![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mij was de firmawagen vaak een discussiepunt. Redelijk grappig want nu ik zelfstandig ben kan het me geen bal meer schelen. Ik moet wel zo veel de baan niet meer op, ik werk meestal van thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat de toestand verre van rooskleurig is, en dat de sanering 'bloed, zweet en tranen' zal kosten. Want toveren, zelfs wij kunnen dat niet. Wie de mensen iets anders voor houdt, die mag demagoog en bedrieger genoemd worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te meten aan het gejoel bij vakboungden en communistisch gezinde delen van politieke partijen: er is al veel ten goede gedraaid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al ben ik niet van die partij, ik ben er niet de persoon naar om met rotte tomaten te smijten. Wat goed is, is goed, eender door welke partij het gepresteerd is, maar van al het goede uit het programma van de N-VA heb ik nog zo goed als niets ten goede zien gebracht worden, eerder het tegendeel, ik heb al verschillende zaken, die niet in hun programma stonden, ten slechte zien draaien en dat moet dan ook maar eens door haar partijleden erkend worden. Laatst gewijzigd door Garry : 15 augustus 2018 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand vraagt van u van te kunnen toveren, wel dat ge consequent bent en uw beloftes aan de kiezer nastreeft. Daarnaast nog de juiste beslissingen treffen in de plaats van een boel verkeerde en dan ben je op de goede weg. Laatst gewijzigd door Garry : 15 augustus 2018 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij weet van tijden dat de vakboungden niet of minder joelden ? En ja NMBS en de Bussen die weet ik al gans mijn lange leven lang 3 op de 5 dagen staken.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 augustus 2018 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat stoort me niet hé. Ik wil jou geen lidkaart van de nva verkopen, en van slag om stoot, zal ik er geen van het Belang kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem dito voor een resem andere sociale tegemoetkomingen; maar met uitsluiting van risico-gedraf van profitariaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, 't gaat hier nog zo triest worden als in Venezuela, waar zij die niks hebben, ook geen fret hebben, en dus moeten vluchten naar het buurland.
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge de pogingen om iets te doen aan de werkloosheidsval daaronder verstaat, zult ge wel gelijk hebben. Maar ik ben toch voorstander voor hogere minimumlonen, en minder gepamper bij werkloosheidsuitkeringen. Maar ja, wie ben ik ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke partij heeft wel de kracht en de macht om haar programma door te voeren tegen de wil van de zuilen ? En zet daar ook maar de media bij, die de partij eerder vijandig gezind zijn. Komt daarbij dat de MR, de enige partij van het andere landsgedeelte, op eieren moet lopen bij elke maatregel die ook maar tegen het linkse denken indruist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Banneling
|
![]() Het zou nog niet in mijn hoofd opkomen om naar bvb Oostende te rijden om iets van < 100 euro te kopen. Zelfs al is de benzine gratis.
|
![]() |
![]() |