volk laat zich niet meer manipuleren, uitgezonderd een handvol feministen en boomers met hoge bloeddruk en hartklachten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
De NAVO kan hem niet vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zoiets niet door heeft is ofwel achterlijk of bedrieglijk, het is ongelofelijk wat ze allemaal uit context trekken van Trump's uitspraken of zelfs ronduit liegen. Dan moet hij weeral verduidelijken (omdat die onnozelaars zo achterlijk zijn) en lachen ze hem nog eens uit. Ze denken echt dat de bevolking even achterlijk is maar dat zal ze zuur opbreken, bij de volgende verkiezing zal z'n overwinning nog groter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trollenfabrieken (uit Rusland) manipuleren publieke opinies op alle gebied:
Citaat:
(net op Canvas, woorden van Russische undercoverjournaliste) Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2018 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen kunnen echt niet geloven, dat mensen de EU echt wel beu kunnen zijn. De fraude met de campagnefondsen baart me daarentegen meer zorgen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() Als ik onze msm lees en hoor, dan heb ik eerder de indruk dat er een anti russische trollenleger aan het werk is hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
De meeste mensen jonger dan 45 hebben dat begrepen en informeren zich via onafhankelijk mediakanalen. 'Russiche trollenfabrieken', sjonge jonge. En dan met zo een uitgestreken, verontrust gezicht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de nieuwe verkiezing van Poetin tegen te houden? lol. Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2018 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Laten we eens kijken wie écht de lakens uitdeelt binnen de EU, dan zien we zo ook wel hoe 'democratisch' het politieke spel hier gespeeld wordt: 'Europese Commissie moet zich verantwoorden voor schandalen' https://www.ad.nl/buitenland/europes...alen~af309f5b/ Je zin in bold is in feite van toepassing op de betrokken EU-paladijnen in kwestie.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 juli 2018 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook die Merkel ziet er geen 'graten' in.
Bondskanselier Merkel: 'VS is belangrijkste partner, maar minder betrouwbaar dan voordien' Citaat:
Trump zijn doelstelling was Amerika terug groot maken of hij de EU daarbij nodig heeft? Mocht ik van Trump geweest zijn, ik schafte gewoon alle militaire depots af die de Amerikanen opgesteld hebben staan in de EU met de 'wijze' woorden: 'Trek uw plan Europa en veel succes met de intrede van de Islam.' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 juli 2018 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Ik vraag mij af wat de msm nog allemaal gaan verzinnen om Trump te demoniseren.
Ik bedoel, hoeveel verder kunnen ze daar nog in gaan? Ze hebben ongeveer alles al gedaan. Laatst gewijzigd door Thuleander : 21 juli 2018 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Dat was tegen blanke Europeanen die zich verdedigden tegen moslimterroristen. https://www.youtube.com/watch?v=2M42BAJAk84 https://www.youtube.com/watch?v=Bkztr16IHeM Wie dus denkt dat de NAVO ooit zal ingezet worden om Europeanen te beschermen tegen islamitische overheersing zou beter leren uit de geschiedenis. Het omgekeerde is waarschijnlijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Hier waren toch ook Christelijke Serviërs die oorlog voerden ,zoals in Srebrenica. https://www.nrc.nl/nieuws/2018/07/20...echts-a1610763 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |