![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zie ik het wel verkeerd maar het klinkt als: u komt een 'oud' liefje tegen en denkt, ammaaaaaaai die ziet er slecht uit, gelukkig ben ik daar niet verder met gegaan?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die 25+ is, moet zichzelf kunnen onderhouden. Nu wil ik wel uitzondering maken voor studenten die heel lange studies doen maar dan enkel op voorwaarde dat ze nooit een jaar moeten dubbelen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reed met de wagen voorbij een bushalte waar net een ex van mij was afgestapt, die woog naar schatting minstens het dubbele van toen de tijd dat ik er bij was. Dat was inderdaad een, "daar ben ik nog net op tijd van weg geraakt" moment. Er waren toen ik er bij was - toen al, argumenten pro en contra. Zo had ze enorme tetten, een punt pro uiteraard. Langs de andere kant was ze ziekelijk jaloers, zo dacht ze dat ik met haar moeder te doen had en haar vriendinnen en nichten trouwens ook. Dat was dus niet geheel en al waar, dat van die moeder klopte niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat ook profiteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je beide met de juiste intenties het huwelijk ingaat, dan is het huwelijk prachtig. Geld eigenlijk voor relaties in het algemeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan denk ik spontaan aan mijn schoonzus. Maar zelfs die is al jaren getrouwd, hoor. Laatst gewijzigd door Guinevere : 17 augustus 2018 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Wezengeld bij 25+?
Eh, grow up... ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je seksleven gaat niet verder dan masturberen op video's van Nafi Thiam Je hebt je verdiept je in dating terminologie zoals "oneitis" en "scarcity mindset", termen die zijn uitgevonden door PUA coaches die zich richten tot 40 year old virgins die wanhopig zijn En ten derde, ruim 90% van de maatschappij zijn beta males, die toch een succesvolle relatie hebben. Alpha males zijn verschrikkelijk egoïstisch en onaangenaam in de omgang. Het is niet zo gepolariseerd als alfa of beta. Net zoals bij autisme zit iedereen ergens op het spectrum. Jij ook, en duidelijk met een neiging naar beta. "Geen andere opties".. Ik heb doelbewust alle Vlaamse vrouwen vermeden. En om het dan toch in PUA taal te zeggen, my girlfriend is a 10 Ik denk niet dat je recht van spreken hebt over hoe relaties eigenlijk werken
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Het is de wet in haar geboorteland.
Ben je echt zo hypocriet om te stellen dat jij er geen gebruik van zou maken? Ik las hier nog recent dat je zelf een beroepsdopper bent
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a 10?
mogen we mss een fotoke zien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie niet welke meerwaarde een huwelijk daaraan geeft, behalve dat er juridisch consequenties zijn. Bij de schoonmoeder stemt de drang naar een huwelijk volgens mij voort vanuit een wantrouwen dat ze al haar hele leven meedraagt.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zie maar dat het geen vette mossel wordt, zuid-amerikaanse vrouwen hebben aanleg tot ferm verdikken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij goed geplaatst om iemand daarvoor te waarschuwen terwijl ze zelf obees bent ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lachwekkend gewoon, jij bent hier de man zonder opties, dit is de enige vrouw in je leven dus probeer je hier bevestiging te zoeken. Je weet dat het fout zal gaan, maar je zit vol angst om de enige kans op kut te ontlopen. Ik heb deze zever al zo vaak gezien dat het gewoon niet meer grappig is. Je defensieve reactie zegt genoeg. Ik zal mijn advies aanpassen: trouw met haar. Binnen enkele jaren zal een man zoals mij met haar op date gaan. Die alpha zal een steak-friet met pepersaus met haar gaan eten en koeltjes lachen om haar moemoeke. Een beetje later zitten ze op een hotelkamer, neemt hij haar doggystyle zonder de goedkeuring van moeke, en trekt hij zich als grote finale af in haar mond terwijl ze in zijn ogen kijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een huwelijk moet je sowieso niet doen om uw schoonouders of ouders te plezieren !!
Als de ene wil trouwen voor de kerk , moet de andere dan maar buigen ?? Ik spreek hier voor mezelf: Ik maak onmiddellijk duidelijk , geloof & kerk , nee bedankt !! Nemen ze daar geen vrede mee , tja …. Trouwen wil ik sowieso al niet , dus …. Ikzelf wil geen kinderen , ik woon zelfs graag alleen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 augustus 2018 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN