Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2018, 06:53   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daar gaat mijn ontbijt...
Dat was niet de bedoeling. Helaas, de werkelijkheid der multicul is soms een perfecte vervanger voor Ipecac.
Oud 22 augustus 2018, 07:38   #82
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Moslims vegen hun gat af met water uit een kraantje en blote hand, de rechter hand. Daarom eten ze ook met de linker hand en geven enkel een linkse hand aan een andere moslim, aan ongelovigen geven ze de rechter hand (of geen enkele).

Hoe gaan ze daarmee om op de werkvloer?

Ik moet geen enkele hand van een moslim, lekker bedankt.
Waar zouden ze dat kraantje gevonden hebben in de woestijn?
Een handvol zand is alles wat ze hadden.
Geen wonder dat Mo adviseerde om met de linkse te eten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 08:58   #83
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat is net hetzelfde gebruik als bij de Hindoes, bij de Indiërs in het algemeen of ze nu religieus zijn of niet.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 09:30   #84
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Dat is net hetzelfde gebruik als bij de Hindoes, bij de Indiërs in het algemeen of ze nu religieus zijn of niet.
Geen idee waar Mo zijn mosterd haalde.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 09:33   #85
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onderaan de kameel?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 10:28   #86
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben seculier en kom niet op met de verkiezing. Godsdienst vind ik een vervelend verschijnsel dat over het algemeen gesproken mensen afleidt van waar het in het leven echt om gaat. De islam is daar absoluut bij. Door de opgang van het salafisme is bij ons dat nog wat meer het geval nu dan vroeger. Dat gezegd zijnde zijn beweringen als zouden de moslims hier de sharia willen invoeren net het soort electoraal opportunisme waar ik een afkeer van heb.
Waarom gebruik jij de woorden 'als zouden'? Onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 50% van de moslims in België vinden dat de voorschriften van hun heilige geschriften primeren op de wetten van de Belgische staat. Verder is er nog de partij Islam die stelt de sharia te willen invoeren. Dan spreken we toch over feiten en niet over fictie.
Moet immens moeilijk zijn, die spreidstand van links tussen afkeer van religie en drang om voor moslims op te komen. Mijn gok is dat die drang bij links het zal winnen en dat de afkeer voor religie beperkt zal blijven tot het katholicisme.
Oud 22 augustus 2018, 11:20   #87
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zou dat veel voorkomen? Betrapte lowlifes die van zichzelf schrikken?
Zou dat veel voorkomen een zatte jongeman op een festival die een wansmakelijk liedje zingt?Vooral na geprovoceerd te zijn door iemand die blanken haat.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 11:35   #88
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Waarom gebruik jij de woorden 'als zouden'? Onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 50% van de moslims in België vinden dat de voorschriften van hun heilige geschriften primeren op de wetten van de Belgische staat. Verder is er nog de partij Islam die stelt de sharia te willen invoeren. Dan spreken we toch over feiten en niet over fictie.
Moet immens moeilijk zijn, die spreidstand van links tussen afkeer van religie en drang om voor moslims op te komen. Mijn gok is dat die drang bij links het zal winnen en dat de afkeer voor religie beperkt zal blijven tot het katholicisme.
Dat is 70% van de Belgische moslims, De Morgen gebruikte een combinatie van voorwaarden om er een fundamentalist van te maken en dan kom je op die lagere 50%

https://www.demorgen.be/binnenland/-...list-b2344ae6/

.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 11:39   #89
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan kunnen ze ook niet overleven slimmerik, niet alle woestijn is zand en in de tijd van Mo waren ze met ongeveer 1/100ste van de huidige populatie dus meer dan water genoeg.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 16:00   #90
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Onderstaande is dus niet op nationale TV opgevoerd.

Zouden ze herkend geweest zij ?

Bij een discussie over de aankoop van een tweedehands televisietoestel is gisternamiddag
de uitbaatster van tweedehandszaak Spullenwinkel in Kortrijk gewond geraakt.
Janick Van Hyfte (47) werd geduwd en kreeg klappen. Ze moest naar het ziekenhuis gebracht worden.
“Er was een discussie met twee vrouwen van Afrikaanse origine over een televisietoestel”,
vertelt echtgenoot Patrick Devoddere.

”Plots werden ze agressief. Wellicht voelde Janick nattigheid, want ze belde mij en mijn zoon Tim op.
Toen Tim arriveerde, daagden plots wel tien Afrikanen op. Ze sloegen niet alleen Janick,
maar ook Tim kreeg klappen.
Ze trokken hem zelfs de kleren van het lijf.” De klanten koelden bij het verlaten van de winkel ook nog
hun woede op enkele vazen, die ze naar Tim en Janick gooiden.

https://www.hln.be/regio/kortrijk/ui...ling~aab6634a/

In Kortrijk is gisteren de zaakvoerster van een spullenwinkel gewond geraakt nadat ze werd aangevallen door een groep
van een tiental mannen van Afrikaanse origine.
Ze wilden een televisie kopen,
maar hadden niet voldoende geld bij. Toen de zaakvoerster weigerde het toestel goedkoper te verkopen,
werd ze aangevallen.

Gisterenmiddag kwamen twee vrouwen van Afrikaanse origine de spullenwinkel in Kortrijk binnen
om een televisietoestel te kopen. De vrouwen hadden echter niet voldoende geld bij om het toestel te kopen,
en de zaakvoerster weigerde het toestel mee te geven. Dat was niet naar de zin van de twee Afrikaanse vrouwen,
die in discussie gingen met de zaakvoerster.
Zaakvoerster toegetakeld
Plotseling kwam een groepje van een tiental mannen van Afrikaanse herkomst ter plaatse om de twee vrouwen
te steunen. Ze begonnen amok te maken en vielen de zaakvoerster daarbij ook fysiek aan. De vrouw werd
zwaar toegetakeld en moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis.

https://sceptr.net/2018/08/afrikanen...l-in-kortrijk/
Dat en zoveel andere dagelijkse leuke akkefietjes, die moeten niet dagenlang op onze media, of wat daar voor moet doorgaan, opgevoerd worden. Juist.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 16:06   #91
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe moet een zwarte zich volgens u integreren? Huid afbleken?
Die "zwarte" is het slachtoffer van zijn soortgenoten die hier al zo dikwijls in de belangstelling komen wegens onaanvaardbaar gedrag. Een beetje zoals muggen. Die hebben een minder goede reputatie, en dan zitten er dan eens een paar tussen die lief zijn en niet steken... en die worden ook neergemept!
En dan is er nog dat ander probleem: als er te veel op ons afkomen dan komt er voor velen niet eens een kans meer om te integreren, wegens volzet!
Alsof we er hier miljoenen aan hun trekken zouden laten komen, werk geven enz
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 16:29   #92
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ze komt over als een dubbelzinnige raciste die vatbaar is voor polariserende SJW-onzin van de andere kant van de oceaan. Sowieso zal ik haar nooit behandeld hebben als die dronkelui.

Enerzijds kan ik zelfs ethnocentrische reflexen uit haar postgeschiedenis begrijpen. Niemand is perfect en dat zegt nog steeds niks over haar inborst. Maar haar voorkruiperij en overtuiging dat blanken achteraan het podium moeten achter niet-blanken omwille van zogeheten 'blank privilege', dat doet me mijn sympathie die ik aanvankelijk had toch wel wat verliezen.
Er bestaat een woord voor een stomdronken jongere die op een muziekfestival provocerende liedjes zingt: dwaas.
Er bestaat ook een woord voor iemand die zich op haar huidskleur beroept om zich op het laatste nippertje trekkend en duwend een plaats toe te eigenen op de eerste rij van een muziekfestival en die op haar instagram post dat ze na het zien van de film '12 years a slave' blanken nu nog meer haat: racist.

Het zou onze media sieren over dergelijke incidenten minder eenzijdig te berichten. De zingende jongens hebben intussen - terecht, laat dat duidelijk zijn - hun verontschuldigingen aangeboden. Het is nu alleen nog even wachten tot onze zwaar onder de indruk zijnde doch volgens ooggetuigen tijdens het hele K.L. concert zingende en dansende influencer hetzelfde doet.

Laatst gewijzigd door No Apologies : 22 augustus 2018 om 16:30.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 17:48   #93
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben seculier en kom niet op met de verkiezing. Godsdienst vind ik een vervelend verschijnsel dat over het algemeen gesproken mensen afleidt van waar het in het leven echt om gaat. De islam is daar absoluut bij. Door de opgang van het salafisme is bij ons dat nog wat meer het geval nu dan vroeger. Dat gezegd zijnde zijn beweringen als zouden de moslims hier de sharia willen invoeren net het soort electoraal opportunisme waar ik een afkeer van heb.
70% van de moslims in Belgie plaatst de sharia nu al boven de wet. Je zou dus beter een afkeer krijgen van het electoraal opportunisme van de SPA, die in het verleden ten strijde trok tegen de katholieke kerk, maar nu geen graten meer ziet in dit soort alarmerende cijfers.

En om dan toch on topic te blijven. Als die onnozele geit continu racistische praat uitslaat, dan moet ze niet verbaasd zijn als ze de bal eens terug gekaatst krijgt. Wat een hypocriete trut is me dat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 22 augustus 2018 om 17:50.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 18:54   #94
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zelfs De Morgen is het daar in zekere zin mee eens :

https://www.demorgen.be/binnenland/h...list-b2344ae6/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2018, 09:59   #95
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
bron:https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180820_03673423

Of hoe een banaal feit, gepleegd door belgen, uitvergroot wordt tot een mega incident waarbij de 2 zwarte slachtoffers in kwestie, bij wijze van spreken, juist geen zelfmoord zullen plegen van miserie en onthutsing.

Daar springen de politiekers uiteraard op als vliegen op een stront.
Alles is goed om de eigen bevolking nog wat meer te stigmatiseren en af te schilderen als smerige racisten..
Let wel...ik spreek het gedrag van die gasten niet goed...maar niet overdrijven... hé jongens..

Uiteindelijk hebben de medemensen met een andere huidskleur en/of achtergrond niet liever....zo staan ze weer wat sterker tegenover ons en hebben ze weer argumenten om zich NIET te integreren zoals het zou moeten.

Hééél goed bezig....politiek gepeupel..
Sinds wanneer is vrouwen belagen een banaal feit?

Dat u als een vlieg op de huidskleur van die vrouwen springt, zegt iets over u, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2018, 12:58   #96
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sinds wanneer is vrouwen belagen een banaal feit?

Dat u als een vlieg op de huidskleur van die vrouwen springt, zegt iets over u, toch?
U let niet op. In deze waren het de vrouwen in kwestie die de andere bezoekers aan het belagen waren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 23 augustus 2018, 15:18   #97
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U let niet op. In deze waren het de vrouwen in kwestie die de andere bezoekers aan het belagen waren.
Dat is toch niet wat de media bericht? Of was u persoonlijk aanwezig ?
Oud 23 augustus 2018, 15:23   #98
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is toch niet wat de media bericht? Of was u persoonlijk aanwezig ?
Ik heb over de berichten die van mensen komen die wel aanwezig waren. Ik heb het inderdaad niet over de media, die niet aanwezig waren.

Laatst gewijzigd door fox : 23 augustus 2018 om 15:24.
Oud 23 augustus 2018, 16:31   #99
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Moslims vegen hun gat af met water uit een kraantje en blote hand, de rechter hand. Daarom eten ze ook met de linker hand en geven enkel een linkse hand aan een andere moslim, aan ongelovigen geven ze de rechter hand (of geen enkele).

Hoe gaan ze daarmee om op de werkvloer?

Ik moet geen enkele hand van een moslim, lekker bedankt.
Zolang de westerse schijter niet door zijn vel papier is geschoten kan ik dat nog begrijpen

Het zijn enkel westerlingen die na het schijten hun gat niet wassen Ze wrijven de meeste stront wat weg met papier en dat is het.

Een Japanse vriendin (studente geneeskunde) was onthutst te hebben gezien dat sommigen hier een remspoor in de onderbroek hebben. We kennen de oorzaak.

Op zijn minst bizar dat we voor het stof van onze auto te kuisen water gebruiken maar om stront van ons gat te verwijderen genoegen nemen met droog papier.

In Azië is naast elke wc een waterslang voorzien en zo hoort het.

Het verbaasd me niks dat als je hier de bus neemt het 5 X meer stinkt dan in ZO Azië.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 11:46   #100
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb over de berichten die van mensen komen die wel aanwezig waren. Ik heb het inderdaad niet over de media, die niet aanwezig waren.
Ah, ok...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be