![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 augustus 2018 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar de stelling is dat de EU door zijn houding een aantrekkingspool is. Als vooral het VK de bestemming van hun dromen is toont dat toch dat het EU-beleid hiervan niet de oorzaak is?
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Theo zijn handen zijn dan ook gebonden en bepaalde van zijn 'acties of pogingen om het op te lossen' krijgen nogal wat tegenstand te verduren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2018 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
daar smult de linkse bende van
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat Theo almaar stressier overkomt. Vanuit verschillende vakantiebestemmingen komt hij almaar harder roepend onze woonkamer in. Al kan dat aan de geluidslijn liggen natuurlijk.
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() duidelijk een smuller aan het woord hier
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijt ge niet uitgenodigd op het offerfeest ??
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit geweest. Een hele jeugd Pasen en Kerst volstond voor de rest van mijn leven.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je BEF gaat ook meteen devalueren, want nu worden we gedragen door de Duitsers. Onze export wordt daarom wat goedkoper, maar import (olie, goederen) worden fors duurder. En daar komen nog eens de btw en tarieven bovenop. Terug grenscontrole als je even naar Maastricht wilt. Tourisme stuikt in mekaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar had je vroeger aan moeten denken, bijvoorbeeld voor dat we ons hals over kop in het € avontuur gestort hebben zonder backup plan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de effectieve invoering van de Euro echter is de fout gemaakt dat er te snel,teveel naties zijn van gaan deel uitmaken.Men zag "de vlucht vooruit van bij het begin" als een garantie dat de Euro zou blijven bestaan,want eerdere "groeperingen" van munten in Europa waren steeds "uitgebloed" na enkele jaren of decennia. De Italiaanse perikelen staan niet direct in relatie met de EURO maar wel met de Europese Unie politiek.....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 25 augustus 2018 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk heb ik een probleem met politici die twitteren of eender wat zoals viswijven incluis Trump en andere. Misschien is dat nu de Air du Temps maar het is puur populisme die kritiekloze volgers een erectie bezorgd. Op den duur zijn die mensen meer bezig met het imago van hun zelf dat ze zoals een goedkope marketing overbrengen dan echt in realiteit aan problemen te werken.
Ik hoef niet de zelfbewieroking in details te kennen van mijn chirurg of garagist hoe ze als superman te werk gegaan zijn. Ik verwacht alleen dat ze een goede job doen. |
![]() |
![]() |