![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook één Bentley Camargue gebouwd. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Langs Limburgse fietswegen komt ge al eens leuke karretjes tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In één van de uitzendingen op FOX/Million Dollar Listings was er bij de verkoop van één van de riante huizen een Lamborghini meeting, wat je daar allemaal zag Wow!
![]() This over-the-top $100 million mansion comes with a gold Lamborghini and a Rolls-Royce Student vindt zeldzame Lamborghini en Ferrari in garage van zijn oma 'De bommahhhh!!!' vhaar garage ![]() Citaat:
Als wij alle wagens ergens in een garage hadden kunnen stallen die we in de familie gehad hebben, dat had best leuk geweest, dan denk ik aan mijn grootvader zaliger zijn Minerva en al zijn Mustangs ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2018 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() rijtest-mini-jcw-2015 De remmen met vier zuigers weten zonder problemen de Britse buldog af te remmen terwijl de uitlaat borrelt en ploft bij het terugschakelen. En dan ook ....de coiffeuse hier rijdt met een 911. Vrouwen autootje. U kent duidelijk niets over auto's. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 augustus 2018 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....want deze zeer exclusieve megacoole limousine (3 stuks verkocht dit jaar) zal straks uit produktie gaan...
https://nl.metrotime.be/2018/08/22/m...r-van-de-band/
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 22 augustus 2018 om 06:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe het technisch in elkaar steekt daar heb ik geen idee van. (2pk) Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 augustus 2018 om 07:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En klote om te vervangen van mini. Je moet een speciale set hebben.
![]() |
![]() |
#2156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik benijd deze kerel: https://www.youtube.com/watch?v=wdhdIGj5Bl4
Ik had mijn outfit wel aan de auto aangepast.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 MOST EXTREME VEHICLES EVER MADE
Wat een 'leukerds' ![]() 7 Transformeer voertuigen || Je zal het niet geloven maar ze 'bestaan echt'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2018 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ferrari F80 concept.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkswagen’s Pikes Peak trekt sneller op dan een Formule 1 auto
Een volledig elektrische I.D. R Pikes Peak raceauto dan nog. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bentley Mulsanne coupé, ontwikkeld en gebouwd door Ares Design: https://www.autoblog.nl/nieuws/de-ga...et-zelf-106805
![]()
![]() |
![]() |