Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2018, 11:18   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard 'Half Afrika' wil naar Europa.

Dat is intussen al wel algemeen geweten dat 'half Afrika' handig gebruik wil maken van de nog steeds wagenwijd en op héél uitnodigende manier openstaande grenzen (de 'wir schaffen das gekte' bedoel ik) van de EU wil bereiken.

Halb Afrika will nach Europa: Die Invasion vom schwarzen Kontinent

Citaat:
110 miljoen hebben concrete reisplannen, ongeveer 900.000 wachten al in Libië op de overtocht over de Middellandse Zee. De geboorte-explosie in de landen ten zuiden van de Sahara is de brandstof van de migratie – en de open grenzen op het oude continent werken als uitnodiging.
Oud 24 augustus 2018, 11:33   #2
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat is intussen al wel algemeen geweten dat 'half Afrika' handig gebruik wil maken van de nog steeds wagenwijd en op héél uitnodigende manier openstaande grenzen (de 'wir schaffen das gekte' bedoel ik) van de EU wil bereiken.

In Afrika is het overal oorlog en daarom komen ze naar hier.
Wanneer ze hier zijn is het in Europa overal oorlog, waarschijnlijk trekken die Afrikanen dan terug weg naar ergens anders.
Wij zijn er vanaf, en bouwen Europa terug op.
Ondertussen zullen er een paar honderduizend doden gevallen zijn, maar zeg eens welke politieker maalt daarom.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 13:23   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Wanneer ze hier zijn is het in Europa overal oorlog, waarschijnlijk trekken die Afrikanen dan terug weg naar ergens anders.
Wij zijn er vanaf, en bouwen Europa terug op.
Ondertussen zullen er een paar honderduizend doden gevallen zijn, maar zeg eens welke politieker maalt daarom.
Kan ik u geen ongelijk in geven bij wat u schreef, als er géén oplossing voor het invasie probleem komt zal er nog een véél groter probleem zich eerstdaags melden in de EU.

Welke politieker die er om maalt daar heb ik geen idee van.

Ik denk dat politici eerder bezig zijn met wat ze er eventueel kunnen met verdienen met het tot vervelens toe blijvende 'wir schaffen das' gedoe.

In Afrika is het overal oorlog.

Niet alleen Afrika staat aan te schuiven en ik heb er mijn twijfels bij dat er van diegenen die allemaal staan aan te schuiven er in die hun landen een oorlog woedt?

Eerst ging het om Serviërs die van een tijdelijke humanitaire hulp mochten 'genieten' niet héél Afrika en omstreken dat zijn intrede ook moest doen. (Paard van Troje)

In de Esquire ziet men het zelfs nog even iets dramatischer in.

Deze wetenschappelijke theorie klinkt bizar, maar ook verdacht correct.

Laten we de stille hoop koeteren dat er een vreedzame oplossing kan gezocht worden zodat het zo ver niet moet komen.

Trop c'est trop.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2018 om 13:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:21   #4
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

De blanken zijn overal weggejaagd uit Afrika. De Afrikanen gingen hun boontjes zelf doppen. En nu ze dat prachtige continent helemaal verkloot hebben, willen ze naar hier komen, om Europa helemaal te verkloten.
En Europa laat begaan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:31   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Maar de helft? Waar gaat de andere helft dan naartoe?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:37   #6
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Maar de helft? Waar gaat de andere helft dan naartoe?
australie
Oud 24 augustus 2018, 14:41   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
australie
Dat zou me verbazen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 15:06   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan ik u geen ongelijk in geven bij wat u schreef, als er géén oplossing voor het invasie probleem komt zal er nog een véél groter probleem zich eerstdaags melden in de EU.

Welke politieker die er om maalt daar heb ik geen idee van.

Ik denk dat politici eerder bezig zijn met wat ze er eventueel kunnen met verdienen met het tot vervelens toe blijvende 'wir schaffen das' gedoe.

In Afrika is het overal oorlog.

Niet alleen Afrika staat aan te schuiven en ik heb er mijn twijfels bij dat er van diegenen die allemaal staan aan te schuiven er in die hun landen een oorlog woedt?

Eerst ging het om Serviërs die van een tijdelijke humanitaire hulp mochten 'genieten' niet héél Afrika en omstreken dat zijn intrede ook moest doen. (Paard van Troje)

In de Esquire ziet men het zelfs nog even iets dramatischer in.

Deze wetenschappelijke theorie klinkt bizar, maar ook verdacht correct.

Laten we de stille hoop koeteren dat er een vreedzame oplossing kan gezocht worden zodat het zo ver niet moet komen.

Trop c'est trop.
Ik zet de fout met enige graagte even recht: koesteren bedoelde ik Mea maxima culpa.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2018 om 15:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 15:33   #9
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Dan is het dus toch waar: Afrikanen zijn een stelletje luie flikkers. In 2017 kwamen er namelijk 650.000 asielaanvragen binnen in Europa, dat is ongeveer 0,13% van de Europese bevolking (als je ervan uitgaat dat de helft als vluchteling wordt toegelaten en dit tempo hetzelfde blijft zijn ze dus binnen ongeveer 800 jaar met evenveel als wij), maar veel schokkender is het dus maar iets meer dan een half procent van de Afrikanen met concrete reisplannen!

Dat soort slechte cijfers zie je normaal alleen bij schrijvers, dat een half procent van de mensen met "concrete schrijfplannen" ook daadwerkelijk publiceert. Nou als het echt van die uitstellers zijn dan hoef ik ze niet in Europa!

(Ik ga de bron verder niet checken, want al die Duitse linkjes van Universalia zijn op zijn minst verdraaid en op zijn slechtst onzin.)

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 augustus 2018 om 15:34.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:11   #10
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja, en half Indonesië wil naar Australië. Maar Australië toont een gezonde reactie, het houdt zijn grenzen potdicht voor wie zinnens is met "iets dat drijft" bij hen illegaal binnen te dobberen. Meer nog, voor wie het tóch probeert staat een onaangenaam verblijf in een weinig uitnodigend detentiecentrum op een godverlaten eiland te wachten.

Europa kan ook iets gelijkaardigs perfect toepassen. Maar de linkse schizofrenie en oikofobie is hier zo immens groot dat de politieke "leiders" blijkbaar nog liever hun eigenste continent zien tenonder gaan.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:40   #11
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Dan is het dus toch waar: Afrikanen zijn een stelletje luie flikkers. In 2017 kwamen er namelijk 650.000 asielaanvragen binnen in Europa, dat is ongeveer 0,13% van de Europese bevolking (als je ervan uitgaat dat de helft als vluchteling wordt toegelaten en dit tempo hetzelfde blijft zijn ze dus binnen ongeveer 800 jaar met evenveel als wij), maar veel schokkender is het dus maar iets meer dan een half procent van de Afrikanen met concrete reisplannen!

Dat soort slechte cijfers zie je normaal alleen bij schrijvers, dat een half procent van de mensen met "concrete schrijfplannen" ook daadwerkelijk publiceert. Nou als het echt van die uitstellers zijn dan hoef ik ze niet in Europa!

(Ik ga de bron verder niet checken, want al die Duitse linkjes van Universalia zijn op zijn minst verdraaid en op zijn slechtst onzin.)
Of die "Duitse linkjes" nu helemaal kloppen of niet, iedereen kan vaststellen dat de "migranten" of het zootje gelukzoekers dat daarvoor moet doorgaan onophoudelijk aan het binnenstromen zijn en niets dan kosten en last veroorzaken! Gewoon crimineel tegenover de plaatselijke bevolking en vooral tov de volgende generatie die met die rotzooi zal opgescheept zitten!
Goochel jij maar met je halve procentjes.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 17:01   #12
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Seine-Saint-Denis alleen al leven 400.000 illegalen. En dat is maar één stuk van het Parijse grootstedelijk gebied.

Italië: 500.000 illegalen

2 voorbeelden die je een idee kunnen geven van de enorme schaal van het probleem.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 17:33   #13
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Er is niet overal oorlog in Afrika, er is wel bijna overal ellende en hongersnood voor een groot deel van de bevolking. Dit is vooral te wijten aan corruptie, fraude en ander misdadig bestuur ginds. Je zou de Afrikaanse leiders makkelijk kunnen vergelijken met de sossen in onze contreien: links lullen rechts zakken vullen.

Je zou haast gaan hopen dat ze er een bom opgooien.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 20:29   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja, en half Indonesië wil naar Australië. Maar Australië toont een gezonde reactie, het houdt zijn grenzen potdicht voor wie zinnens is met "iets dat drijft" bij hen illegaal binnen te dobberen. Meer nog, voor wie het tóch probeert staat een onaangenaam verblijf in een weinig uitnodigend detentiecentrum op een godverlaten eiland te wachten.

Europa kan ook iets gelijkaardigs perfect toepassen. Maar de linkse schizofrenie en oikofobie is hier zo immens groot dat de politieke "leiders" blijkbaar nog liever hun eigenste continent zien tenonder gaan.
Op de lange duur moet je dat inderdaad echt nog gaan geloven dat ze meewerken aan 'Der Untergang!'
Oud 24 augustus 2018, 20:31   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik haal ze aan die linkjes maar ik zeg niet dat ik er altijd met akkoord ga met wat er geschreven staat.

En het forum is- en blijft een discussieforum dus remmen los?
Oud 24 augustus 2018, 20:31   #16
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Er is niet overal oorlog in Afrika, er is wel bijna overal ellende en hongersnood voor een groot deel van de bevolking. Dit is vooral te wijten aan corruptie, fraude en ander misdadig bestuur ginds. Je zou de Afrikaanse leiders makkelijk kunnen vergelijken met de sossen in onze contreien: links lullen rechts zakken vullen.
Eb
Je zou haast gaan hopen dat ze er een bom opgooien.
De diepste oorzaak van heel veel Afrikaanse miserie is de ongebreidelde bevolkingsaangroei. We moeten gewoon de Europese grenzen onverbiddelijk sluiten. De Afrikanen moeten ter plaatse geholpen worden. Eerste punt op de agenda bij die hulp: een drastische geboortebeperking.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 20:42   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De diepste oorzaak van heel veel Afrikaanse miserie is de ongebreidelde bevolkingsaangroei. We moeten gewoon de Europese grenzen onverbiddelijk sluiten. De Afrikanen moeten ter plaatse geholpen worden. Eerste punt op de agenda bij die hulp: een drastische geboortebeperking.
Zo zie ik dat ook maar wie gaat daar zijn/haar hand in het vuur willen voor steken om dat te doen?

Zouden er wel politici zijn die daar het lef voor hebben om dat te doen, I doubt it.

Ik denk dat het ook voor die mensen zelf beter is dat ze ter plaatse geholpen worden en géén gevaarlijke tochten meer moeten ondernemen, ook geen geld meer moeten verliezen aan mensensmokkelaars.

Verschillende leiders en politici zijn al voorstander van ze in land van herkomst hulp te bieden ook voor de wederopbouw van hun land(en).

Lijkt mij een beter plan dat de invasie die op huidig ogenblik aan de gang is.
Oud 24 augustus 2018, 20:49   #18
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerste punt op de agenda bij die hulp: een drastische geboortebeperking.
En hoe ga je dat in de praktijk toepassen? Ook niet vergeten dat de katholieke kerk of de islam een grote impact heeft in die landen. En die vinden geboortebeperking maar niets.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 20:55   #19
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

'Half Afrika' wil naar Europa....

't is altijd 't zelfde met die Afrikaantjes.

Half werk.
Gaan die het dan nooit leren ?
Oud 24 augustus 2018, 21:09   #20
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ongebreidelde bevolkingsaangroei gaat altijd samen met een gebrek aan opvoeding scholing middelen en grote armoede.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be