![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens wat ge allemaal moet ondertekenen als ge met een BANK een online account opent. DAT is een rechtscontract. Zijt gij naar een FB kantoor gegaan en hebt gij daar een contract met hen ondertekend waarvan gij een papieren copie hebt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk je dat die nog nooit getest zijn in een rechtzaak?
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal U zeggen dat het heel vaak zo is dat als er zo een "schandaal" uitbreekt op voldoende kleine schaal, dat geen enkele invloed heeft, en ge U dat dus kunt permitteren, als ge het niet te vaak doet. Ik heb dat gezien met het cryptomunten ethereum/ethereum-classic schandaal rond het DAO debacle. Ik weet niet of ge weet waarover ik spreek. Maar toen heeft de Ethereum Foundation totaal al haar aangekondigde principes opzij gezet om een paar dikke investeerders (waaronder waarschijnlijk zij zelf) hun centen niet kwijt te laten zijn. Hiervoor moesten ze het "onveranderlijke verleden" veranderen, en moesten ze de "onstopbare contractcode" stoppen. Dat was nochtans hun slogan, en hun "waarde-aanbod": onstopbare code, onveranderlijke geschiedenis. Men was "geschokt" door wat er gebeurde, en het ging zover dat er een afsplitsing kwam, waarbij een nieuw team de code ging laten blijven doordraaien zoals altijd gesteld. Maar aangezien "ethereum" een handelsmerk is dat zij niet konden gebruiken, moesten ze een nieuwe naam bedenken: "ethereum classic". Welnu, de split heeft aangegeven dat ongeveer 85% tot 90% van de gebruikers uiteindelijk bij ethereum gebleven zijn. Dus het "grote schandaal" en de grote foefelarij "die nooit ging gebeuren" werd uiteindelijk met de zoete lepel ingeslikt. Wat later is iets gelijkaardigs gebeurd met bitcoin in de zomer vorig jaar. Er is nu dus ook een bitcoin cash die aan de originele principes wil vasthouden. Maar dat is ook maar een minderheid. Men blijft altijd trouw aan het origineel, ook al neuken ze U in de kont, als er voldoende succes inertie is opgebouwd. Een afsplitsing om de aangekondigde principes te behouden, werkt quasi nooit. Als het goed genoeg werkt, en er niet TEVEEL gesjoemeld wordt, geeft men geen barst om "principes". Je kan je dus permitteren om nu en dan eens een slag te slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doen man! FB kan echt wel wat concurrentie gebruiken
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat FB en dergelijke moeten oppassen met ECHTE gegevens. Daarentegen ik denk dat ze totaal vrij zijn om gelijk welke zelf uitgevonden bullshit te publiceren ALSOF het echte gegevens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maw een platform wordt erop afgestraft, gebruikers haken af. maw, er is een incentive bij het platform om dat niet te doen
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat werkt niet. Er zijn zulke initiatieven, maar dat gaat nooit van de grond komen. FB heeft het de facto monopolie, tot ze vervangen zullen worden door een andere hype. En als er al iets een concurrent vormt, zullen ze opgekocht worden door GAFA voor ze groot zijn, en geintegreerd worden aan hun systeem. Instagram, snapchat, ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verhouding ETH/ETC is nog altijd sterk, sterk ETH. ETH is trouwens nog altijd nummer 2. De klappen waren tijdelijk. De ganse cryptomunten wereld is er trouwens een van manipulatie en boerenbedrog. En met sociale netwerken is 't van 't zelfde. En dat is normaal.
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2018 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom kon Jones bvb. zo lang zijn gang gaan? er is nu (eindelijk) iemand die zich burgerlijke partij heeft gesteld en wsk gelijk zal halen. Als iemand voelt dat er onrecht is aangedaan, dan moogt ge roepen zo hard ge wilt, als ge voldoening wilt, dan moet ge voor de rechtbank slepen. Als een blanke vindt dat-ie last heeft van rascisme via het platform facebook, dan moet-ie een rechtzaak aanspannen. Voor zover ik weet is dat nog niet gebeurd.
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaat gij aantonen dat ze iets veranderd hebben ? Screenshots ? Wie zegt dat gij die zelf niet hebt gefotoshopped ? - Mijnheer de rechter, FB heeft de blanke vrouwen op het strand van mijn vakantie foto veranderd in zwarte meisjes om aan hun politiek correct evenwicht te komen ! Ik wil dat niet! - Maar dat zijn uw foto's niet, en dat is uw account niet ! Jaja, de naam is dezelfde als de uwe maar hier staat dat het iemand in Indonesie is. Trouwens, bewijs mij dat het uw account is door in te loggen ! - Tiens, mijn paswoord werkt niet meer. En het e-mail address en het telefoon nummer zijn veranderd. Oei. - Ok, gij hebt dus een vals proces aangespannen. Dat gaat nogal wat rechtskosten meebrengen. Maar FB is vriendelijk, het gaat U niet vervolgen, op voorwaarde dat ge een (papieren) contract ondertekent dat ge FB niet meer gerechterlijk zult vervolgen, en ge geen FB account zult aanmaken. Hier tekenen, zie... Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2018 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog een geluk ook, dat als ge gratis dingen doet, ge doet wat ge wilt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De bewijslast ligt bij het slachtoffer, ja. Denkt ge nu echt dat het niet zal lukken om een account te koppelen aan een persoon en inderdaad dat er screenshots voor en na als bewijs worden ingebracht. Een rechter is ook geen idioot he
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 10 augustus 2018 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga dat maar eens bewijzen, vooral als uw account plots niet meer van U is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat die zaken niet van de grond komen doet me concluderen dat die groep helemaal niet zo groot is. Netwerkeffecten zorgen er idd voor dat het niet makkelijk is een sterke incumbent van de troon te stoten, maar het is zeker nite onmogelijk
![]() |
![]() |
#217 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van zo weinig mogelijk bij te dragen aan dit systeem en jullie linkse roeptoeters volledig zelf te laten opdraaien voor jullie dierbare infinite hajis forever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen maar vast dat ze een politieke agenda hebben, net zoals iedereen dat kan vaststellen. Of mogen we dat niet zeggen misschien? Want het feit dan niet enkel regeringen en partijen, maar ook grote 'privé-ondernemingen' een politieke agenda hebben, dat is voor sommige mensen een beetje nieuw. Die dachten namelijk dat 'privé-ondernemingen' niet aan politiek deden. Citaat:
Maar er wordt ongetwijfeld aan gewerkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Zo kan ik meer tijd doorbrengen in de fitness. Btw, heb jij al een reden gevonden om trots te zijn dat je een systeem financiert dat Europa wil vernietigen? Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 augustus 2018 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |