![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en bovendien:
Straatsburg! Ontstolen aan het Dietse Rijk door de franskiljons. ![]()
![]() |
#11922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11923 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier iets verder is er ook enen zijnen haan kapot. Dienen begint te soms kraaien om 1 ?* 2 uur 's nachts. Weinig last van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
destijds die leraar die koranverzen las i.p.v. de ambulance te bellen !! Hij vond dat men daarvoor een leraar ontslaat , absoluut een brug te ver , hoogstens tijdelijk ontslagen , en dan terug in dienst nemen , want volgens ZIJN gedachte , wie zegt dat die leraar fout was ?? Of zelfs de politie voor zoiets bellen , dat kan toch niet ?? Ik zei hem dat zo iemand geen goede leraar kan zijn , natuurlijk was die het daar niet mee eens (zoals verwacht) !! Ook nog een aantal jaren terug , een op de zetel roesuitslapende inbreker betrapt , politie gebeld , vond die niet kunnen , want de arme man …. waarom hem in moeilijkheden brengen ?? Volgens hem moet je zulke gewoon wakker maken , buitenzetten , en daarmee is de kous af !! Hij heeft nog veel meer van zulke zaligmakende gedachte en uitspraken , die z'n hersens beginnen werkelijk af te takelen !! Wat te doen met zo'n hersengestoord figuur ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 augustus 2018 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , bloedserieus zelfs !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij niet dikwijls, maar NU wel. Drie nachten geleden werd de ruit van mijn voordeur ingeslagen. Ruit helemaal gebarsten en kosten 247 Euro. Astemblieft!
De steen waarmee de ruit ingeslagen werd lag er nog gewoon toen we het 's anderendaags ontdekten. Verzekering gebeld: 'Ja Madammeke, ge weet toch dat er een franchise is van 250 Euro'? Tof: ik moet dus opdraaien voor het vandalisme van onbekenden. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is een achterlijke debiel als Marc Van Ranst ooit aan zijn diploma geraakt? Hoe is het mogelijk dat dat stuk onbenul zo hoog aangeschreven staat?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is toch helemaal van de zotte: http://www.lefigaro.fr/decideurs/vie...box=1534958317
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11930 |
Banneling
|
![]() Marokkaanse vriendinnen die trouwen om enkele jaren later weer te scheiden, met wenende mannen aan hun benen.
De kinderen zijn de dupe. En men zoekt sympathie bij mede- moslima's voor dit soort duivelse zaken. WTF. Bij ons trouwt men voor het leven, stelletje sisi's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11931 |
Banneling
|
![]() Allah zal hen wel weten te vinden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11932 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik mijn praktijk als advocaat begon, waren moslims met echtelijke problemen mijn eerste cliënten. En ik heb zo verschillende dossiers gehad.
![]() |
![]() |
![]() |
#11934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond die steen zat een briefje.
Gewoon fan mail. Niet aantrekken. ![]() ![]()
![]() |
#11936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alé, uwen eersten BMW was dan ook snel afbetaald. ![]()
![]() |
![]() |
#11937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heb ik pas ná mijn carrière als advocaat gekocht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 augustus 2018 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju..
Hoe kon ik zo dom zijn om dat niet meer te weten. Diene BMW heb je na die koekendoos gekocht. ![]() Wartburg 250 GTO of ben ik weer mis ? Alé, nog erger dan een Lada.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 22 augustus 2018 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voorbije dagen heeft er eentje geprobeerd in te breken via mijn voordeur. (schade aan de deurlijst en deur)
Jammer dat ik niet thuis was. Anders mocht hij het binnen even komen uitleggen met een 9mm tegen zijn hoofd. ![]() Vanavond eens op de camera's kijken wie het was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opletten geblazen dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |